قیمت دستکش کوهنوردی ex۲ در بازار چند است؟


خریداران محترم دستکش کوهنوردی ex۲ برای اطلاع از قیمت انواع مختلف این محصول می توانند با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل کنند و اطلاعات لازم را در خصوص قیمت روز آن به دست آورند. بدیهی است قیمت ارائه شده از طرف این مجموعه نسبت به محصولات مشابه در بازار، به خاطر فروش عمده و مستقیم محصولات و حذف واسطه ها بسیار منصفانه و رقابتی خواهد بود.

قیمت دستکش کوهنوردی ex۲ در بازار چند است؟

معرفی مدل های مختلف دستکش کوهنوردی

معرفی مدل های مختلف دستکش کوهنوردی کوهنوردی از جمله ورزش های مفرحی است و بواسطه مخاطراتی که ممکن است برای ورزشکار به دنبال داشته باشد، نیازمند تجهیزات و ابزار مخصوص می باشد. یکی از این تجهیزات ضروری برای کوهنوردان دستکش کوهنوردی است.
فعالیت مداوم دستان در هنگام کوهنوردی و تماس دستان کوهنورد با ابزارها و نیز سطحی که از آن صعود می کنند، ممکن است آسیب های زیادی به دستان کوهنوردان وارد کند. استفاده از یک دستکش مناسب تا حد زیادی می تواند از میزان این آسیب ها بکاهد.

بسته به سختی و نوع صعود، جنس سنگ های منطقه، شرایط آب و هوایی مثل رطوبت یا خشکی و گرما و سرمای محیط و میزان استفاده از ابزار آلات ممکن است کوهنورد از دستکش های مختلفی استفاده کند. که در ادامه به معرفی چند مدل پرکاربرد آن خواهیم پرداخت.

  • دستکش پنج انگشتی: یکی از پرکاربردترین دستکش هاست که برای کار با ابزار و کارهایی که نیاز به فعالیت مستقیم انگشتان دارند، استفاده می شود. این دستکش به خاطر اینکه کارایی بهتری داشته باشد ضخامت کمی دارد و در برابر سرما مقاومت کمی دارد.
  • دستکش دو انگشتی یا سه انگشتی: این نوع دستکش ها بیشتر برای محافظت از سرما به کار می روند و به همین خاطر ضخامت بیشتری دارند.
  • دستکش سه در یک : دستکش هایی چندکاره هستند که از چند لایه مختلف که قابل جدا شدن هستند تشکیل شده اند و کوهنورد بسته به شرایط می تواند از لایه های مدنظر خود استفاده کند.

تامین عمده دستکش کوهنوردی ex۲

تامین عمده دستکش کوهنوردی ex۲ با توجه به تقاضای بازار و استقبال مصرف کنندگان از دستکش کوهنوردی ex2 بسیاری از فروشندگان این محصول در بازار به دنبال تامین عمده آن هستند. مرکز توزیع دستکش کوهنوردی نیز در پاسخ به نیاز مشتریان و با توجه به رسالت خود در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اقدام به توزیع عمده این محصول در سطح وسیع نموده است.

امکان ارتباط خریداران با تولید کننده هم به صورت حضوری و هم از درگاه‌های اینترنتی فراهم شده است. صرفه جویی در هزینه ها و وقت از مهمترین مزایای خرید عمده دستکش کوهنوردی از این مرکز می باشد. دستکش های کوهنوردی این مجموعه با کیفیت بالا و رعایت تمامی استانداردها تولید شده و با قیمت بسیار مناسب عرضه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *