قیمت خرید دستکش جراحی ابی رنگ


دستکش جراحی ابی رنگ برای اولین بار در سال 1894 وارد عمل پزشکی شدند و از آن زمان به بعد انواع مختلفی از این دستکش ها برای استفاده از مواد مختلف برای مصارف مختلف توسعه یافته و اقتباس شده اند. این محصول یکی از انواع گوناگون دستکش جراحی رنگی به شمار می رود که شما می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان و باورنکردنی از ما خریداری کنید.

قیمت خرید دستکش جراحی ابی رنگ

آشنایی با انواع دستکش های جراحی

آشنایی با انواع دستکش های جراحی در نتیجه تغییرات در الزامات مراقبت های بهداشتی، در دسترس بودن مواد و فرصت های تولید، اکنون گزینه های زیادی برای دستکش های یکبار مصرف وجود دارد. در حالی که بیشتر دستکش‌های لاستیکی از نظر ظاهری مشابه هستند، بهترین دستکش برای این کار معمولاً به موارد استفاده خاص، ملاحظات پزشکی یا ترجیحات شخصی شخصی که آن ها را می‌پوشد بستگی دارد. در اینجا برخی از رایج ترین انواع دستکش های جراحی و مزایا و معایب استفاده از هر نوع خاص آورده شده است.

انواع دستکش های جراحی

  1. دستکش نیتریل: امروزه محبوب ترین گزینه برای دستکش های جراحی، دستکش های نیتریل است. نیتریل یک لاستیک مصنوعی است که خواص زیادی دارد و آن را برای مصارف صنعتی بسیار فراتر از دستکش ایده آل می کند. آن ها نسبت به سایر دستکش های یکبار مصرف کیفیت بالاتری دارند. لاستیک نیتریل نسبت به لاستیک طبیعی در برابر روغن ها، مواد شیمیایی و اسید ها مقاوم تر است و استحکام بالاتری دارد. این باعث می‌شود که مقاومت کمتری در برابر پارگی داشته باشند و از طریق پیشرفت‌ های ساخت، در برابر سوراخ شدن نیز مقاوم هستند.
  2. دستکش لاتکس: دستکش های لاتکس اغلب اولین چیزی است، که وقتی مردم به دستکش های یکبار مصرف فکر می کنند به ذهنشان خطور می کند. برای سال‌ های متمادی، دستکش‌ های لاتکس استاندارد در زمینه پزشکی و همچنین انواع صنایع دیگر بودند. اگر آن ها برای مدت طولانی استاندارد بودند، چرا دستکش های لاتکس با دستکش های نیتریل به عنوان مورد علاقه جدید جایگزین شدند؟ دلیل اصلی افزایش شیوع آلرژی به لاتکس است. در حالی که دستکش های لاتکس اغلب از نظر خاصیت ارتجاعی، راحتی و تناسب ترجیح داده می شوند، متخصصان پزشکی نمی توانند از دستکش هایی استفاده کنند که ممکن است باعث واکنش آلرژیک در بیماران شان شود.
  3. دستکش وینیل: PVC یا وینیل پلاستیکی نیز یک ماده رایج مورد استفاده در دستکش های جراحی است. از آن جایی که دستکش‌ های وینیل نسبت به انواع دیگر دستکش‌ ها انعطاف‌ پذیری و قابلیت ارتجاعی کمتری دارند، دستورالعمل‌ ها معمولاً دستکش‌ های لاتکس یا نیتریل را برای مراقبت‌های بالینی و روش‌هایی که نیاز به مهارت دستی دارند و یا شامل تماس با بیمار برای مدت کوتاهی توصیه می‌کنند.

انواع دستکش های جراحی از نظر رنگ

انواع دستکش های جراحی از نظر رنگ از لحاظ رنگ بندی نیز می توانیم دستکش ها را مورد بررسی قرار دهیم از پر طرفدار ترین رنگ ها می توان به دستکش جراحی زرد و دستکش جراحی مشکی اشاره داشت که از مهم ترین دستکش جراحی ارتوپدی و غیره می باشد. به همین ترتیب در رابطه با انواع این محصولات صحبت خواهیم کرد.

موادی با ضخامت 4 میلی‌متر مقاوم در برابر سوراخ، پارگی و خوردگی ارائه می‌ کنند. همچنین اگر به دستکش های ضد حساسیت نیاز دارید، آنها انتخاب خوبی هستند، زیرا آنها فاقد لاتکس و پودر هستند. هنگامی که دستکش نیتریل بدون پودر ما را خریداری می کنید، 100 دستکش نیتریل در هر جعبه با ضخامت 4 میل دریافت می کنید که برای اکثر تنظیمات فقط مقدار مناسبی از محافظت و چسبندگی را ارائه می دهد.

ویژگی های دستکش جراحی زرد

* استحکام اضافی محافظت بیشتری در برابر باقی مانده های جراحی ایجاد می کند.
* طراحی کاملا آناتومیک برای کاهش خستگی دست.
* نرمی راحتی عالی و تناسب طبیعی را فراهم می کند.
* سطح ریز زبری چسبندگی عالی به مرطوب و خشک را فراهم می کند.
* پوشاندن آسان و به جلوگیری از عقب رفتن کمک می کند.
* استحکام و کشش بالا.

بررسی کیفی انواع دستکش های جراحی

بررسی کیفی انواع دستکش های جراحی دستکش های پزشکی دستکش های یکبار مصرفی هستند که در طول معاینات و اقدامات پزشکی برای کمک به جلوگیری از آلودگی بین مراقبان و بیماران استفاده می شوند. دستکش های پزشکی از پلیمرهای مختلف از جمله لاتکس ، لاستیک نیتریل ، پلی وینیل کلراید و نئوپرن ساخته شده اند .
به این ترتیب، دستکش های بدون پودر بیشتر در حین جراحی و سایر روش های حساس استفاده می شوند. برای جبران کمبود پودر از فرآیندهای تولید ویژه استفاده می شود. دو نوع اصلی دستکش پزشکی وجود دارد: معاینه و جراحی. دستکش های جراحی سایز بندی دقیق تری با دقت و حساسیت بهتری دارند و با استاندارد بالاتری ساخته می شوند. دستکش های معاینه به صورت استریل یا غیر استریل در دسترس هستند، در حالی که دستکش های جراحی عموماً استریل هستند.

علاوه بر پزشکی، دستکش های پزشکی به طور گسترده ای در آزمایشگاه استفاده می شود. دستکش های پزشکی برخی از محافظت های اولیه را در برابر مواد خورنده و آلودگی سطح ارائه می دهند. با این حال، آن ها به راحتی توسط حلال ها و مواد شیمیایی خطرناک مختلف نفوذ می کنند، و نباید برای شستشوی ظروف یا موارد دیگر زمانی که کار شامل فرو بردن دستکش در حلال است، استفاده شود.

از پر طرفدار ترین دستکش های جراحی دستکش نئوپرن است. نئوپرن یکی دیگر از موادی است که اخیراً در تولید دستکش های یکبار مصرف استفاده می شود. یکی از ویژگی های کلیدی نئوپرن مقاومت آن در برابر درجه حرارت است. نئوپرن در دماهای سرد انعطاف پذیر و قابل ارتجاع می ماند و همچنین در دماهای بالا بدون چسبندگی سفت می ماند. نئوپرن دارای چقرمگی فیزیکی و مقاومت در برابر آسیب های ناشی از خم شدن و پیچش است. ارائه دستکش های یکبار مصرف نئوپرن یک نوآوری نسبتاً جدید است، بنابراین یافتن آن کمتر رایج است و به طور کلی گران تر است.

شرکت پخش دستکش جراحی ابی رنگ

شرکت پخش دستکش جراحی ابی رنگ شرکت پخش دستکش جراحی آبی رنگ از بزرگترین شرکت‌های ارائه انواع گوناگون دستکش های جراحی به شمار می رود این شرکت با در نظر داشتن تمامی نیازهای مشتریان آماده ارائه خدمات بسیار بی‌نظیر به آنها می باشد و به همین ترتیب از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده چرا که مزایای بسیار مهمی را برای مشتریان رقم زده است.

مشتریان عزیز برای بهره‌مندی از خدمات بی نظیر این شرکت می‌توانند از طریق این سایت به صورت آنلاین به این شرکت متصل شده و با کارشناسان فروش آن همراه باشند تا بتوانند با استفاده از مشاوره های این کارشناسان محصولات متنوع و پر کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *