بزرگترین مرکز تولید دستکش استریل ساق بلند


بزرگترین مرکز تولید دستکش استریل ساق بلند در کشور موجب برطرف شدن نیاز مصرف بیمارستان ها و مراکزی که به آن نیاز دارند، شده است. به گونه ای که دیگر در کشور کمبود نداریم و نیاز به واردات و خارج شدن سرمایه کشور نیست. دستکش استریل ساق بلند برای جراحی، معاینات زنان و زایمان و…کاربرد فراوانی دارند.

بزرگترین مرکز تولید دستکش استریل ساق بلند

صفر تا صد صادرات دستکش استریل از ایران

صفر تا صد صادرات دستکش استریل از ایران صفر تا صد صادرات دستکش استریل از ایران را در ادامه مقاله مورد بررسی قرار می دهیم، پس با ما همراه باشید. با توجه به اینکه ایران از جمله کشور های است که ذخایر نفتی در آن فراوان است، همچنین قدرتمند بودن در صنایع پتروشیمی مواد اولیه ای که برای ساخت دستکش استفاده می کند در کشور بسیار مقرون به صرفه است. پس صادرات دستکش استریل به سایر کشور ها نیز بسیار سود مند خواهد بود. برای صادرات ‌پس از گرفتن مجوز و دانستن نیاز بازار دستکش استریل را تولید و در بسته بندی خوب و جذاب به کشور های مورد نظر از راه زمینی یا هوایی می فرستند که ارزش گمرکی کالا و نرخ بسته بندی در قیمت نهایی محصول صادراتی ما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

دستکش استریل از جمله موارد خیلی مهم در کار پزشکان شناخته می شود. در صورت نبود آن موجب اختلال در کارشان می شود. دستکش ها به طور عمده به جنس نیتریل، لاتکس، ونیل و در نوع پودری، بدون پودر استریل و بدون استریل تولید می شوند که براساس مکانی که مورد استفاده قرار می دهیم. هر کدام را بخواهند خریداری می کنند.

۱.جنس لاتکس به راحتی به دست می چسبید و مقاومت بالایی دارد. قابل استفاده در مکان ها عفونی از مزایای دستکش لاتکس است. حساس بودن لاتکس برای برخی افراد یکی از معایب آن به شمار می آید.

۲. نیتریل که مقاومت بسیار بالایی در برابر برابر پارگی دارد و حساسیت زا نبودن آن از مزایا آن است.

۳. ونیل برای مواردی که به حس لامسه کمتر نیاز دارد و حساسیت کمتر نیاز است به کار می رود و علت آن این است که به دست نمی چسبند. لازم به ذکر است که مقاومت بالایی در برابر پارگی ندارد که یکی از معایب آن است.

پخش عمده دستکش استریل ساق بلند در بازار تهران

پخش عمده دستکش استریل ساق بلند در بازار تهران پخش عمده دستکش استریل ساق بلند در بازار تهران موجب شده تا افرادی که به آن نیاز دارند با صرف هزینه مناسب آن را خریداری نمایند زیرا هر چیزی که به صورت عمده خریداری شود، قیمت بصرفه تری خواهد داشت. صادرات دستکش به کشور های دیگر نیز موجب افزایش سرمایه و کمک به رشد اقتصادی کشور می شود. پس باید به کیفیت آن توجه ویژه ای داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *