خرید بی واسطه دستکش نایلونی استریل یکبار مصرف


برای خرید بی واسطه دستکش نایلونی استریل یکبار مصرف، می توانید سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی ما ثبت کنید. این دستکش های نایلونی، در آزمایشگاه ها و لابراتوار ها به طور گسترده استفاده می شوند. همچنین در معاینات پزشکی نیز کاربرد فراوانی دارند. این محصولات بدون پودر هستند و علی رغم ضخامت کم و نازک بودن، بسیار مقاوم می باشند. همه این خصوصیات سبب شده تا این دستکش های نایلونی برای معاینات پزشکی بسیار مناسب باشند.

خرید بی واسطه دستکش نایلونی استریل یکبار مصرف

بررسی راههای افزایش درامد حاصل از تجارت دستکش نایلونی

بررسی راههای افزایش درامد حاصل از تجارت دستکش نایلونی

دستکش های یکبار مصرف در جنس های متنوعی به بازار عرضه می شوند که عبارت هستند از: دستکش نایلونی، لاتکس، وینیل بدون پودر و نیتریل. این دستکش ها هم از نظر کاربرد با هم فرق دارند و هم از نظر متریال اولیه ای که در تهیه آنها استفاده می شود.

دستکش ایمنی ضد برق از مواد پلی اتیلن درست می شود و در بین عامه مردم به دستکش فریزی نیز شهرت دارد. یکی از راه های افزایش درآمد حاصل از تجارت دستکش نایلونی، صادرات این محصول به کشور های دیگر می باشد. در حال حاضر ایران در زمینه تولید دستکش یکبار مصرف، به پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی رسیده است و کیفیت این محصولات در حدی است که در بازار های بین المللی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

صادرات دستکش نایلونی به کشور های همسایه ایران، علی الخصوص عراق، ترکیه، سوریه و غیره انجام می شود. البته بیشترین حجم صادرات این کالا به کشور عراق صورت می گیرد. صنعت صادرات این محصول، هنوز هم جای پیشرفت دارد و برنامه ریزی در این عرصه، علاوه بر این که زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم می آورد، می تواند ارز آوری مناسب و قابل توجهی نیز برای کشور ایجاد کند. پتانسیل درآمد زایی در حوزه صادرات دستکش نایلونی بسیار زیاد است و تاجرانی که در زمینه صادرات این محصول اشتغال دارند، به سود قابل ملاحظه ای دست پیدا کرده اند.

سفارش عمده دستکش نایلونی استریل مستقیم از کارخانه

سفارش عمده دستکش نایلونی استریل مستقیم از کارخانه به منظور سفارش عمده دستکش ایمنی سایز کوچک به طور مستقیم از کارخانه، می توانید از طریق سایت اقدام کنید. این روش خرید مزیت های بسیاری دارد، از جمله این که با تهیه محصول به طور مستقیم از درب کارخانه، این شانس را دارید که دلالان را حذف کنید و دستکش را با قیمتی فوق العاده ارزان خریداری نمایید.

دستکش های نایلونی اغلب به صورت شفاف درست می شوند، اما امکان سفارش انواع رنگی آن نیز به واسطه مرکز فروش ما وجود دارد. به عنوان مثال اخیراً رنگ سیاه این محصول نیز تولید شده است که مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود اقدام به خرید انواع رنگی یا سیاه این دستکش نایلونی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *