خرید دستکش ایمنی نسوز با قیمت پایین


خرید دستکش ایمنی سایز کوچک با قیمت پایین در اکثر فروشگاه هایی که این کالا را عرضه می کنند موجود است. به دلیل تولید انبوه و تیراژ بالا از قیمت مناسبی برخور دار است. این دستکش ها برای افرادی که دارای مشاغل پر خطری دارند تولید شده است.

استفاده از این نوع دستکش ها نیاز به آموزش و آگاهی دارد. چرا که با ابزار های حساسی سرو کار دارند و خطر آفرین هستند‌. حفظ ایمنی از مهم ترین اصول برای انجام هر کاری می باشد و استفاده از این وسایل در کار، در اولویت است.

خرید دستکش ایمنی نسوز با قیمت پایین

ویژگی بارز دستکش ایمنی مهندسی

ویژگی بارز دستکش ایمنی مهندسیدستکش ایمنی ضد برق مهندسی جزء پر کاربرد ترین نوع می باشد و تنوع زیادی دارد. این دستکش ها دارای کف دوبل می باشند. دستکش کف دوبل ساق بلند و ساق کوتاه جلوگیری می کند از خطر های احتمالی که ممکن است بر اثر بی احتیاطی صورت بگیرد. در صنایعی که حرارت بالا و استفاده از مواد شیمیایی به کار می رود باید بیشترین دقت و ایمنی را داشت. به همین دلیل استفاده از دستکش های ایمنی مهندسی، بهترین گزینه می باشد. تولید این نوع دستکش ها از جنس منحصر به فردی ساخته می شود. ویژگی دیگر این کالا، متعدد استفاده کردن از آن می باشد.

زیرا از مقاومت بالایی برخوردار است. این دستکش ها از دو لایه در قسمت کف تشکیل شده است و از چرم گاوی تولید می گردد و در هنگام استفاده از این کالا به راحتی می توان بهره برد. در صنایع فلزی، جوشکاری و آرگون کاربرد فراوانی دارد. دیگر ویژگی این محصول، مربوط به قیمت آن می باشد که نسبت به کاربردی و طول عمری که دارد، بسیار مناسب می باشد. دستکش ایمنی مهندسی از الیاف پنبه ای ضخیم در کف به کار رفته است و جنس برزنتی در پشت دست، مچ و ساق دست نیز استفاده شده است. این نوع مدل از دستکش های ایمنی جلوی هر گونه فشار و ضربه ای را می گیرد. در کارخانه‌ها مطابق با استانداردهای روز دنیا تهیه و تولید می گردد و از مواد اولیه ی درجه یک استفاده می شود.

بخش عمده ای از تولیدات دستکش مهندسی پارچه ای دوبل در داخل کشورمان است. سازنده های معتبری در حال تولید در حوزه ی دستکش ایمنی مهندسی فعال هستند. این دستکش ها در انواع مدل ها تولید می شود. یکی دیگر از ویژگی های دستکش ایمنی مهندسی این است که حساسیت زا و بیماری زا نباشد و همچنین گرمای اضافه ایجاد نکند و موجب تعریق دستان نشود. همین امر باعث می گردد خستگی و کلافگی در شخص ایجاد کند و دیگر مایل به استفاده از این نوع دستکش ها نداشته باشد و توجه داشته باشید که هنگام انتخاب دستکش ایمنی به سایز دستکش دقت کنید که مناسب دستانتان باشد در غیر این صورت هنگام فعالیت در محیط کار خود باعث خستگی و یا در آمدن دستکش از دستان می شود که همین امر موجب شده تا آسیب های جدی در روند کار به دستان شما وارد شود.

راهنمای انتخاب بهترین نوع دستکش ایمنی

الیاف و مواد به کار رفته در ساخت دستکش های ایمنی باید از مواد پلیمری، بافت فلزی، پارچه های ضخیم کتان، چرم گاوی، پنبه و مواد پلاستیکی در ساخت آن به کار رفته باشد. بهترین انتخاب این نوع دستکش ها، ساق بلند می باشد که از ایمنی بالاتری برخوردار است و دستکش های پنج انگشتی مناسب ترین گزینه می باشد. دستکش ایمنی دو انگشتی و تک انگشتی نیز تولید می شود که هر کدام برتی کاربردی خاص می باشد. برای خرید دستکش ایمنی، باید شناخت مشخصات فنی و کیفی محصول ضروری است.

مهمترین و بهترین شاخصه ها برای تهیه ی دستکش ایمنی دارای انعطاف پذیری بالایی باشد، ساییده و چروک نگردد، قیمت مناسبی داشته باشد، ایجاد حساسیت برای مصرف کننده نداشته باشد، به سهولت پوشیده و از دست خارج گردد، سبک و خو ش دست باشد، عرق نکند و تهویه ی هوا داشته باشد، مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی داشته باشد، جریان برق را از خود عبور ندهد، ضربه گیر باشد، در برابر ضربات و فشارهای محکم و سنگین مقاوم باشد، در برابر حرارت زیاد آسیبی نبیند و مانعی در برابر کار کردن نداشته باشد. از این نوع دستکش ها در کارگاه ها، آتش نشان ها، جوشکارها، صنایع ذوب، برش کاری، آزمایشگاه ها، کار با جریان برق و مصارف خانگی استفاده می شود.

دستکش های ایمنی برای استفاده در زمستان نیز می باشد که از مواد عایق شده تولید شده است و سلامت دست را تضمین می کند. مقاومت در برابر برش سطوح استانداردهای مختلفی وجود دارد. نازک و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد در عین حال جلوگیری از آسیب های احتمالی داشته باشد. در مقابل سوزن خوری مقاومت کند دستکش های دارای فناوریCPN از دستان محافظت می کند و بستگی به مواد تولید کننده و استانداردها می باشد.

بررسی کیفیت دستکش ایمنی عایق حرارت صادراتی

بررسی کیفیت دستکش ایمنی عایق حرارت صادراتی دستکش های ایمنی عایق حرارتی دارای آج هایی در کف آن دارد. دستکش ایمنی به‌ عنوان یکی از مهم ترین موارد در تجهیزات ایمنی به شمار می آید. دستکش ایمنی عایق حرارتی صادراتی، در جهت حفظ سلامت دست در برابر حرارت، برش و سرما مقاوم است و همچنین از جنس پنبه ای و حوله ای تولید می گردد. مقاوم در برابر پارگی و سایش است. این کالا مناسب ترین انتخاب و بهترین کیفیت برای مشاغلی که با منابع حرارتی در تماس هستند، می باشد. به دلیل وجود لایه های پنبه ای که ورون آن و کف قرار دارد، هنگام پوشیدن راحت می باشد ک در برابر بریدگی ها، اجسام تیز و آسیب های احتمالی مقاوم است.

دستکش های ایمنی حرارتی نیازی به تمیز کردن ندارد و فقط باید آن ها را در یک مکان خشک و تاریک نگهداری کرد و قبل از آن که مجدداً از آن استفاده شود، بازرسی گردد. این محصول در سایزهای مختلفی تولید می شود. این نوع دستکش ها از جنس نمد نیز تولید می شود که دارای ساق های بلندی است و در برابر گرما و مواد مذاب استقامت بالایی دارد و به راحتی پاره و یا سوراخ نمی شود. کیفیت این کالا بالا است و ایجاد عرق نمی کند. دوخت این محصول باید از نوع سیمی دو لایه سیمی باشد تا مقاومت دستکش بالا برود. طول این دستکش ها سی و پنج سانتی متر است و حدوداً دویست گرم وزن باید داشته باشد. انعطاف پذیری بالا داشته باشد. اجسام در دست لیز و لغزنده نباشد. این دستکش ها در برابر آب و رطوبت مقاوم است.

مراحل صادرات دستکش ایمنی به طور کامل

کشور ما ایران، پیشرو در تولید انواع دستکش ایمنی می باشد که بسیار با کیفیت است. چرا که از مواد اولیه ی بسیار مرغوب استفاده شده است و مقاومت بالایی دارد و همچنین با قیمت مناسب تولید می گردد و صادرات به کشورهای دیگر به وفور انجام می شود. قبل از صادرات این محصول باید ویژگی ها، قوانین و استانداردهای بین المللی آن کشور را بشناسیم. برای دریافت مجوز صادرات باید مدارکی همچون اخذ کارت بازرگانی معتبر، اخذ مجوز صدور، گواهی استاندارد، گواهی مرسوم و… با توجه به کالای صادراتی، ضروری است. بعد از داشتن تمامی مدارک و فاکتورهای صادرات کالا به صورت انبوه صادرات انجام می گردد.

برای ورود کالا به کشورهای درخواست کننده، حتما باید برچسب لاتین بر روی آن درج شده باشد و تمامی مشخصات کالا را روی آن نوشته شده باشد که اگر این مورد رعایت نشده باشد مرسوله مرجوع می گردد و دیگر این کالا را وارد نمی کنند. ایران از نظر مواد اولیه ی تولید دستکش بسیار غنی و دارا می باشد و همچنین دستگاه های تولید دستکش ایمنی راحتی تهیه می گردد. به همین دلیل صادرات این محصول از سود بالایی بر خوردار است و افراد زیادی را مشغول به کار می کند.

صدور پیش فاکتور یکی از مهم ترین مراحل صادرات می باشد. صادر کننده با شناسایی بازار مقصد که قصد فروش کالای خود را دارد را باید بشناسد. و پیش فاکتورها را برای آن ها ارسال کند. بسته بندی کالا نیز یکی از مهمترین گزینه های صادرات می باشد که باید دارای استاندارد باشد. به تعیین ارزش گمرکی کالا می رسیم که باید مبلغی که برای خرید کالا در مبدا داده شده به همراه هزینه های باربری و هزینه های افتتاح اعتبار تا ورود کالا به گمرک به آن تعلق می گیرد.

عقد قرار داد با شرکت های حمل ونقل و بیمه کالای صادراتی، در این مرحله صادر کننده باید با یک شرکت معتبر حمل و نقل قرار داد حمل امضا کند و در کنار آن محصولی که قصد صادر کردن آن را دارد بیمه نماید. دریافت گواهی بازرسی کالا توسط خریدار انجام می شود و باید موسسه هایی انتخاب شود که مورد تایید دو طرف قرارداد باشد و در آخرین مرحله به ارسال کالا می رسیم. صادر کننده جواز خروجی را به بخش حمل و نقل می دهد و آن شرکت بر اساس بارنامه، کالا را بارگیری می کند و به مقصد ارسال می کند.

عرضه دستکش ایمنی نسوز بدون واسطه

عرضه دستکش ایمنی نسوز بدون واسطه دستکش ایمنی یکی از لوازم ایمنی مفید در هنگام کار و فعالیت های مختلف در صنایع است. عرضه دستکش ایمنی نسوز بدون واسطه و با قیمت مناسب در کارخانه ها ی تولید این کالا موجود است. این تولید کنندگان و کارخانه داران محصولات خود را به صورت عمده و کلی و به صورت مستقیم و بدون این که واسطه ای در میان باشد با نازلترین بها عرضه می گردد. این محصول از کارخانه ها به سراسر کشور ارسال می شود و به نمایندگی ها و فروشگاه های وسایل ایمنی فرستاده و قیمت کلی آن مناسب می باشد.

دستکش های ایمنی نسوز در مشاغلی همچون آتش نشانی، دستکش ایمنی در برابر الکتریسیته، دستکش ضد برش و مقاوم در برابر مواد شیمیایی تولید و مورد استفاده می شود. شرکت ها و تولیدی های این کالا اعتبار زیادی در زمینه‌ی تولید لباس ها و تجهیزات ایمنی همچنین دستکش نسوز فعالیت می کنند که معتبر ترین این شرکت ها این سایت است که به صورت آنلاین و حضوری این محصول را می توانند به متقاضیان عرضه کنند و از کیفیت و قیمت و همچنین نظرات دیگر مشتریان مطلع و سپس ثبت سفارش کنید.

فروش دستکش ایمنی نسوز به قیمت پایین

فروش دستکش ایمنی نسوز به قیمت پایین در اکثر فروشگاه هایی که این تجهیزات را به فروش می رسانند، موجود است. این دستکش ها در برابر عایق برق ۲۲۰ ولت مقاومت بالایی دارد و اجازه نمی دهد که به دست آسیبی برسد. این مدل دستکش های ایمنی از نفوذ آب و رطوبت نیز ایمن است و از دو لایه ی نخ و پنبه در کف آن به کار رفته است. فروش این کالا با قیمت پایین بسیار مقرون به صرفه است. چه برای مصرف کننده و همچنین برای تولید کنندگان و فروشندگان می باشد.

هر چه قیمت مناسب و ارزان تر باشد، فروش محصول بالا و بیشتر می شود. دستکش های ایمنی مختلفی تولید می گردد که هر کدام کاربرد خود را دارد. دستکش های ایمنی عایق برق از جنس پلاستیک و مواد پلیمری خاصی تهیه می شود و میزان مقاومت آن در برابر جریان الکتریسیته متفاوت می باشد. دستکش های عایق فشار ضعیف دارای ساق های بلند می باشد که دست های برق کار را تا نیمه ی ساعد را می پوشاند و پوشش عایقی می دهد. دستکش های عایق فشار متوسط برای ولتاژهای بیست کیلو وات مورو استفاده قرار می گیرد. دستکش های عایق فشار قوی دارای مقاومت بالا در برابر جریان های الکتریسیته با ولتاژ بالا است.

پخش دستکش ایمنی نسوز با قیمت پایین

پخش دستکش ایمنی نسوز با قیمت پایین پخش دستکش ایمنی نسوز با قیمت پایین از تولیدی در اصفهان آغاز شده است. این تولیدی محصولات ایمنی نسوز خود را با بالاترین کیفیت و مواد اولیه ی مرغوب تولید می کند و به دلیل تولیدات انبوه قیمت آن رت مناسب تعیین کرده است. پخش این محصول توسط نمایندگان شرکت ها و تولید کنندگان و کارخانه ها صورت می گیرد. با فروشگاه های سراسر کشور هماهنگ کرده و محصولات را به صورت عمده و تیراژ بالا ارسال می کنند. این کارخانه ها که در استان اصفهان مشغول به فعالیت می باشد، به دلیل مرغوبیت کالاها، محصولات را به کشور های مختلفی از جمله: چین، عراق و عربستان به صورت گسترده صادر می کنند و جزء برندهای معتبر در صنعت و صادرات شناخته شده است.

این نوع دستکش ها از چرم ضخیم با آستری که دارای مقاومت حرارتی و دیر سوز می باشد، تهیه شده است و وزن سبک و راحتی دارد که در هنگام کار اذیت کننده نمی باشد. به همین دلیل از پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین محصولات به شمار می آید. توزیع از طریق این سایت به صورت آنلاین و اینترنتی و با بهترین کیفیت انجام می گردد و متقاضیان می توانند تنها با ثبت سفارش و بدون صرف وقت و هزینه آن را خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول سفارش داده ی خود را در سلامت وصحت دریافت کنند و این محصول در بسته بندی مناسبی قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *