معتبرترین مرکز تولید دستکش نسوز آزمایشگاهی ارزان


دستکش نسوز آزمایشگاهی یکی از ضروری ترین نوع پوشش برای افرادی است که در محل کار با مواد شیمیایی خطرناک به ویژه اسیدها در ارتباط هستند. خرید دستکش نسوز کمک می کند کارگران در محیط های آزمایشگاهی، تولید مواد و … به دلیل مجاورت با مواد شیمیایی خطرناک دچار سوختگی در ناحیه دست نشوند. فروش بدون واسطه دستکش نسوز یک راهکار مناسب برای متعادل نگه داشتن قیمت کالا خواهد بود.

معتبرترین مرکز تولید دستکش نسوز آزمایشگاهی ارزان

اطلاعاتی درباره انواع دستکش نسوز

اطلاعاتی درباره انواع دستکش نسوز حفاظت از کارگران در محیط کار یکی از وظایف اصلی کارفرما بوده که از راه های مختلفی مانند ایمن سازی محیط کار، انتخاب پوشش مناسب برای کارگران و … مهیا می شود. یکی از ملزومات لباس ایمنی کارگران در محیط هایی که با مواد خطرناک شیمیایی سروکار دارند، دستکش نسوز است. این نوع دستکش ها باید مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی، حرارت بالا، پارگی و خورده شدن داشته باشند.

دستکش نسوز بر اساس مواد تشکیل دهنده به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. برخی از مهم ترین و پرکاربردترین آن ها عبارتند از:

  • دستکش چرمی: جنس چرم می تواند مقاومت قابل قبولی در برابر حرارت بالا، ضربه، جرقه آتش، سایش، اشیاء برنده، ضربه و … داشته باشد.
  • دستکش سربی: این نوع دستکش برای فعالیت های خاصی که نیاز است دست ها در برابر پرتوهای یونیزان مانند پرتو ایکس محافظت شود، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دستکش آرامید: الیاف آرامید نوعی ماده سنتزی است که در برابر سرما و گرما مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. ساخت دستکش با الیاف آرامید برای مواردی که نیاز به مقاومت در برابر بریدگی و سایش است، مناسب می باشد.
  • دستکش آلومینیومی: رویه داخلی این دستکش حتما از الیاف سنتز شده خواهد بود. در مجموع مقاومت خوب آلومینیوم در برابر حرارت موجب شده برای کار در کنار کوره های داغ مانند ریخته گری و یا کار آتش نشان ها مناسب باشد.
  • دستکش لاستیک بوتیل: این جنس از دستکش مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی، بخار آب یا انواع گازها داشته باشد.

بازار فروش دستکش نسوز آزمایشگاهی

بازار فروش دستکش نسوز آزمایشگاهی توزیع مستقیم دستکش نسوز سیلیکونی کمک می کند تا این محصول با قیمت ارزان و کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور برسد. در تمامی فروشگاه های معتبر عرضه کننده انواع لباس ایمنی، می توان نمونه ای از دستکش نسوز را یافت که مناسب با نوع کار و انتظاری که از آن می رود، طراحی و تولید شده است.

فروش بدون واسطه موجب می شود، محصولی باکیفیت و مطمئن به دست مصرف کننده برسد و احتمال تقلب و ارائه کالای نامرغوب به حداقل خواهد رسید. بهترین مدل از دستکش های نسوز، آن هایی است که در قسمت مچ دارای کشباف می باشند و موجب می شود دستکش به خوبی داخل دست قرار گرفته و به پایین سر نخورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *