مرکز فروش دستکش نیتریل مواد شیمیایی با قیمت استثنایی


مرکز فروش اینترنتی دستکش لاتکس بدون پودر مکستر مواد شیمیایی و دستکش نیتریل شفاف، فعالیت خود را آغاز نموده است و این محصولات را با قیمتی استثنائی و ارزان ارائه می دهد. این دستکش ها چون از جنس لاتکس مصنوعی هستند، ضد آلرژی بوده و موجب حساسیت های پوستی مانند: سوزش، خارش و قرمزی پوست نمی شوند. چنانچه تمایل به خرید این محصول درجه یک دارید، می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی و بدون اتلاف وقت در خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد انجام دهید.

مرکز فروش دستکش نیتریل مواد شیمیایی با قیمت استثنایی

هر انچه باید در مورد جنس دستکش نیتریل بدانیم

هر انچه باید در مورد جنس دستکش نیتریل بدانیم

دستکش لاتکس بسته ای در سه نوع پزشکی، عمومی و صنعتی به بازار عرضه می شود. دستکش‌ نیتریل پزشکی اغلب آبی رنگ بوده و در مقایسه با دیگر انواع این محصول، میزان ضخامت کمتری را دارا می باشد. در معاینات درمانی، پزشک به حس لامسه زیادی نیاز دارد، از این رو دستکش نیتریل پزشکی به صورت نازک و با ضخامت کم تولید می شود تا پزشک بتواند معاینه مریض را به نحو احسن انجام دهد.

این دستکش ها عموماً مورد علاقه دندانپزشک ها هستند و در داخل کشور به رنگ آبی تولید می شوند، اما در سایر کشور ها هر دستکش را با توجه به کاربرد آن به رنگ خاصی درست می کنند. رنگ مشکی این نوع دستکش، به دلیل این که اگر دچار سوراخ یا پارگی شود، خیلی زود مشخص می شود، بسیار مورد توجه قرار گرفته و متقاضیان زیادی دارد. دستکش‌ های نیتریل در مقابل پارگی دوام و مقاومت زیادی دارند، به خاطر همین به غیر از مصارف پزشکی، در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

دستکش‌ های نیتریل به صورت پودری و بدون پودر به فروش می رسند. قیمت دستکش‌ های بدون پودر نسبت به نوع پودری این محصول اندکی گرانتر است، اما به خاطر این که باعث حساسیت های پوستی نمی شود، طرفداران بیشتری دارد. دستکش‌ نیتریل پودری، به نشاسته ذرت آغشته شده اند که سبب می شود تا پوشیدن و استفاده از دستکش راحت تر و ساده تر شود. البته در گذشته از مواد دیگری برای این منظور استفاده می شد که حساسیت زا بودند، اما امروزه به لطف کاربرد نشاسته ذرت، این مشکل حل شده است.

تولید عمده دستکش نیتریل مواد شیمیایی در تهران

تولید عمده دستکش نیتریل مواد شیمیایی در تهران

در مجموعه ما تولید عمده دستکش نیتریل مواد شیمیایی انجام شده است و انواع مرغوب این محصول آماده عرضه به مشتریان گرامی می باشد. این دستکش ها با فرمول خاصی تهیه شده اند و علاوه بر این که در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند، انعطاف‌ پذیری زیادی نیز دارند. این خصوصیات سبب می شود که استفاده از این دستکش ها فوق العاده راحت شود و مشکلاتی از قبیل عرق کردن دست برای کاربر پیش نیاید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *