قیمت عمده دستکش برق کاری


برق کاری و انجام فعالیت‌های مرتبط با آن به خصوص از نوع فشار قوی نیاز به احتیاط بسیار زیادی دارد و تکنسین هایی که به صورت مکرر با برق با ولتاژ های مختلف سر و کار دارند باید از وسیله ای مناسب برای محافظت از خود استفاده کنند که بهترین آن دستکش برق کاری می باشد؛ این محصول به صورت عمده و با قیمت مناسب توسط فروشنده آن به خریداران عرضه شده و همه می‌توانند از طریق عامل فروش این محصول نسبت به استعلام قیمت دستکش برق کاری عمده برای خود اقدام کنند.

قیمت عمده دستکش برق کاری

بررسی ویژگی های ساختاری دستکش برق کاری

بررسی ویژگی های ساختاری دستکش برق کاری دستکش برق کاری وسیله ای بسیار کاربردی برای کارگران، تکنسین ها و مهندسان برق است و از دست و نهایتاً کل بدن آنها در برابر برق گرفتگی محافظت می کند؛ این دستکش دارای ساختار ویژه هستند تا از انتقال جریان برق از خود جلوگیری نماید بنابراین در نقش عایق برق می توانند عمل کنند.

ساختار این دستکش ها می‌تواند از جنس پارچه های برزنتی یا لاتکس باشد که در پارچه های برزنتی تعداد لایه های زیادی از این پارچه در کنار دیگر قرار می گیرند و گاهی بخش میانی آنها نیز با استفاده از الیاف پشم شیشه پر می شود تا به این ترتیب امکان عبور جریان برق از دستکش و پارچه وجود نداشته باشد.

این دستکش نسبت به همه دستکش های ایمنی دیگر از ضخامت بیشتری برخوردارند و بسته به مقاومتی که از آنها انتظار می‌رود دارای ضخامت های مختلف می باشند مثلاً انواع کمتر ضخیم آنها می‌توانند تا ۱۰۰۰ وات را تحمل کنند اما نمونه‌هایی نیز وجود دارند که می توانند مانع از عبور برق تا 30000 وات برق از خود شوند.

ساختار دستکش های لاتکس کاملاً متفاوت است به این معنی که این دستکش ها به صورت یک لایه اما در ضخامت های مختلف هستند و جنس مخصوص دستکش که نوعی پلیمر طبیعی می باشند در برابر عبور جریان برق می‌تواند فوق العاده مقاوم باشد همچنین انواع برزنتی این محصول ساق بلند هستند و معمولاً تا زیر آرنج را می‌توانند پوشش دهند.

فاکتورهای مهم هنگام خرید دستکش های کار

فاکتورهای مهم هنگام خرید دستکش های کار خرید دستکش های کار نیاز به دقت زیاد دارد زیرا اغلب این دستگاه از نظر کارایی با همدیگر بسیار متفاوتند به عنوان مثال برخی از آنها در برابر جریان برق مقاوم می باشند و از آنها تحت عنوان دستکش برق کاری یاد می‌شود در حالی که برخی دیگر نسبت به مایعات و محلول‌های شیمیایی مقاوم می باشند یا برخی دیگر نسبت به گرما و شعله آتش استقامت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

بنابراین بسته به نوع انتظاری که از دستکش می‌رود انواع بسیار متفاوتی از آن وجود دارد که می توانند کارکرد متفاوتی نیز داشته باشند همچنین در خرید این دستکش علاوه بر دقت در مورد نوع کارایی آنها باید به میزان استقامت آنها نیز توجه شود مثلاً در مورد دستکش های برق کاری این محصولات در انواع مختلف یک میزان از مقاومت نسبت به جریان برق را ندارند یا در مورد دستکش های ضد حریق این دستکش ها نیز بر اساس میزان تحمل گرما با همدیگر متفاوتند.

در خرید دستکش های کار باید سایز مناسب آنها لحاظ شود یعنی حین کار دست درون آنها راحت است و دستکش نبوده و بیش از اندازه تنگ یا شل نباشد همچنین استفاده از این دستگاه ها نباید فعالیت انگشتان دست را کن نماید در این صورت کار کردن با این دستکش بسیار ناخوشایند خواهد بود و کارگر تمایل به استفاده از آن نخواهد داشت بنابراین حفظ حرکات دست در ساختار ارگونومیک این دستکش باید لحاظ شود.

همچنین قیمت نیز می تواند یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب باشد و بین انواع دستکش ها از نظر قیمت اختلاف زیاد است مثلا قیمت دستکش کار ژله ای با قیمت دستکش کار خالدار می تواند بسیار متفاوت باشد و مسلما دستکش های با کیفیت از هر نوع قیمت بالاتری دارند.

پخش مستقیم دستکش برق کاری

پخش مستقیم دستکش برق کاری دستکش برق کاری در نمونه های مختلف این محصول با قیمت مناسب به صورت پخش مستقیم به دست مشتریان در سراسر کشور خواهد رسید و کسانی که به این دستکش جهت تجهیز کارگران و پرسنل خود نیاز دارند و فروشنده این محصول می باشند همچنین افرادی که در زمینه صادرات انواع دستکش ایمنی فعالیت می کنند می توانند از طریق پخش عامل آن نسبت به استعلام قیمت خرید دستکش کار و خرید آن به صورت عمده در بسته بندی های مناسب برای خود اقدام کنند تا به این ترتیب این محصول با قیمت مناسب و بسیار سریع در دسترس آنها قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *