قیمت دستکش کار سانکس


قیمت دستکش بدنسازی بدون مچ بند با توجه به عوامل مختلفی همچون نوع سفارش، حجم سفارش، کیفیت تولید، نوسانات ارز و دلار، ضخامت، مقاومت و… متغير بوده و ثابت نمی باشد که با بررسی نسبی این عوامل می توان قیمت تقریبی این محصول را تخمین زد.

قیمت دستکش کار طاها نیز همانند سانکس متغیر است که برای اطلاع از نرخ جدید و دقیق این محصولات می توان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و از اطلاعات لازم مطلع و آگاه شد.

قیمت دستکش کار سانکس

فاکتورهای مهم در انتخاب دستکش کار مرغوب

فاکتورهای مهم در انتخاب دستکش کار مرغوبدستکش عایق برق ۲۰ کیلوولت کار یکی از ملزومات هر حرفه به حساب می آید و با توجه به سختی کار دارای انواع مختلفی است که متناسب با هر شغلی طراحی و ساخته می شوند، مثلا دستکش هایی که در صنایع شیمیایی، غذایی استفاده می شود با دستکش های مورد استفاده در آتشنشانی، جوشکاری، برش کاری و… متفاوت می باشد، اما به طور کلی فاکتور هایی وجود دارد که در انتخاب این محصول باید به آن ها توجه نمود:

  • دستکش های ایمنی کار باید از مقاومت بالایی در برابر حرارت، آتش، گرما و سرما برخوردار باشد.
  • این محصول باید از موادی ساخته شود که برای پوست دست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند و به پوست دست هر فردی تطابق داشته باشد.
  • سایز آن باید متناسب با دست فرد مصرف کننده طراحی شده به طوری که مانعی برای انجام فعالیت و یا کار فرد نباشد.
  • مقاوم و ضربه گیر باشد به طوری که در برابر ضربات ناشی از فشار های مکانیکی بسیار مقاوم بوده و آسیبی به آن وارد نشود.
  • عایق خوبی باشد به طوری که جریان برق از آن نتواند عبور کند.
  • در هنگام استفاده از موارد شیمیایی و رادیو اکتیو آسیبی به پوست و دست وارد نکرده و کاملا با دوام باشد و مانع از تماس دست به این مواد شود.
  • از عرق کردن دست ها هنگام انجام فعالیت جلوگیری کرده و از تهویه مناسبی برخوردار باشد.
  • از انعطاف‌ پذیری بالایی برخوردار بوده و هنگام استفاده به راحتی داخل دست شده و به راحتی خارج گردد و ساییده و چروک نشود و با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

مهم ترین ویژگی دستکش های کار

مهم ترین ویژگی دستکش های کار به طور کلی در هر شغل و حرفه ای ایمنی حرف اول را میزند، که برای برقراری ایمنی باید از تجهیزات و امکانات ایمنی بهره گرفت، دستکش کار، کلاه، لباس، کفش و… از تجهیزات اصلی ایمنی هر شغل و حرفه ای می باشد، به دلیل اینکه بسیاری از گزارشات ناشی از عدم رعایت ایمنی در تمامی مشاغل از عدم استفاده از دستکش می باشد استفاده از دستکش کار در تمامی مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار است که دستکش کار متناسب با هر شغلی طراحی شده و متفاوت می باشد.

به دلیل اینکه دست یکی از حیاتی ترین اجزای بدن به حساب می آید دقت در حفظ سلامت آن در هر حرفه ای حائز اهمیت است، یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هر دستکشی محافظت از دستان در حین انجام فعالیت می باشد، از دیگر ویژگی های مهم هر دستکش کاری استاندارد بودن آن می باشد که انعطاف پذیری بالا، ضد سایش و ضد لغزش بودن، بلند بودن ساق تا آرنج جهت حفاظت کامل دست ها، ضخامت و مقاومت بالا از استاندارد های لازم برای دستکش های کار می باشد که در هنگام خرید باید به آن ها توجه نمود.

مراکز تولید دستکش کار سانکس

مراکز تولید دستکش کار سانکس خرید و فروش دستکش کار توسط مراکز تولید آن به طرق مختلف حضوری و غیرحضوری صورت پذیر است، این مراکز محصولات خود را در بهترین کیفیت ممکن و مناسبترین قیمت در وب سایت های اینترنتی خود به اشتراک گذاشته تا مشتریان با مشاهده محصولات پس از مراجعه به وب سایت ها، سفارشات خود را ثبت کرده و خرید خود را انجام می دهند و لذت یک خرید راحت، مطمئن و بی دغدغه را تجربه می کنند.

خرید دستکش کار سایز کوچک و سایر اقلام دستکش های ایمنی به صورت عمده کمک شایانی به کاهش قیمت نهایی آن کرده و مقرون به صرفه تر خواهد بود چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *