فروش مستقیم دستکش جراحی صورتی


دستکش جراحی صورتی، یکی از مهمترین تجهیزات بیمارستانی است که مصارف بسیار زیادی دارد. در واقع این دستکشها کمک می‌کند که فرایند عمل جراحی و معاینه بیمار به بهداشتی ترین شکل ممکن انجام شود. فروش مستقیم این دستکش های جراحی در سایز بندی های مختلف باعث می شود که مشتریان و مراکز درمانی که نیاز بالایی به این محصول دارند، بدون هیچ واسطه ای بتوانند محصول مورد نظر را خریداری کند. این محصولات را تولیدکنندگانی تولید نموده اند که از بهترین متریال و مواد اولیه بهداشتی استفاده کرده‌اند.

فروش مستقیم دستکش جراحی صورتی

بررسی اجمالی دستکش های جراحی

بررسی اجمالی دستکش های جراحی در این مقاله می خواهیم به بررسی اجمالی دستکش های جراحی بپردازیم. دستکش ها جز مهمترین محصولاتی است که سلامت دست ها را در پی دارد و استفاده از آن در حین جراحی فرایند عمل را استرلیزه تر انجام می‌دهد. این دستکشها کاملاً ضخیم بوده و قدرت کشش بسیار بالایی دارد که متناسب با هر سایز دستی می باشد. معمولاً دستکش ها از لاتکس های طبیعی تولید گردیده و به صورت یکبار مصرف استریل شده است که به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نمی کند. از مهمترین ویژگی هایی که این محصول دارد، تولید آن متناسب با آناتومی دست است.

از آنجایی که این دستکش های لاتکس هیچ گونه حساسیتی به وجود نمی آورد، برای افرادی که پوست حساسی دارند، قابل استفاده است و معمولاً کادر پزشکی و بیمار برای محافظت از سلامت خود و مراقبت از دست در حین تماس با هر نوع اشیا و میکروب مورد استفاده قرار می دهند. این دستکشها طی یکسری مراحل به خصوص روند پروتئین زایی تولید گردیده از این‌رو میزان حساسیت لاتکس را کاهش می دهد.

از آنجایی که این دستکشها یکبار مصرف هستند، نیاز به فرآیند شستشو ندارد؛ از این رو هزینه‌های مواد شوینده در پی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که این دستکشها جهت سهولت هرچه بیشتر پزشک تولید شده بنابراین با خیال راحت و آسوده می توانید آنها را استفاده و خریداری کنید. برندهای مختلفی هستند که دستکش های جراحی را در رنگهای مختلف تولید می کند. از رنگ های پرفروش این محصول می‌توان به رنگ سفید، آبی و صورتی اشاره کرد.

خرید عمده دستکش جراحی صورتی

خرید عمده دستکش جراحی صورتی از آنجایی که مراکز درمانی و بیمارستانها نیاز بالایی به دستکشهای جراحی دارند، تولیدکنندگان در پی تولید انبوه این محصول هستند و همواره در حجم بالا آنها را روانه بازار می گرداند؛ از این رو شما عزیزان به راحتی می توانید این محصول را در هر میزان خریداری کرده و این گونه از خرید خود مطمئن شوید. در واقع با خرید عمده دیگر نیازی نیست که هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شوید. دستکش جراحی پودر دار و دستکش جراحی رنگی از جمله پرفروش ترین نمونه های این محصول است که با تخفیفات ویژه در اختیارتان قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *