کارخانه تولید دستکش ایمنی به صورت عمده


هدف از تولید دستکش ایمنی به جهت محافظت از دست افرادی است که در مشاغل پر خطر فعالیت دارند. دستکش های محافظ کار از مرعوب ترین متریال اولیه تولید می شوند. از همین رو، از میزان کیفیت و استحکام بالایی برخوردار هستند.

جهت خرید مرغوب ترین دستکش محافظ کار میتوانید به صورت عمده و به شکل آنلاین اقدام به خرید کنید. خرید اینترنتی علاوه بر راحتی و حذف هزینه های رفت و آمدی به لحاظ مقرون به صرفه بودن خود کالای مورد نظر شما بهترین حالت خرید میباشد.

کارخانه تولید دستکش ایمنی به صورت عمده

انواع دستکش ایمنی نیتریلی

انواع دستکش ایمنی نیتریلی

دستکش ایمنی کار دارای انواع گوناگونی است که در این میان از مهم ترین و پر کاربردترین آنها می‌توان به دستکش ایمنی مختص سوختگی و حرارت اشاره نمود. این دستکش ها مخصوص مشاغل پر خطری هستند که با حرارت فوق العاده بالایی سر و کار دارند. کار در کوره یکی از این مشاغل خطرناک است که وجود این دستکش های ایمنی بسیار لازم و ضروری می باشد.

قیمت این دستکش های ایمنی بستگی به میزان کیفیت آنها در برابر حرارت و سوختگی دارد. به طور معمول افرادی که در زمینه فروش دستکش های ایمنی فعالیت دارند خرید خود را به شکل عمده از کارخانه های تولیدی این کالا انجام می‌دهند که برایشان بسیار مقرون به صرفه تر است.

یکی دیگر از انواع دستکش ایمنی دستکش نسوز میباشد محافظ دست افراد در برابر حرارت بسیار بالا است. این دستکش ها در شغل هایی که ریسک و خطر بالایی دارند مانند آتش نشانی که دائما با حرارت و آتش بالا سر و کار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک نمونه از مدل جدید این دستکش ها دستکش نسوز سیلیکونی میباشد که در محیط آشپزخانه و به منظور برداشتن وسایل داغ به کار برده می‌شود و برای برداشتن اجسام داغ از فر کاربرد بسیار زیادی دارد و از دست مصرف کننده در برابر حرارت بالا محافظت می نماید. این دستکش ها قابلیت شست و شو دارند و آسیب ناپذیرند. متریال اولیه این دستکش ها بایستی درجه یک و مرغوب باشد که بتواند در برابر حرارت بالا مقاوم بوده و از دوام بالایی برخوردار باشد.

این مدل از دستکش ها در معرض مواد شیمیایی و همچنین در برابر ساییدگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند و مصرف کننده را از خطرات ناشی از کار ایمن نگاه می‌دارد. دستکش نسوز از نوع آلومینیومی یکی دیگر از انواع دستکش های نسوز میباشد که از نوعی پارچه از جنس آلومینیوم تولید شده است و در برابر حرارت و گرمای بالا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

داخل دستکش های جدید نسوز از پشم شیشه استفاده شده است که مانع از عرق کردن دست می‌شود، به گونه ای که دست مصرف کننده درون آن راحت باشد و نوع دوختی که در این دستکش ها به کار رفته است به شکل سیمی میباشد که در برابر حرارت و گرمای شدید بسیار مقاوم است.

راهنمای خرید بهترین دستکش ایمنی کف دوبل

دستکش های عایق شامل انواع گوناگونی می‌شوند که از پرکاربرد ترین آنها می‌توان به دستکش عایق برق و حرارت اشاره نمود. این مدل دستکش ها به شکل چند لایه ای ساخته شده اند که یک سری از لایه ها به جهت عایق و برخی از لایه های دیگر جهت ایمنی طراحی گشته که شامل جنس های متفاوتی مانند چرم است.

این دستکش ها از لحاظ سایز و اندازه متفاوت می‌باشند و هر شخصی می‌تواند بسته به اندازه دستان خودش دستکش مناسب خود را خریداری کند. یکی از بارزترین ویژگی دستکش های ایمنی قابلیت انعطاف پذیری آنها میباشد که برای مصرف کننده راحتی خاصی را فراهم می‌سازند. این دستکش ها به لحاظ مقاومتی متفاوت هستند و این بدان معناست که هر کدام از مدل ها از قدرت عایقی خاصی برخوردارند.

به طور مثال شخصی که در حوزه برق کشی فعالیت دارد با در نظر داشتن میزان ولتاژی برق بایستی دستکشی را انتخاب نماید که در معرض جریان برق عایق بوده و ایمنی لازم را ایجاد نماید. این دستکش ها معمولا تا بلندی آرنج را میپوشانند به لحاظ تم رنگی متنوع بوده که وجود چند لایه بودن آنها موجب محافظت نمودن از دست مصرف کننده میباشد.

موارد استفاده از دستکش ایمنی

موارد استفاده از دستکش ایمنی

دستکش های نسوز انواع متنوعی دارند که امروزه از آنها در مشعل گوناگونی همچون جوشکاری، ریخته گری، شیشه سازی، آزمایشگاه ها، آتش نشانی، کاشی سازی و کار با مواد مذاب و … به کار گرفته می‌شود. این دستکش ها از متریال پنبه ای که توزیع بوده و همچنین مواد چرمی و …ساخته می‌شوند که برای محافظت از دست در برابر حرارت بالا و سوختگی نقش به سزایی دارند.

در حال حاضر کارگران زیادی در مشاغل مختلف از این ابزارها استفاده میکنند. این ابزار در مدل های ساق بلند و کوتاه تولید میشوند و هر مشتری بر اساس نیاز خود مناسب ترین نوع را خریداری می‌کند. کارخانجات صنعتی بیشماری وجود دارند که از خریداران عمده این محصول به شمار می‌روند و آن را در تیراژ بالا تهیه می‌کنند. دوخت به کار رفته در این دستکش های نسوز بسیار سفت و محکم است و در معرض حرارت و گرما از مقاومت بالایی برخوردار هستند و ماندگاری بالایی دارند.

دستکش های مختص برق بیشتر از سایر دستکش های ایمنی کار برای محافظت نمودن از دست ها به کار گرفته می‌شوند و تنوع طرح و مدل بسیاری دارند. جهت تولید این مدل از دستکش ها از پوست حیوانات گوناگونی مانند گاو،آهو،بز، گوزن استفاده می‌گردد. جدا از پوست حیوانات جهت تولید این دستکش ها از مواد دیگری نیز استفاده می‌کنند تا در مقابل مواد برنده سوراخ نگردند و دوام بالاتری داشته باشند.

بکارگیری دستکش های محافظ جهت فعالیت های گوناگون امری لازم و ضروری میباشد و به همین دلیل در صنایع و حرفه های مختلف جهت محافظت نمودن از دست ها به کار می رود. به کارگیری از دستکش های محافظ جزو ایمنی ترین ابزار کاری می باشد؛. به همین دلیل تولیدکنندگان جهت تولید این دستکش های محافظتی مانند دستکش های برق همواره در تلاشند تا از مرغوب ترین متریال استفاده نمایند.

بررسی بازار هدف برای صادرات دستکش ایمنی

دستکش های ایمنی کار با بهترین میزان کیفی و در تنوع طرح و مدل های متفاوت به کشورهای خارجی صادر می‌شوند. اما قبل صادرات بایستی صادرکنندگان اطلاعات لازم و ضروری درباره کشورهای متقاضی این کالا را کسب کنند. این داده های اطلاعاتی شامل مواردی مانند قانون های گمرکی، نوع نیاز خریداران، میزان حجم سفارشی محصولات و … می باشد.

در حقیقت دستیابی به این اطلاعات فرآیند صادرات را برای صادرکننده تسهیل مینماید. انواع دستکش های کار که صادر می‌شوند به شرح زیر می باشند: دستکش کار پی وی سی یا پلاستیکی که به شکل عمده در صنایع مرتبط با پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از بریده شدن دستان مصرف کننده جلوگیری می‌کند و ماندگاری بالایی دارد و در مقایسه با مدل های ایکیا در برابر هیدروکلریک،نیتریک،اسید فسفریک ک کرومیک مقاومت بالاتری دارد.

دستکش محافظتی بوتیل در برابر گازها قدرت نفوذ ناپذیری نسبتا بالایی دارد و به همین خاطر در برابر گازهایی مانند گاز هیدروژن سیانید و کلر مقاوم است. دستکش ایمنی ویتون که در هوافضا مورد استفاده قرار میگیرد و در برابر مواد شیمیایی و حرارت بالا از درجه مقاومتی بسیار بالایی برخوردار است. دستکش ایمنی نیتریل در کار با مواد شیمیایی کاربرد دارد و زمانی که در معرض بنزین، نفت ک حلال های مخصوص پتروشیمی قرار میگیرد دارای مقاومت بسیار بالایی است.

دستکش محافظتی نئوپرن در معرض آلاینده های شیمیایی همچون الکل ها، اسیدها،روغن ها و جوهرها قرار میگیرد و از میزان مقاومت بالایی برخوردار است و جهت کارهایی که نیاز به حساسیت و ظرافت بالایی دارند؛ مورد مصرف قرار می‌گیرند. در عصر حاضر از آنجایی که تعداد زیادی از مردم علاقه مند به نگهداری از سگ و گربه و سایر حیوانات خانگی دارند متقاضی مصرف دستکش های محافظتی حیوانات افزایش یافته است.

این ابزار دارای ویژگی های خاصی است و خریدار می‌تواند با حذف دلالان و به صور مستقیم این محصول را به صورت اینترنتی تهیه نماید. پروسه ساخت این دستکش های ایمنی بسیار پیچیده میباشد؛ به گونه ایکه ابتدا بایستی متریال مورد نیاز مرتبط با پتروشیمی و پلیمری آنها خریداری شود و بعد این مواد اولیه خریداری شده ذوب گردد.

در مرحله بعدی اقدام به قالب گیری آن نمایند و بر اساس نیاز مصرف کنندگان در اندازه های مختلفی توسط مهندسین و متخصصین و با به کار گیری از ماشین آلات مدرن تولید شود و در نهایت بعد از اجرای تمامی این مراحل تولیدی توسط ناظرین کنترل کیفی تایید شده و در نهایت وارد بازار داخلی و خارجی شوند.

کارخانه تولید کننده دستکش ایمنی با قیمت پایین

کارخانه تولید کننده دستکش ایمنی با قیمت پایین

توزیع تمامی مدل های دستکش نسوز از نوع حوله ای با نازل ترین قیمت به وسیله کارخانجات تولید کننده ایرانی به شکل عمده و جزئی صورت می‌گیرد و همین موضوع سبب گشته تا کل مشتریان بتوانند به راحتی به این کالا دسترسی پیدا کنند. امروزه به خاطر افزایش میزان توزیع این دسته از ابزار کاری در بازار داخلی قیمت فروش آنها به کم ترین حالت ممکن رسیده، به طوری که می‌توان مدل های مختلف آنها را توسط توزیع کنندگان با قیمتی پایین تهیه نمود.

یکی از مهم ترین نکته ای که در هر حرفه ای بایستی در نظر گرفته شود رعایت نمودن نکات ایمنی است. به همین خاطر امروزه ابزارهای کاری ایمنی از جمله دستکش های ایمنی بلند چرم نسوز یکی از محبوب ترین مدل های دستکش کار محسوب می‌شوند. این مدل از کالا ها به گونه ای طراحی گشته اند که در برابر گرما و حرارت بالا دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و طرح ها و سایزهای متنوعی دارند.

در خصوص ساخت این ابزار کاری نکات ریز و مهمی را بایستی در نظر داشت که اصلی ترین آنها به شرح زیر میباشد: جهت تولید این ابزارها از مرغوب ترین متریال اولیه استفاده می گردد تا امکان استفاده از آنها برای مدت زمان طولانی میسر گردد. به کار گیری ماشین آلات مدرن جهت تولید این ابزارها یکی دیگر از آن نکات مهم میباشد که تمامی کارخانجات تولید کننده آن بایستی در نظر داشته باشند و تمامی استانداردهای جهانی را جهت تولید این وسایل به کار گیرند.

فروش عمده دستکش ایمنی با تخفیف ویژه

همان طور که می‌دانید و قبلا نیز به آن اشاره کردیم پارامتر های بیشماری برای قیمت دستکش های ایمنی و در نهایت جذب مشتری جهت خرید آنها به صورت عمده تاثیر گذار است که در این قسمت از مقاله سعی داریم به برخی از مهم ترین این پارامتر ها اشاره کنیم. اولین فاکتور در تعیین قیمت مربوط به سایز و اندازه این دستکش ها است.

تعدادی از این دستکش های ایمنی کاری در سایز های کوچک و تعدادی در سایز های بزرگ تولید می گردند. دستکش های کار هر چه سایز کوچک تری داشته باشند به همان نسبت قیمتشان نیز پایین تر است و هر چه سایزشان بزرگ تر باشد قیمتشان نیز بیشتر می‌شود.

عمدتا این دستکش ها از مواد ممتاز نانو تولید می شوند تا کوچکترین آسیبی به دست وارد نکنند، زیرا امکان دارد ساعت های طولانی دست درون دستکش بماند و این مسئله منجر به بروز امراض قارچی شود. در حقیقت کف این دستکش های کار از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده اند که از این مسئله جلوگیری کنند.

تعدادی از دستکش های ایمنی از ضخامت نسبتا بالایی برخوردارند و مناسب مشاغلی هستند که با آهن آلات و کالاهای سنگین سر و کار دارند. ضخامت کف این دستکش های ایمنی کار موجب طولانی تر شدن عمر آنها می‌شود،از همین رو مصرف کننده می‌تواند به راحتی از این ابزار استفاده کرده و دستان خود را از خطرات احتمالی محفوظ نگاه دارد.

توزیع دستکش ایمنی پی وی سی به قیمت عمده

توزیع دستکش ایمنی پی وی سی به قیمت عمده

امروزه بازار خرید و فروش دستکش های کار از نوع جدید پی وی سی به صورت اینترنتی بسیار پر رونق است، زیرا توزیع کنندگان این کالا به کمک این شیوه فروش آنلاین موفق شده اند تا سقف هدف خود را افزایش داده و سود بسیار خوبی را از آن خود کنند.

علاوه بر مزیت های ذکر شده استفاده از این وسیله کاری فواید دیگری نیز دارد که برخی از آن به شرح زیر میباشد: در فرآیند کاری مصرف کننده هیچ مشکلی به وجود نمی آورد. اگر چنانچه در معرض مواد شیمیایی، جریان برق و حتی ضربه قرار گیرد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. برای دست شخص مصرف کننده ابدا حساسیت ایجاد نمی‌کند و ساییده نمی‌گردد.

جدید ترین و بروز ترین مدلها از دستکش های پی وی سی تولید شده در تهران به شکل اینترنتی و به صورت عمده و تیراژ بالا توزیع می‌گردد و خریدار می‌تواند بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت درب منزل و یا حتی محل کارش سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در نهایت به راحتی آن را دریافت کند. دستکش های ایمنی کار یکی از کاربردی ترین وسایل محافظتی به شمار می آیند که در مشاغل گوناگونی مانند نجاری، جوشکاری صنایع مربوط به مواد شیمیایی و … مورد استفاده قرار میگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *