کارخانه تولید دستکش لاتکس پودری


کارخانه تولید دستکش لاتکس استریل پودری با آگاهی کامل از حساسیت موجود در زمینه تولید دستکش پزشکی اهمیت بالای سلامت مردم، اقدام به تولید این محصولات با بهترین کیفیت و به فروش رساندن آن ها با مناسب ترین قیمت، دستکش های لاتکس پودری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با ما همراه باشید تا فرایند تولید دستکش لاتکس پودری همچنین عوامل موثر بر کیفیت آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کارخانه تولید دستکش لاتکس پودری

آشنایی با فرآیند تولید دستکش لاتکس پودری

آشنایی با فرآیند تولید دستکش لاتکس پودریدستگاه دستکش یکبار مصرف خانگی به جلوگیری از آلودگی متقابل بین بیماران و پزشکان و پرستاران کمک می کند و همچنین از آن ها در مقابل مواد شیمیایی و باکتری های خطرناک محافظت می کند. برای به حداکثر رسیدن این محافظت، بهتر است دستکش مناسب خریداری کرده و به درستی از آن استفاده کنید. دستکش های پزشکی معمولاً از پلیمرهایی مانند لاتکس، وینیل و نیتریل ساخته می شوند.

فرایند تولید انواع دستکش لاتکس مثل دستکش لاتکس یکبار مصرف به این صورت می باشد که ابتدا مواد اولیه لاتکس که از نوعی درخت بوجود می آید را تهیه کرده سپس آن را تصفیه می کنند تا لاتکس خالص به دست آید. ماده لاتکس خالص با مواد دیگر مانند گوگرد، اسید، روی، رنگدانه و تثبیت کننده ترکیب می شود و پس از چند روز برای تولید دستکش لاتکس آماده می گردد. در خط تولید، ترکیب به دست آمده در قالب های حاوی نیترات کلسیم و کربنات کلسیم ریخته می شود.

این مواد به انعقاد ترکیب و جدا شدن راحت آن از قالب کمک می کند. بعد از خشک شدن ترکیب، دستکش ها با استفاده از آب داغ و کلر شسته می شوند تا از شدت واکنش های آلرژیک به لاتکس کاسته شود. بعد از خشک و پخته شدن دستکش ها، مواد شیمیایی جدید به آن ها اضافه می شود تا خاصیت ارتجاعی پیدا کنند. دستکش های پودری را در نشاسته ذرت فرو می برند و با استفاده از شستشوی شیمیایی باقی مانده های اضافه پودر از بین خواهد رفت

بررسی ساختار شیمیایی دستکش لاتکش پودری

بررسی ساختار شیمیایی دستکش لاتکش پودری در اینجا قصد داریم با هم مواد مورد استفاده در ساخت دستکش های لاتکس را بررسی کنیم. دستکش های لاتکس توسط مواد پلیمری از طریق قالب ریزی و سازه دستکش ساخت می‌شوند. چندین نوع مواد پلیمری در فرم خام برای تولید دستکش های لاتکس مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بین این مواد لاستیک کاربرد بیشتری دارد. به طور کلی لاتکس از ترکیبات طبیعی و مصنوعی لاستیک ساخت می شود. ماده لاتکس یک ماده شیری رنگ است که از صمغ درختی مخصوص به دست می آید.

نوعی دیگر از دستکش های یکبار مصرف وجود دارد که فاقد لاتکس است و حساسیتی در افراد ایجاد نمی‌کند؛ به این دستکش ها دستکش های وینیل می‌گویند. این دستکش ها در واقع از کلرید پلی وینیل که همان پی وی سی است تولید می شوند‌ که در ترکیب و ساخت آن ها از روان کننده ها استفاده می شود که سبب می شود افراد آنها را راحت تر به دست بپوشند. گونه ای دیگر از دستکش های پزشکی، دستکش نیتریل است که در برابر حلال های چربی مقاوم است.

با استفاده از این دستکش جراحی صورتی می‌توان مشکلات و حساسیت های پوستی را پیشگیری کرد. این دستکش ها نیز در دو نوع پودر دار و بدون پودر تولید می شوند. برای تولید دستکش های لاتکس پودری از پودر نشاسته ذرت استفاده می کنند. این پودر به عنوان پوششی خاص در داخل دستکش عمل می کند و از دست ها در مقابل مواد شیمیایی به کار برده شده در ساخت دستکش لاتکس محافظت می کند.

عوامل موثر بر کیفیت دستکش لاتکس پودری

عوامل موثر بر کیفیت دستکش لاتکس پودری دستکش لاتکس یا همان لاستیک طبیعی از صمغ نوعی درخت ساخته می شود و در دو نوع پودری و بدون پودر تولید می شوند. این دستکش ها کاربرد بسیار آسان دارند و علاوه بر آن بسیار منعطف می باشند. این دستکش ها در محیط های صنعتی، آشپزخانه، جراحی، دندانپزشکی و دیگر کار های بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستکش های لاتکس که با مواد اولیه و تجهیزات بی کیفیت تولید شده باشند، می‌توانند حساسیت یا واکنش های آلرژیک مانند خشکی پوست، خارش پوست، سوزش و قرمزی پوست ایجاد کنند. این علائم ممکن است در اثر استفاده مداوم از این دستکش ها به وجود آید.

یکی از عواملی که بر کیفیت دستکش های لاتکس پودری و دستکش جراحی شفاف و دستکش جراحی آبی اثر می گذارد و آن ها را به یک دستکش پر مصرف تبدیل کرده است، انعطاف پذیری و استحکام بالای این محصول است که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و به کاربرانی که از آن استفاده می کنند اجازه می دهد همه چیز را به راحتی لمس نمایند. دستکش های با کیفیت مانند پوست دست عمل می کنند. این دستکش ها برای استفاده های طولانی مدت مناسب هستند. همچنین این دستکش ها تجزیه پذیر و دوست دار محیط زیست هستند.

این دستکش ها خاصیت الاستیکی و ارتجاعی مناسبی دارند و استفاده از آن ها در موقعیت های حساس مانند مواد عفونی و شیمیایی که احتمال خطر در آن ها زیاد است، بسیار مناسب می باشد. همچنین دستکش های لاتکس از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشند. دستکش های لاتکس در برابر سوراخ شدن و آسیب های دیگر بسیار مقاوم هستند. این دستکش ها در رنگ های مختلف سفید، بی رنگ، آبی و مشکی تولید می شوند.

سفارش عمده دستکش لاتکس پودری

سفارش عمده دستکش لاتکس پودری تولید محصولاتی که به نوعی با نظام سلامت و بهداشت در ارتباط هستند، به مراتب کار بسیار سختی است. زیرا این محصولات به طور مستقیم و غیر مستقیم با جان افراد سروکار دارند. و برای تولید آن ها باید نهایت دقت را به کار گرفت تا اتفاق ناگواری پیش نیاید. یکی از این محصولات دستکش لاتکس پزشکی است که کاربردهای فراوانی در درمانگاه ها و بیمارستان ها دارد و در هنگام جراحی از این دستکش ها استفاده می کنند. دستکش های یکبار مصرف با جنس های مختلف برای صنعت پزشکی و دیگر مصارف تولید می‌شود. یکی از این جنس ها لاتکس می باشد و لایه داخلی این دستکش ها دارای پوشش پلیمری و سیلیکونی می باشند. برخی از این دسته ها نیز از مقداری پودر نشاسته ذرت در تولید آن ها استفاده می شود. سفارش عمده دستکش لاتکس پودری توسط این مرکز به صورت مستقیم بدون واسطه در حجم های بالا و عمده صورت می گیرد. این مرکز با فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی در سایت های معتبر امکان خریداری و تهیه این محصول را برای همگان فراهم آورده است. تا افراد و مرکز بهداشتی درمانی بتوانند به آسانی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند. برای خرید این محصول می توانید به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *