قیمت خرید دستکش پزشکی پودری


دستکش ضد برش استادکار به جلوگیری از انتقال عوامل شیمیایی و باکتریایی مورد استفاده قرار می گیرد. برای کارکنان کادر درمان، استفاده از دستکش‌ های یکبار مصرف (متناسب با نیاز و نوع کاربری آنها) امری ضروری است. دستکش پزشکی پودری یکی از پرکاربرد ترین دستکش های پزشکی میباشد. شرکت ما این دستکش ها را در سایز های مختلف و در بسته بندی های متنوع به مشتریان ارائه می نماید. قیمت خرید دستکش پزشکی پودری با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی متفاوت می باشذ.

قیمت خرید دستکش پزشکی پودری

بررسی کارایی دستکش های پودری پزشکی

بررسی کارایی دستکش های پودری پزشکی

از مهم‌ترین ابزارها برای انجام عمل‌های دستکش ضد برش فلزی می باشذ. دستکش پزشکی وسیله ای است که باید کاملا تمیز بوده و برای هر بیمار به طور جداگانه مورد استفاده قرار گیرد. آشنایی پرشکان با انواع دستکش‌های پزشکی و موارد کاربرد آن نه تنها به سلامت بیمار کمک می کند بلکه نقش زیادی در افزایش کارایی پزشک خواهد داشت. دستکش جراحی استریل پودری در مقایسه با سایر انواع دستکش پزشکی که مخصوص معاینه می باشند از سایز بندی دقیق، دقت و حساسیت لامسه و استاندارد بالایی برخوردار هستند. دستکش های معاینه در دو نوع استریل و غیر استریل تولید و عرضه می گردد، در حالی که دستکش‌های جراحی به طور کلی استریل هستند و در بسته بندی تکی قرار میگیرند. دستکش های پودری، شیری‌رنگ و نسبتا نازک می باشند که به دست می‌چسبند. علت استفاده از پودر در داخل این نوع دستکش جهت استفاده راحت‌تر از آن‌ها می باشد. پودر مورد استفاده در این دستکش‌ها قبلاً از کربنات کلسیم و پودر لیکا پدیم بود، که این مواد باعث بروز حساسیت در استفاده‌کنندگان شد، لذا در مدل‌های جدید این دستکش از پودر مخصوصی که از آرد ذرت به دست می‌آید استفاده می گردد که حساسیت زا نیست. دستکش پودری یکی از محصولات بسیار مهم و با اهمیت در پزشکی می باشد. دستکش لاتکس پودری در کشور ایران تولید و از لحاظ کیفیت یکی از محصولات برتر به شمار می رود این دستکش به جهت صافی و نرم بودن سطح آن مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. معمولاً از دستکش لاتکس پودری برای کاربردهای ظریفی نظیر جراحی‌ها و معاینات ظریف استفاده می شود. چرا که این دستکش‌ها کاملا به دست می چسبند و قدرت مانور انگشتان را ارتقاء می دهند.

راهنمایی های مورد نیاز انتخاب بهترین نوع دستکش

راهنمایی های مورد نیاز انتخاب بهترین نوع دستکش

میزان محافظت، راحتی و دوام انواع دستکش‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ یکی از مهم‌ترین نکات مورد توجه در دستکش‌های جراحی استریل بودن و مقاومت آن‌ها است. هنگام خرید انواع دستکش پزشکی همیشه متناسب با نیاز و کاربرد شما، محصولات مختلفی در بازار موجود می باشد. در میان طیف وسیعی از دستکش های موجود در بازار، کدام انتخاب بهتری است؟ هنگام خرید دستکش باید به این نکته توجه داشته باشیم که هدف ما از خرید چیست؟ آیا هدف ما پوشش محافظتی در مقابل عوامل شیمیایی یا باکتریایی؟ یک دستکش برای محیط‌ های استریل و بهداشتی نظیر اتاق عمل، یک دستکش چند لایه با ضخامت زیاد یا برای مصارف عمومی همچون هتل‌‎ها و آشپزخانه‌ها و . . . . می باشد، لذا بهتر است در هنگام خرید مواردی نظیر: راحتی، دوام، میزان محافظت و قیمت را مد نظر قرار دهیم. شرکت تجهیزات پزشکی که در زمینه خرید و فروش انواع دستکش جراحی شامل دستکش استریل مشکی و آبی، دستکش جراحی ایرانی و خارحی، دستکش جراحی انتی باکتریال و . . . . فعالیت می نماید، می تواند شما را در تهیه و خرید انواع دستکش های پزشکی با بهترین قیمت و کیفیت یاری نماید. از این رو می توانید با خیال راحت و بدون واسطه طیف وسیعی از دستکش های متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. یکی از نگرانی های اصلی افراد تشخیص محصولات اصل از تقلبی و خرید محصول با کیفیت است. شرکت ما با به کارگرفتن کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند. لذا جهت دریافت مشاوره و راهنمایی های مورد نیاز در انتخاب بهترین نوع دستکش به صورت عمده و جزئی با شرکت دستکش جراحی در ارتباط باشید.

بررسی متریال به کار رفته در انواع دستکش پزشکی

بررسی متریال به کار رفته در انواع دستکش پزشکی

دستکش‌های پزشکی، دستکش های یکبار مصرفی هستند که در انجام عمل‌های جراحی و معاینات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند تا مانع انتقال آلودگی بین بیمار و پزشک گردند. در لایه‌ی داخلی دستکش های پزشکی و جراحی مواد پلیمری و سیلیکونی به کار رفته است. این نوع دستکش‌ ها معمولاً از پلیمرهای مختلفی مانند لاتکس، نیتریل، پلی وینیل کلراید و نئوپرن ساخته می‌شوند. و از نظر مقاومت، انعطاف‌پذیری و راحتی با یکدیگر متفاوت هستند. لاتکس در ساده ترین توصیف ممکن، یک لاستیک می باشد که حدود ۵۵% آن از آب و ۴۰% دیگر را ماده لاستیکی تشکیل شده است. لاتکس ماده ای سفید و نرم می باشد که در زیر پوست برخی از درختان می توان آن را پیدا نمود. و با توجه به قدرت و ویژگی که دارد می توان در بسیاری از محصولات مانند ساخت لاستیک، دستکش لاستیکی و کفش تنیس و غیره مورد استفاده قرار گیرد. دستکش لاتکس یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع دستکش‌ها می باشد، جنس این محصول از لاستیک بوده و از مواد طبیعی ساخته شده است. این نوع دستکش معمولاً برای محافظت دست در امور صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد . برای انجام کارهای بسیار حساس که نیازمند دقت و حساسیت لامسه زیادی هستند، بسیار مفید است. این دستکش ها با پودر و بدون پودر تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این دستکش ها تجزیه پذیر بوده و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کنند.

تولید کننده دستکش پزشکی پودری

تولید کننده دستکش پزشکی پودری

شرکت تولید کننده دستکش پزشکی برگرفته از مدیران ارشد با سابقه درخشان در زمینه شرکت های فروشگاهی و خدماتی تخصصی دندانپزشکی و پزشکی بعد از جذب کارکنان خبره و پرتلاش توانست در سالهای اخیر جایگاه خود را در بازار خرید و فروش دست کش های پزشکی پیدا کند و اکنون بعد از سالیان طولانی سابقه تولید و فروش و ارتباطات گسترده، آماده اراِئه خدمات اینترنتی به اقصی نقاط کشور می باشد. این امر با کمک مشتریان و خریداران عزیزی به دست آمده که به ما اعتماد کرده اند. یکی از نگرانی های اصلی افراد تشخیص محصولات اصل از تقلبی و خرید محصول با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب است. شرکت ما با به کارگرفتن کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر انواع دست کش های پزشکی و جراحی مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب در اسرع وقت تهیه کنید. این شرکت آماده عقد قرارداد با مراکز پزشکی و بهداشتی سراسر کشور برای تامین انواع دستکش پزشکی پودری می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *