قیمت فروش دستکش وینیل شیشه ای در بازار های جهانی


دستکش بدنسازی بدون مچ بند شیشه ای یک نمونه از مرغوب ترین و با دوام ترین نمونه دستکش هایی است که به عنوان کاوری عایق در برابر مواد آلوده و مضر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا قصد داریم شما را با مشخصات صادرات و نیز قیمت فروش دستکش وینیل شیشه ای در بازار های جهانی آشنا کنیم.

قیمت فروش دستکش وینیل شیشه ای در بازار های جهانی

کشور های خریدار عمده دستکش وینیل

کشور های خریدار عمده دستکش وینیلدستکش عایق برق ۲۰ کیلوولت یک نمونه از پر کاربرد ترین دستکش های بهداشتی می باشد که در نوع رنگ مات و شفاف تهیه شده که با بافت ضخیم و در عین حال لطیف و منعطف تر و همچنین عدم حساسیت نسبت به بقیه دستکش ها، جایگزین مناسبی برای نمونه های مشابه مانند دستکش لاتکس محسوب می‌ شود و از نظر قیمت نیز نسبت به سایر دستکش های پزشکی و یکبار مصرف مقرون به صرفه تر است.

این دستکش با ضخامت بیشتری که دارد معمولاً برای فعالیت‌ های مختلفی که نیاز به مقاومت بالا داشته استفاده می شوند و بافت گشاد تری داشته و در برابر مواد الکلی، قلیایی، آلودگی های میکروبی و عوامل عفونی و اسیدی مقاوم هستند.

استفاده جهانی از دستکش های بهداشتی سبب شده این محصول غیر نفتی به یکی از پر رونق ترین نمونه صادرات محصولات پزشکی به سایر کشور ها تبدیل شود که بسیار پر سود بوده و شرکت های متعددی در این تجارت در حال رقابت هستند که کشور های خاورمیانه از اصلی ترین قطب های صادرات این محصول می باشند که قیمت مناسب و کیفیت عالی و همچنین میزان بالای مصرف این دستکش ها سبب صادرات موفق به کشور هایی از قبیل: عراق، امارات، عمان و … می باشد.

عرضه عمده دستکش وینیل شیشه ای در بازار

عرضه عمده دستکش وینیل شیشه ای در بازار همانطور که می دانید امروزه رعایت نظافت و بهداشت فردی و عمومی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است که مستلزم رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی در زمینه های مختلف می باشد که استفاده از دستکش های یکبار مصرف یکی از مهم‌ ترین و رایج‌ ترین موارد بهداشتی است؛ به طور مثال دستکش های وینیل در صنایع غذایی، آشپزی، نقاشی، دارو سازی و آرایشگری از جمله فعالیت هایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به افزایش سرانه استفاده از دستکش های بهداشتی و به ویژه طی سه سال اخیر و با شیوع بیماری جهانی کرونا که رعایت نکات بهداشتی و استفاده از دستکش بیشتر شده و مراکز تولید کننده با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و حذف مواد حساسیت زا توانسته اند با تولید دستکش های وینیل در رنگ های شفاف، مات، مشکی، بنفش و … ضمن تامین نیاز های داخلی موفق به کسب مجوز صادرات به سایر کشور ها شوند.

اگر شما نیز قصد خرید دستکش های وینیل را دارید می توانید متناسب با نوع فعالیت خود بهترین نمونه این دستکش ها را در بسته بندی با تعداد مختلف و مورد نیاز خود به صورت حضوری و یا از طریق آنلاین مارکت های رسمی ما یه نمونه استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت این دستکش ها را عرضه می کنند انواع دستکش بنیان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *