مراکز تولید دستکش جراحی شماره ۷


هدف استفاده از دستکش لاتکس جراحی چیست؟ برای دستکش جراحی هدف اصلی دستکش های جراحی این است که به عنوان یک مانع محافظتی برای جلوگیری از انتقال احتمالی بیماری ها بین متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران در طی مراحل جراحی عمل کنند. دستکش های جراحی در سایزها و جنس های مختلف برای مصارف گوناگون در بازار موجود هستند. برای خرید دستکش جراحی شماره ۷و دستکش جراحی شماره ۸ به فروشگاههای معتبر مراجعه فرمایید.

مراکز تولید دستکش جراحی شماره ۷

پارامترهای تعیین قیمت دستکش های جراحی

پارامترهای تعیین قیمت دستکش های جراحی چرا دستکش سیلیکونی جراحی اینقدر گران هستند؟ به گفته بزرگترین تولید کننده دستکش لاستیکی جهان، کمبود مواد اولیه برای دستکش های نیتریل و اختلال در عرضه یا تولید مواد دیگر مانند مواد بسته بندی به دلیل قرنطینه جهانی، باعث افزایش هزینه تولید شده است. .

دستکش های جراحی به دلایل مختلفی گران تر از دستکش های معاینه هستند. دستکش های جراحی به صورت جفت استریل بسته بندی می شوند و اندازه ها دقیق تر است.

هنگامی که آلرژی به لاتکس رایج شد، بسیاری از شرکت ها به استفاده از دستکش های نیتریل روی آوردند. با این حال، قیمت دستکش نیتریل اخیراً به دلیل کمبود مواد خام نوسانات بیشتری داشته است.

چگونه برای دستکش جراحی اندازه گیری می کنید؟ شما می خواهید دور بند انگشتان دست غالب خود را اندازه بگیرید (بالای V انگشت شست). اگر اندازه ۸ اینچ دارید، برای ایمن بودن از یک دستکش سایز ۸ یا شاید ۸ ½ استفاده کنید.

تفاوت بین دستکش جراحی و دستکش معاینه چیست؟ دو نوع اصلی دستکش پزشکی وجود دارد: معاینه و جراحی. دستکش های جراحی سایز بندی دقیق تری با دقت و حساسیت بهتری دارند و با استاندارد بالاتری ساخته می شوند. دستکش های معاینه به صورت استریل یا غیر استریل در دسترس هستند، در حالی که دستکش های جراحی عموماً استریل هستند.

چرا قیمت دستکش های یکبار مصرف افزایش یافته است؟ افزایش ناگهانی و شدید تقاضای دستکش یکبار مصرف به دلیل COVID-19 همراه با موارد بالای ویروس در چین و مالزی در اوایل همه‌گیری در ابتدا باعث تعطیلی و سپس بازگشت آهسته به تولید شد.

پارامترهای زیادی در تعیین قیمت قیمت دستکش های جراحی در نظر گرفته می شود از جمله جنس دستکش، مواد بکار رفته در آن، سایز دستکش و …

پخش مستقیم دستکش جراحی شماره ۷

پخش مستقیم دستکش جراحی شماره ۷ دستکش جراحی مناسب و مرغوب باید دارای قدرت کشش بالا باشد، مقاوم باشد تا به راحتی سوراخ یا پاره نشود مواد بکار رفته در آن ایجاد حساسیت نکند با توجه به آناتومی دست طراحی شده باشد و در سایزهای متفاوت مورد نیاز مصرف کنندگان تولید شده باشد و مهمتر از همه اینکه مواد بکار رفته در آن مرغوب باشد و دستکش قبل از بسته بندی استریل شده باشد. برای خرید انواع دستکش جراحی و اطلاع از قیمت دستکش جراحی مدی اسمارت و … به سایت های اینترنتی فروش این محصول مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *