مرکز خرید دستکش لاتکس درجه یک


در دوسال گذشته بخاطر شیوع کرونا مصرف دستکش لاتکس رشد روز افزونی داشته است. چون دستکش لاتکس درجه یک و مرغوب جزو محصولاتی است که تا درصد زیادی از پیشگیری انواع بیماری ها مخصوصا کرونا جلو گیری می کند. البته فراموش نکنیم برای این منظور باید از دستکش لاتکس درجه یک و مرغوب استفاده کرد. برای خرید چنین محصول با کیفیت کافی است به سایت مرکز خرید دستکش لاتکس معتبر و شناخته شده مراجعه بکنید، و بر حسب نوع شغل و سایز دستتان دستکش مورد نظر را سفارش داده و خریداری بکنید.مرکز خرید دستکش لاتکس درجه یک

همه چیز درباره دستکش لاتکس بدون پودر

همه چیز درباره دستکش لاتکس بدون پودر دستکش لاتکس بدون پودر و باپودر تولید می شوند. البته امروزه برای تولید دستکش های لاتکس نوع سونی نیز تولید کرده اند که کم پودر می باشد. در گذشته برای دستکش های پودری از پودر لیکوپودیوم و تالک استفاده می کردند؛ ولی این دو پودر تحریک کننده پوست می باشند. همچنین این پودر به بافت بدن نفوذ کرده و باعث ایجاد مشکلاتی می شود. بخاطر همین بیشتر مصرف کنندگان مخصوصا پزشکان و جراحان که مستقیما با بافت بدن در ارتباط هستند، از دستکش های پود دار استفاده نمی کنند.

دستکش های لاتکس بدون پودر مخصوصا در بخش های جراحی و مراقبت های بهداشتی بیمارستانها بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چون باعث هیچ گونه حساسیتی نمی شود. همچنین دستکش بدون پودر از انعطاف بیشتری نسبت به دستکش های دیگر برخودار است. استحکام و دوام بالایی دارد، همچنین برای کارهایی مانند تتو یا طب سوزنی که به لمس و دقت زیادی احتیاج دارد، استفاده از دستکش های لاتکس بدون پودر بهترین انتخاب می باشد.

استفاده از دستکش های لاتکس بدون پودر تمیزتر از پودری می باشد، چون دستکش های پودری ریزش دارند و اثر آن روی سطوح و لباس باقی می ماند. دستکش لاتکس بدون پودر مانع حساسیت های پوستی مانند خشکی و قرمزی، خارش و زخم می شود. هیچ گونه پودر صنعتی یا گیاهی ندارد که به بافت بدن نفوذ کند.

اهمیت استفاده از دستکش لاتکس

اهمیت استفاده از دستکش لاتکس امروزه بخاطر گسترش انواع بیماری های مصری و عفونی، همچنین بیماری های پوستی و قارچی استفاده از انواع دستکش‌های یکبار مصرف و دستکش لاتکس نیتریل رسد روز افزونی داشته است. در بیشتر شغل ها، فرد مسئول برای رعایت بهداشت فردی خود و احترام به بهداشت عمومی مشتریان و مراجعه کنندگان با توجه به شیوع بیماری جدید مانند کرونا حتما باید از انواع دستکش لاتکس مرغوب و درجه یک استفاده بکنند.

معمولا اهمیت استفاده از دستکش لاتکس در درمانگاه ها و آزمایشگاه ها بیشتر معلوم می شود. مخصوصا در معاینات دندانپزشکی که پزشک معالج مجبور است دست خود را در دهان بیمار قرار بدهد. دستکش‌ لاتکس یکی از انواع دستکش‌ های یکبار مصرف می باشد که بخاطر مزیت هایش بسیار مورد توجه شاغلین عزیز مخصوصا پزشکان و جراحان قرار گرفته است.

دستکش لاتکس بخاطر انعطاف‌ پذیری و مقاومت بالا، استفاده آسان، محافظت بالای دستان، دسترسی آسان و قیمت مناسب باعث شده تا تقاضای دستکش لاتکس افزایش بیابد. مهم ترین اهمیت استفاده از دستکش لاتکس بیشتر محدود نکات بهداشتی آن است، چون دستکش‌ های لاتکس درجه یک و باکیفیت می‌تواند تا در صد زیادی مانع جلوگیری از انتقال انواع آلودگی‌ها و ویروس و بیماری ها به بدن بیمار می شود.

همچنین شرکت های تولید دستکش انواع دستکش لاتکس برای انواع پوست تولید و به بازار عرضه می کند، و مصرف کننده بر حسب اینکه کدام دستکش لاتکس چسازگار با پوستش می باشد را خریداری می کند.

راهنمای خرید دستکش لاتکس مشکی

راهنمای خرید دستکش لاتکس مشکی همانطور که اشاره شد دستکش لاتکس انواع متفاوتی دارد که لاتکس مشکی، یکی از انواع آن است. دستکش لاتکس مشکی غیر استریل بوده و هیچ گونه پودری در آن بکار نرفته است، در عوض کارایی بسیار بالایی دارد. برای خرید دستکش لاتکس مشکی چند مورد وجود دارد که با دقت به آنها می توانید بهترین دستکش لاتکس مشکی را تهیه بکنید. اول اینکه ضخامت کمتری داشته باشد! چون با ضخامت بیشتر دستکش مانع عملکرد بهتر حس لامسه می شود. استحکام و قوام آن به اندازه بالا باشد که در یک زمان طولانی بتوان از آن استفاده کرد.

مهم ترین ویژگی لاتکس مشکی که باعث پر طرفداری آن می شود، مقاومت آن در برابر انواع مواد شیمیایی، حلال های چربی و نفت می باشد، به هنگام خرید حتما به این نکته توجه بکنید. رو بسته اشاره به غیر استریل و یکبار مصرف بودن آن بشود. از پوست دست در برابر انواع ویروس ها و باکتری ها محافظت بکند. به اندازه ای با کیفیت و مرغوب باشد که مناسب استفاده در انواع مکان های عفونی و بیماری ز، با ریسک بالای آلودگی باشد. هنگام خرید روی بسته را مطالعه بفرمایید که قابل تجزیه در محیط زیست بوده و به آن آسیب نزند.

موقع امتحان کردن مطمعن باشید در دستتان لیز نخورد، یا بقول خودمان ضد لغزش باشد. استفاده از آن راحت و در سایز بندی باشد. دسترسی آسان و قیمت مناسب داشته و بسته بندی استاندارد داشته باشد که تمام اطلاعات بر روی آن ثبت شده باشد، از همه مهم تر شماره ثبت وزارت بهداشت و دارو و علامت استاندارد داشته باشد.

سفارش عمده دستکش لاتکس درجه یک

سفارش عمده دستکش لاتکس درجه یک مسئولین آزمایشگاه ها، درمانگاه‌ ها، بیمارستان و مدارس و فروشگاه ها یا افرادی که شرکت صادرات تجهیزات پزشکی دارند و همچنین مسئولین داروخانه و لوازم پزشکی برای خرید عمده دستکش لاتکس درجه یک و عمده باید از یک برند معتبر خرید بکنند. برندی که انواع محصولات دستکش لاتکس پودری، دستکش لاتکس کم پودر و بدون پودر را تولید می کند. برند معروفی که بتواند دستکش لاتکس جعبه ای و دیگر بسته بندی ها در تعداد زیاد و کم را تهیه و آماده عرضه به بازار بکند.

در واقع برند شناخته شده و معروفی که تامین کننده نیاز جامعه است و محصولاتش به اندازه با کیفیت است که در بازار خارجی نیز در رونق و پر تقاضا می باشد. برای خرید از چنین شرکت تولیدی و توزیعی کافی است بصورت مستقیم و بدون واسطه به سایت مربوطه آن مراجعه کرد. برای سفارش عمده دستکش لاتکس درجه یک کافی است بعد از ورود به سایت انواع محصولات موجود در انبار را دیده اطلاعات مربوط به آن را مطالعه بفرمایید. در صورت لزوم با شماره تلفن موجود در دریا تماس گرفته و سوالات خود را مطرح بفرمایید.

بعد از آشنایی با محصول و نوع بسته بندی و نحوه ی تحویل کالا، می توانید دستکش مورد نظر را در تعداد بالا و عمده سفارش بدهید. هرچه تناژ سفارش بیشتر باشد، هزینه نهایی آن کاهش پیدا می کند، همچنین هزینه واسطه و دلال حذف می شود، و خریدار سود بیشتری عایدش می شود. بطور خلاصه اگر بخواهیم توضیح دهیم با سفارش عمده از سایت، خریدار مستقیما به تولید کننده متصل شده و با هزینه کمتری خرید بیشتری می کند. محصول را مستقیماً از تولید کننده خرید کرده و درب شرکت تحویل می گیرد که این کلا بنفع خریدار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *