فروش بی واسطه دستکش وینیل فله ای ارزان


با توجه به شرایط این روزها و وجود ویروس کرونا استفاده از انواع دستکش در بین تمام قشر جامعه بسیار زیاد شده است و یکی از ضروری ترین اقلام در هر خانواده می باشند. این عرضه کننده در زمینه انواع دستکش ها به خصوص دستکش جراحی و دستکش وینیل در حال فعالیت می باشد و در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد. خریداران برای دریافت دستکش وینیل فله ای با بهترین قیمت، می توانند به این عرضه‌ کننده مراجعه و محصول خود را در مقادیر مورد نظر دریافت کنند.

فروش بی واسطه دستکش وینیل فله ای ارزان

بررسی مقاومت انواع دستکش های وینیل

بررسی مقاومت انواع دستکش های وینیل در این قسمت از مطلب می خواهیم شما را با انواع دستکش های وینیل آشنا کنیم تا به طور کامل با مقاومت و کاربرد آنها آشنا شوید پس با ما همراه باشید. ماده اصلی به کار برده شده در تولید این دستکش ها مساوی نیست، این نوع دستکش ها را در مقاومت ها و ضخامت های متفاوتی تولید می شوند که کاربرد های چون استفاده در محیط های صنعتی و خانگی و پزشکی دارند.

نوع اول دستکش های وینیل بدون پودر هستند که در قسمت های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام استفاده از آنها دست فرد بسیار راحت است و تقریبا شبیه دستکش های لاتکس هستند. این نوع دستکش ها ضد حساسیت هستند و برای کاهش خطر آلودگی و در محیط غیر استریل بهترین گزینه می باشند و از نظر مقاومتی دارای در محیط های پزشکی دارای بالاترین درجه هستند.

نوع دوم دستکش وینیل صنعتی هستند که از روش پیچیده پی‌وی‌سی تولید می شوند و برای انجام کار های ساده مانند نظافت که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند بهترین گزینه می باشند. نوع آخر دستکش خانگی هستند که مقاومت کمتری دارند و بیشتر برای رعایت بهداشت مورد استفاده قرار می گیرند.

به دلیل برخی ویژگی ها در دستکش های وینیل سبب شده است که بتوانیم در محیط های زیادی از آنها استفاده کنیم. یک گزینه بسیار عالی به جای استفاده از دستکش های لاتکس هستند و استفاده از آنها راحت تر است و یکی دیگر از ویژگی های خاص آنها این است که در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشند.

خرید مستقیم دستکش وینیل به صورت فله از تولیدی

خرید مستقیم دستکش وینیل به صورت فله از تولیدی در قسمت پایانی مطلب، به فروش دستکش خواهیم پرداخت. برای خرید مستقیم دستکش وینیل به صورت فله از تولیدی باید هزینه ترخیص کاری به صورت جداگانه پرداخت شود تا محصول مورد نظر به دست خریدار برسد. در خرید مستقیم از تولیدی واسطه ها حذف و مقرون به صرفه تر است و فقط هزینه اجناس و ترخیص واریز می شود.

برای خرید از این عرضه کننده به صورت حضوری و آنلاین می توانید اقدام کنید و پس از انجام مراحل سفارش محصول در مکان مورد نظر دریافت کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

4 دیدگاه

  • سلام… صادرات به کشورهای همجوار نیاز به ارتقای رقابت پذیری در محصولات کشاورزی دارد که بسته بندی و وجوه بصری برای جذب کشورهایی که شرایط آب و هوایی مناسب برای استحصال این محصول دارند از ویژگیهای بارز یک صادر کننده نمونه است. تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

    • شماره همراه: 09114693629
  • با توجه به شرایط این روزها و وجود ویروس کرونا استفاده از انواع دستکش در بین تمام قشر جامعه بسیار زیاد شده است و یکی از ضروری ترین اقلام در هر خانواده می باشند. هنگام استفاده از دستکش وینیل دست فرد بسیار راحت است و تقریبا شبیه دستکش های لاتکس هستند. این نوع دستکش ها ضد حساسیت هستند و برای کاهش خطر آلودگی و در محیط غیر استریل بهترین گزینه می باشند

    • شماره همراه: 09355702748
  • سلام من از مجموعه شما این دستکش ها را سفارش دادم از کیفیت بالایی برخوردار بود و برای دستانم ایجاد حساسیت نکرد

    • شماره همراه: ۰۹۹۲۳۰۲۲۳۴۷
  • سلام ..در دنیای کنونی دقت و رعایت الزامات و استانداردهای بسته بندی از ارکان بسیار حیاتی در کسب سهم بازار مناسب برای محصول صادراتی خواهد داشت. اولین باری که مشتری با بسته بندی نامناسب برخورد کنه با وجود کیفیت ممتاز بعیده که مجددا از این تولید کننده خریدی داشته باشه. درضمن عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

    • شماره همراه: 09214890439

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *