میزان فروش دستکش پزشکی رنگی در دی ماه گذشته


میزان فروش دستکش پزشکی رنگی در دی ماه سال ۱۴۰۰ با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا به شدت افزایش یافته بود. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی از جمله دستکش رنگی پزشکی فعالیت دارند. این نوع دستکش در سایز بندی های مختلف و در رنگ های مختلف در بازار عرضه می شود. همچنین دستکش های تولید شده در این شرکت‌ ها دارای تضمین کیفیت هستند.

میزان فروش دستکش پزشکی رنگی در دی ماه گذشته

دلیل پرکاربرد بودن دستکش پزشکی مرغوب

دلیل پرکاربرد بودن دستکش پزشکی مرغوب یکی از مهمترین لوازم پزشکی مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی دستکش های پزشکی هستند. با توجه به نیاز مردم مراکز درمانی به تهیه دستکش های مرغوب پزشکی در رنگ های مختلف، شرکت های زیادی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی خط تولید خود را در زمینه تولید دستکش راه اندازی کردند. دستکش های تولید شده در این شرکت ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

متاسفانه در سالیان گذشته با توجه به ورود لوازم پزشکی چینی به بازار ایران بعضی از این شرکت های تولید کننده در کشور متضرر شدند. اما از آنجایی که تولید مواد اولیه ساخت دستکش های جراحی و پزشکی در انحصار کشور خاصی نیست و در کشور تولید می‌شود. بنابراین با توجه به واردات دستکش های چینی اما دستکش های تولید ایران در بازار سهم به سزایی را به خود اختصاص دادند.

دستکش های پزشکی مرغوب در انواع مختلف مانند؛ دستکش وینیل، دستکش لاتکس پودری، دستکش لاتکس بدون پودر، دستکش نیتریل، دستکش جراحی پودری و بدون پودر تولید می شود. دستکش های جراحی به منظور جلوگیری از انتقال میکروب ها و عفونت ها به بدن بیمار و همچنین این دستکش ها در برابر مواد شیمیایی و عفونی بسیار مقاوم هستند. با توجه به یک بار مصرف بودن این دستکش ها برای هر بیمار فقط یکبار می توان از این دستکش استفاده کرد. برای جلوگیری از انتقال میکروب و عفونت ها باید بهترین نوع دستکش را انتخاب کرده و به طور صحیح از آن استفاده کنید.

بزرگترین تولید کننده دستکش پزشکی رنگی در خاورمیانه

بزرگترین تولید کننده دستکش پزشکی رنگی در خاورمیانه با توجه به اینکه مواد اولیه تولید دستکش های پزشکی در ایران به راحتی دسترس شرکت‌های تولیدی هست. شرکت های زیادی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی ایجاد شده‌اند. همچنین به دلیل اینکه دستکش های تولید شده در واحدهای تولیدی کشور ما از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و کیفیت بالایی را دارند. صادرات آن و سایر کشورها و در بازارهای بین المللی باعث سودآوری زیادی برای تولیدکننده ها شده است.

اگر شما امکان خرید حضوری دستکش های پزشکی سفید و رنگی را ندارید، می توانید با مراجعه وب سایتی که به شما معرفی کرده ایم به طور مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب دستکش های مورد نظر خود را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *