مرکز خرید دستکش جراحی ساق بلند


مرکز خرید دستکش جراحی ساق بلند با طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت و با دوام، به شما مشتریان گرامی خدمات فروش خوبی ارائه می کند، ما در این مجموعه با عرضه محصولات خود به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه ای در این میان، سبب کاهش قیمت چشمگیر و محسوسی در قیمت تمام شده کالا های تولیدی خود شده ایم، همچنین در کنار فروش مستقیم محصولات، ما با ارائه عمده نیز توانسته ایم قیمت فروش کالا های تولیدی خود بیش از پیش کاهش دهیم.

مرکز خرید دستکش جراحی ساق بلند

موارد استفاده دستکش جراحی

موارد استفاده دستکش جراحی

دستکش جراحی همانطور که از نامش مشخص است، یکی از مهم ترین ملزومات در اتاق عمل برای پزشکان و پرستاران است که به جهت جلوگیری از انتشار میکروب و بیماری از آن استفاده می کنند تا عمل بیمار با شرایط استریلیزه تری انجام شود. علاوه بر اتاق عمل، این محصول در بخش های مختلفی از بیمارستان ها، کلینیک های زیبایی، دندان پزشکی، اتاق معاینه و… هم مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه هم به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد.

این روز ها به دلیل شرایط ویژه ای که به خاطر بیماری کرونا ایجاد شده است، یکی از مهم ترین نکاتی که افراد باید به آن توجه کنند و رعایت آن را، سرلوحه زندگی خود قرار دهند، توجه به نکات بهداشتی و سلامتی بدن می باشد. استفاده از ماسک، استفاده از دستکش و دیگر محصولات بهداشتی برای حفظ ایمنی امروزه رواج بسیار زیادی در میان مردم پیدا کرده است و این مورد توانسته است، بخش قابل توجهی از بیماری های واگیر دار را در میان مردم کم کند.

از دیگر موارد کاربرد دستکش جراحی می توان در حین آشپزی اشاره کرد که معمولا اکثر سرآشپزان برای رعایت بهداشت از آن استفاده می کنند؛ همچنین این محصول در بسیاری از آرایشگاه ها جهت رنگ مو، پاکسازی پوست و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت عمده دستکش جراحی ساق بلند

قیمت عمده دستکش جراحی ساق بلند قیمت عمده دستکش جراحی ساق بلند بسیار کمتر از قیمت تمام شده تک فروشی این محصول می باشد، تولید کننده دستکش پزشکی با توجه به این امر، دست به فروش محصولات خود به صورت عمده و همچنین کاملا مستقیم زده است و توانسته سبب کاهش قابل توجهی در قیمت محصولات ارائه شده و جلب رضایت مشتریان شود .

به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی، طراحی و استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر و غیر مضر برای بدن و محیط زیست، این محصول پر طرفدار بوده و بخش قابل توجهی از تولیدات این مجموعه به دیگر کشور های مختلف جهان ارسال می گردد و سالانه سبب ارز آوری برای کشور عزیزمان ایران می شود. در این مرکز، علاوه بر محصول ذکر شده، امکان خرید دستکش پزشکی سیاه هم وجود دارد تا به راحتی بتوانید طبق نیازتان، آن را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *