قیمت فروش دستکش جراحی استریل


دستکش جراحی استریل از گونه پوشش بسیار مهم و ضروری در اتاق عمل و بخش های گوناگون می باشد و دارای کیفیتی مناسب و عالی هستند، عمده فروشی دستکش جراحی استریل استاندارد بسیاری در سطح ایران وجود دارند که از محصولات درجه یک و استانداردی در این فروش به کار می برند و در عمده فروشی باید دارای حجم بسیار زیادی از این محصولات باشند تا به خوبی پاسخ گوی تمام نیاز های درخواستی باشند.

قیمت فروش دستکش جراحی استریل

آشنایی با فرآیند تولید دستکش جراحی

آشنایی با فرآیند تولید دستکش جراحی موقع خرید دستکش جراحی انتی باکتریال باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید تا دستکش مناسب و باکیفیتی را بتوانید داشته باشید. برای خرید دستکش جراحی بهتر است مواردی را رعایت کنید. یکی از این موارد که باید حتماً برای خرید این دستکش های جراحی در نظر بگیرید این است که باید دارای جنس خوبی باشد و به گونه‌ای باشد که دستان را اذیت نکند و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

به شما توصیه می کنیم که حتماً دستکشی خریداری نمایید که جنس مرغوب داشته باشند، چرا که به دلیل حساس بودن و نازک بودن این نوع از دستکش ها در هنگام عمل های جراحی و … ممکن است پاره شوند به همین دلیل اگر جنس خوبی نداشته باشند ممکن است بعد از مدتی پاره شود و تمامی درز های آن باز شود. پس به شما توصیه می کنیم که حتما از جنس خوب این محصول استفاده کنید. این نوع دستکش ها معمولاً در جنس های عالی و با کیفیت تولید می شوند، پس توجه داشته باشید که از بهترین آن خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید

از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت دستکش پزشکی استریل جنس این دستکش از جنس دستکش پزشکی باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا پزشک و جراح را خسته نکند و موقع استفاده از آن احساس راحتی کند. دستکش پزشکی با کیفیت باید استریل باشد تا ناقل بیماری نبوده و از بدن جراح در برابر آلودگی ها و میکروب ها محافظت کند

باید مطابق استاندارد هایی که در این زمینه وجود دارد تولید گردد و دوخت آن توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته و چرخ های جدید دوخته شود تا سطح کیفی آن بالاتر رود پزشکی است بعد از آماده شدن داخل دستگاه استریل قرار داده می‌ شود و از طریق و گندزدایی می‌ شود و سپس در بسته‌ بندی‌ های کاملاً بهداشتی و مناسب به صورت اتوماتیک و توسط دستگاه بسته بندی می شود و هیچ گونه دستی در بسته‌بندی آن دخالت ندارد و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب می باشد.

متریال ساخت دستکش جراحی استریل

متریال ساخت دستکش جراحی استریل این نوع دستکش جراحی ساق بلند بیمارستانی ضد آب بودہ و از کیفیت بالایی برخوردار است. این نوع دستکش ھا نسبت در حین استفادہ تعریق کمتری دارد. این نوع دستکش ھا از ھرگونه بیماری و میکروب جلو گیری کردہ و مانع نفوذ به پوست و لباس ھای شخصی دارد. امروزہ به دلیل بیماری ھای شایع و زیاد از جمله کرونا و سایر بیماری ھای ھم تراز و مشابه کرونا باعث شدہ از این نوع دستکش ھا به صورت ویژہ تر استفادہ شود.

این نوع دستکش ھای جراحی از قبل نیز مورد استفادہ قرار می گرفته است اما اکنون که بیماری ھا بسیار زیاد و شایع شدہ است چندین برابر مورد استفادہ قرار می گیرد. استفادہ این نوع دستکش تا حدود زیادی از ورود بیماری به بدن و لباس ھای افرادی که در بیمارستان مشغول به کار ھستند جلو گیری می شود. پوشیدن این نوع دستکش برای کادر درمان یک بیمارستان به میزان زیادی نیاز بودہ و موثر می باشد.

امروزہ به دلیل شیوع بیماری کرونا و شلوغ شدن بیمارستان ھا دستکش ھای جراحی در میزان زیادی تولید می شوند و در بازار عرضه می شوند این نوع دستکش ھا در بیمارستان ھا بسیار مورد استفادہ کادر درمان و سایر افرادی که داخل بیمارستان رفت و آمد دارند قرار می گیرد.

مهم ترین ویژگی دستکش جراحی

مهم ترین ویژگی دستکش جراحی دستکش جراحی اچ دی استاندارد از گونه ملزومات مهم و پر کاربرد در اتاق عمل و بخش های خاص و ویژه ای در بیمارستان ها می باشد و این محصولات به صورت یکبار مصرف بوده و برای تمیز و استریل بودن حین عمل می باشد تا از میکروب و ویروس ها جلوگیری به عمل آید.

این دستکش استاندارد به راحتی و در مدت زمان خیلی کوتاه و به سرعت پوشیده می شود و دارای اندازه و سایز های مختلفی می باشد همچنین به دلیل جنس به کار رفته از عرق کردن به خوبی جلوگیری می کند و بسیار سبک و راحت می باشند.

این محصولات جریان هوا را به خوبی رد می کنند و دارای رنگ و برند های متفاوتی می باشند و در مراکز معتبری به فروش می رسند و دارای انواع بسیار زیادی می باشد و از گونه محصولات پر طرفدار و پر کاربرد می باشد.

فروش دستکش جراحی امروزه در بسیاری از نقاط ایران به صورت عمده و مستقیم انجام می‌گیرد و همچنین با پیشرفت تکنولوژی های روز این امکان به وجود آمده تا به صورت اینترنتی و آنلاین نیز بتوان به فروش این محصولات پرداخت.

خرید مستقیم دستکش جراحی استریل

خرید مستقیم دستکش جراحی استریل مرکز پخش دستکش جراحی استریل بدون پودر برای در دسترس قرار دادن راحت تر این محصولات می باشد و این مرکز برای پخش محصولات خود آن را به صورت عمده و مستقیم انجام می دهد و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و در پخش مستقیم بدون واسطه می باشد و دارای قیمتی مناسب است.

مرکز پخش باید معتبر و قابل اطمینان باشند و از محصولات اصلی و با کیفیت استفاده کنند زیرا این دستکش ها بسیار پر کاربرد و با اهمیت می باشند و این مراکز در بسیاری از نقاط ایران وجود دارند و فعالیت خود را به خوبی در این زمینه انجام می دهند و از آن بهره مند می شوند.

این مرکز برای پخش دستکش جراحی باید دارای حجم بسیار زیادی از این محصولات باشد تا بتواند به خوبی پاسخ گوی تمام نیاز های درخواستی از طرف مشتریان و خریداران باشد و آن را به خوبی رفع نماید و با کم و کاستی مواجه نشود.

همچنین خرید دستکش از این مراکز به خوبی انجام می گیرد و آن ها را در نوع بسته بندی های متفاوت و در حجم های کم و زیاد به پخش می رساند و در اختیار بازاریان و خریداران قرار می دهد و باید در اینجا تلاش بر این باشد که مشتریان را به خوبی جذب کرده و رضایت آن ها را برای افزایش و رونق پخش جلب کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *