قیمت عمده دستکش صخره نوردی در ۱۴۰۰


از دستکش ایمنی جوشکاری برای گرم نگه داشتن دست استفاده می کنند. این دستکش ها طوری طراحی شده است که از یخ زدن و از آسیب دیدن دست به شدت جلوگیری می کند. این کالا در کیفیت و رنگهای مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت عمده دستکش صخره نوردی در ۱۴۰۰ میتوانید به مراکز فروش معتبر و مربوطه مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم خرید خود را انجام دهید. در ادامه اطلاعاتی در مورد انواع دستکش صخره نوردی به شما خواهیم داد. بهتر است قبل از خرید این موضوع را در نظر بگیرید که به چه علت این دستکش را خریداری می کنید.

قیمت عمده دستکش صخره نوردی در ۱۴۰۰

اطلاعاتی درباره انواع دستکش جدید

اطلاعاتی درباره انواع دستکش جدید در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی درباره انواع دستکش جوشکاری ساق بلند را به شما بدهیم. پس تا آخر این مبحث همراه باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا انتخاب مناسبی داشته باشید. دستکش یکی از پوشاک ضروری و لازم در کوهنوردی و صخره نوردی می باشد. زیرا سرما باعث میشود انگشتان دست از کار افتاده و مشکلاتی برای شما ایجاد شود.

دستکش انواع مختلفی دارد که در ادامه به تعدادی از آن می پردازیم. دستکش پنج انگشتی طوری طراحی شده است که انگشتان از هم فاصله داشته و به هم نمی چسبند. بنابراین اگر نیاز به گره زدن و یا بستن دکمه و یا زیپ دارید بهتر است این دستکش را انتخاب کنید. این دستکش فروش بالایی در بازار دارد.

دستکش دو انگشتی جدید طوری طراحی شده است که باعث گرمای بیشتر دست می شود. زیرا انگشتان دست در کنار هم قرار گرفته و فاصله ای بین شان ایجاد نشده است. بهتر است بدانید اگر قرار است کارهای فنی و گره زدن طناب داشته باشید این دستکش مناسب نمی باشد. در دستکش دو انگشتی از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود. این الیاف گرمای بیشتری را جذب کرده و از یخ زدن انگشتان جلوگیری می کند.

صادرات انواع دستکش صخره نوردی درجه یک

صادرات انواع دستکش صخره نوردی درجه یک در ایران تولیدی های زیادی وجود دارد که مشغول به تولید انواع دستکش صخره‌نوردی هستند. این کارگاه ها توسط دستگاه های مدرن و امروزی اقدام به تولید انواع دستکش کرده و با کیفیتی بالا به بازار عرضه می‌کنند. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستکش صخره نوردی در جهان می باشد و همه ساله مقدار زیادی از این نوع کالا را به کشور های دیگر از جمله روسیه و ترکیه و آذربایجان صادر می کند.

افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند و یا امکان خرید حضوری ندارند می توانند با مراجعه به سایت های آنلاین و معتبر اقدام به خرید کرده و سفارش خود را درب منزل با قیمتی مناسب تحویل بگیرند. دستکش صخره نوردی مشکی فروش بالاتری نسبت به رنگ های دیگر دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *