پخش عمده دستکش ضد برش با قیمت استثنایی


پخش عمده دستکش لاتکس ضد اسید باعث کاهش قیمت نهایی این محصول پرطرفدار شده ، چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف و اضافی نخواهند شد.

پخش و فروش عمده این محصول به طرق مختلفی امکان پذیر است یکی از روش های پخش این محصول به صورت غیرحضوری است به این صورت که انواع این دستکش در کیفیت عالی و قیمت مناسب در وب سایت هاي ما به نمایش گذاشته شده تا مشتریان داخلی و خارجی پس از مشاهده سفارشات لازم را ثبت کنند.

پخش عمده دستکش ضد برش با قیمت استثنایی

مشخصات مهم یک دستکش خوب

مشخصات مهم یک دستکش خوب اصولا در هر شغل و حرفه ای اولین و مهم ترین نکته ای که هر فرد باید به آن توجه کند ایمنی و امنیت آن می باشد، امنیت شغلی اولین رکن و اصلی ترین رکن شغل به حساب می آید و استفاده از تجهیزات لازم جهت ایجاد امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است، یکی از تجهیزات لازم جهت افزایش ایمنی شغلی استفاده از دستکش های کار می باشد.

دستکش ظرفشویی نخی یکی از ضروری ترین تجهیزات کاری است که مطابق با شغل مورد نظر انتخاب شده و دارای انواع مختلفی است، مثلا در برش کاری، برق کاری، کار با مواد شیمیایی، در صنایع دارویی، غذایی، شیمیایی، در آتشنشانی و… از دستکش های مخصوص به آن ها استفاده می شود اما نکته مهمی که در همه مشاغل باید به آن توجه نمود استفاده از یک دستکش خوب و با کیفیت عالی می باشد.

مشخصات یک دستکش خوب و با کیفیت عالی این است که از ضخامت و مقاومت بالایی در برابر آتش، مواد شیمیایی، اجسام تیز و برنده و… برخوردار باشد، همچنین این دستکش متناسب با سایز فرد مصرف کننده بوده و برای آن کوچک و یا بزرگ نباشد، همچنین از تهویه کامل برخوردار باشد به طوری که دست در آن عرق نکند، همچنین عایق عالی بوده و به طوری که جریان برق از آن عبور نکند‌

از دیگر مشخصات یک دستکش خوب این است که کارایی فرد را پایین نیاورد و برای پوست دست ايجاد حساسیت نکند، همچنین از تعرق دست جلوگیری کرده به طوری که باعث کاهش کارایی فرد در حین فعالیت نشود.

نقاط قوت دستکش بهرام

نقاط قوت دستکش بهرام دستکش های ایمنی کار اصولا دستکش هایی هستند از جنس چرم، پلاستیک، لاتکسی، نخ، پلی استر و… که از انگشتان تا مچ دست و در بعضی از موارد تا آرنج را جهت محافظت از دست در برابر آسیب های احتمالی مثل حرارت، سرما، آتش، برش و… پوشانند، دارای انواع مختلفی هستند و در سایز های مختلفی همچون کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده و متناسب با نوع حرفه و شغل هر فرد تولید می‌ شوند.

شرکت های مختلفی سعی در تولید انواع دستکش ایمنی کار دارند که دستکش بهرام یکی از انواع تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید این محصول پرطرفدار می باشد که با بهره گیری از بهترین مواد و تحت نظر کارشناسان مربوطه اقدام به تولید انواع مختلفی از دستکش های کار می کند.

به طور کلی دستکش های ایمنی کار بهرام به دلیل کیفیت بالایی که دارند دارای نقاط قوت زیادی هستند که یکی از نقاط قوت اصلی آن رعایت استاندارد های لازم و مربوطه می باشد، این دستکش های کار مطابق با استاندارد های لازم جهت ایمنی هر شغل و حرفه ای طراحی شده و از ضخامت، مقاومت بالایی برخوردار هستند با توجه به سایز دست مصرف کننده در سایز های مختلف و جنس های متنوع تولید شده اند و این مساله از نقاط قوت آن به حساب می آید و به همین دلیل از طرفداران بیشماری برخوردار است.

قیمت فروش دستکش ضد برش

قیمت فروش دستکش ضد برش قیمت فروش دستکش ضدبرش در بازار تهران و گناوه و… ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون کیفیت، حجم و نوع سفارش و… متغیر می باشد که با بررسی این عوامل می توان قیمت تقریبی آن را تخمین زد.

قیمت دقیق این محصول را می توان از طریق تماس با کارشناسان مربوطه ما در سایت ها مطلع شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *