قیمت عمده دستکش لاتکس دندانپزشکی


خرید دستکش لاتکس دندانپزشکی ارزان از طریق نمایندگی های مجاز دستکش پزشکی انجام می شود. وجود دستکش یکبار مصرف لاتکس بدون پودر در خانه ضروری است؛ زیاد علاوه بر کاربردهای پزشکی و دندانپزشکی ممکن است در آشپزخانه نیز کارایی داشتع باشد. دستکش‌لاتکس گزینه ای موثر برای محافظت از دستان شما از مواد شیمیایی خاصی است که در صورت تماس با پوست دست شما باعث آسیب و ناراحتی می شود. قیمت دستکش لاتکس دندانپزشکی عمده با توجه به مواد اولیه و فرایند ساخت آن متغیر است.

قیمت عمده دستکش لاتکس دندانپزشکی

موارد استفاده از دستکش لاتکس

موارد استفاده از دستکش لاتکس دستکش های لاتکس بسیار مقاوم هستند و به این سادگی ها پاره نمی شوند به همین دلیل برای کار با اشیاء تیز مناسب هستند. پرسنل پزشکی ممکن است در هنگام معاینه بیماران از ابزارها و تجهیزات تیزی مانند سوزن و چاقو های جراحی استفاده کنند. مقاومت دستکش پزشکی لاتکس در برابر سوراخ شدن و پارگی، مانع از بریدگی دست، کبودی یا اسیب دیدن آن ها خواهد شد.

این دستکش ها همچنین مقاومت نسبی در برابر نفوذ آلودگی ها،، باکتری ها، ویروس ها و عوامل بیماری زا دارند. به همین دلیل یکی از دستکش های پرکاربرد در بیمارستان ها، دندانپزشکی ها و مراکز بهداشتی می باشند. این دستکش آن برای انجام معاینات سبک و متوسط پزشکی و دندانپزشکی بسیار مناسب است. برای کارهای جراحی، کارهای نظافتی و مراقبت از کودکان و سالمندان نیز می‌توان از آن ها استفاده کرد.

از دستکش های لاتکس همچنین برای کار با مواد غذایی و آشپزی، صنایع خودرو و ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. این دستکش آن از مواد طبیعی تجزیه پذیر و سازگار با محیط زیست ساخته می شوند. این دستکش ها ضخامت مناسب دارند تا حساسیت لمسی را بالا ببرند.

عرق کردن دست ها می تواند باعث ایجاد اشکال در برداشتن تجهیزات پزشکی شود. دستکش لاتکس با بافت مناسب و ضخامت کافی، این امکان را به پزشک یا جراح می دهند که با اطمینان وسایل را در دست بگیرد و به راحتی با آن ها کار کند. این دستکش ها مقاوم، منعطف و راحت هستند. این دستکش ها مقاوم در برابر آلودگی های محیطی بیمارستان و فرآورده های خونی می باشند.

نکاتی مهم هنگام خرید دستکش لاتکس دندانپزشکی

نکاتی مهم هنگام خرید دستکش لاتکس دندانپزشکی دستکش ها انواع مختلفی دارند که هر یک کاربرد های مخصوص به خود را دارند. شناخت انواع دستکش می تواند علاوه بر انتخاب آسان شما را جهت خریدن جنس خوب و بادوام یاری دهد، دستکش های لاتکس بی رنگ هستند و قابلیت استریل کردن و مقاومت آن ها در جراحی و دندانپزشکی مورد توجه است از این رو بیشتر دکترها و دندانپزشک ها بیشتر از این نوع دستکش خریداری می کنند.

یکی از فاکتورهای مهم در زمینه خرید انواع دستکش لاتکس، ایمنی مواد سازنده آن می باشد. شما باید دستکشی را خریداری کنید که از مواد اولیه مناسب ساخته شده باشد و دارای وزنی سبک باشد. چرا که ممکن است در هنگام اجرای کار مشکلاتی برای شما به وجود آورد. راحتی دستکش نیز بسیار مهم است. این دستکش ها علاوه بر اینکه باید ایمنی کار شما را بیفزایند، باید راحت و انعطاف پذیر باشند تا بتوانید کارهای مختلفی را با آن ها انجام دهید.

همه چیز درمورد دستکش لاتکس

همه چیز درمورد دستکش لاتکس یکی از پرکاربرد ترین انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی، دستکش لاتکس است. این دستکش ها برای انجام کارهای پزشکی مانند معاینات عمومی و کارهای عادی دندانپزشکی و نمونه برداری طراحی شده اند. این دستکش ها ماندگاری بالایی دارند و می‌توانند در برابر انواع آلودگی ها از دست های پزشکان محافظت کنند و خطر انتقال عفونت و ویروس را کاهش دهند.

دستکش لاتکس، از لاتکس طبیعی ساخته شده و در برابر پارگی و سوراخ شدگی مقاومت بالایی دارد. این دستکش ها در رنگ ها و ضخامت های مختلف تولید می شوند تا علاوه بر کار های پزشکی، در صنایع دیگر نیز کاربرد داشته باشند. برای اولین بار دستکش لاتکس توسط ویلیام استوارت هالستد، اولین رئیس جراحی در بیمارستان جان هاپکینز از لاستیک طبیعی ساخته شد.

هالستد این دستکش را برای جلوگیری از درماتیت ناشی از مواد شیمیایی پزشکی اختراع کرد. از آن زمان به بعد از دستکش لاتکس در تمامی بخش های پزشکی استفاده می شود و پزشکان و پرستاران را از نفوذ آلودگی و ویروس در امان نگه می دارد. ماده اولیه مورد استفاده در ساخت این دستکش ها، کنسانتره لاتکس می باشد که به عنوان پلاستیک پارا نیز شناخته می‌شود.

این ماده از درختی به نام درخت ‏لاستیک به دست می‌آید که امروزه مسائل اصلی چرورش های آن در کشورهای هند، اندونزی، مالزی و… است. برای اینکه درد لاستیک به یک درخت بالغ تبدیل شود، نزدیک به ۷ سال زمان نیاز است. بعد از این مدت به وسیله یک چاقوی فلزی، نوارهای نازکی از پوست درخت بریده می‌شود تا شیره سفید رنگ آن خارج شود. این کار باید در زمانی که هوا خیلی گرم نیست انجام شود.

بعد از جمع آوری شیره باید آن را تصفیه کرد تا آب، پروتئین و دیگر مواد از شیره خارج شده و لاتکس خالص بدست آید. این ماده با مواد شیمیایی مانند گوگرد، اسید روی، رنگدانه ها و تثبیت کننده ها ترکیب می شود و پس از دو یا سه روز برای ساخت دستکش لاتکس آماده می گردد. در خط تولید، ترکیب به دست آمده در قالب های حاوی نیترات کلسیم و کربنات کلسیم ریخته می شود.

این مواد به انعقاد ترکیب و جدا شدن راحت تر آن از قالب کمک می کنند. بعد از خشک شدن ترکیب، دستکش ها با استفاده از آب داغ و کلر شسته می شوند تا از شدت واکنش های آلرژیک به لاتکس کاسته شود. بعد از خشک و پخته شدن دستکش ها، مواد شیمیایی جدیدی به آن ها اضافه می شود تا خاصیت ارتجاعی پیدا کنند. اگر دستکش ها پودری باشند، در این مرحله آن ها را در نشاسته ذرت فرو می برند و با استفاده از شستشوی شیمیایی باقی مانده های اضافه پودر از بین خواهد رفت.

عرضه کننده دستکش لاتکس دندانپزشکی

عرضه کننده دستکش لاتکس دندانپزشکی دستکش لاتکس یکبار مصرف جز اقلام پرمصرف در بسیاری از مشاغل مانند دندانپزشکی است. هر یک از مشاغل بسته به نیازهای خود می‌توانند از دستکش لاتکس بدون پودر و دستکش جراحی استریل لاتکس استفاده کنند. عرضه کننده دستکش لاتکس دندانپزشکی با فراهم کردن امکان خرید غیر حضوری بصورت اینترنتی و مستقیم برای این محصول با مراجعه به آدرس اینترنتی این مرکز اقدام به رفع نیازهای مصرف کنندگان در زمینه های مختلف استفاده از دستکش لاتکس کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *