مرجع خرید دستکش جراحی ارتوپدی


استفاده از دستکش های کاملا استریل و بهداشتی قبل از عمل جراحی هم ایمنی کار را بیشتر می کند و هم دست جراح با خون و مواد دیگر آلوده نمی شود. این دستکش ها اغلب رنگ روشنی دارند و به دلیل کشی بودن به خوبی دست را پوشش می دهند و می توانند نقش محافظتی داشته باشند. تولید در سایزهای مختلف باعث شده تا همه بتوانند از آنها استفاده کنند. خرید دستکش جراحی ارتوپدی آن هم به صورت عمده با کمترین هزینه همراه بوده و برای مشتری داخلی و خارجی صرفه اقتصادی زیادی هم دارد.

مرجع خرید دستکش جراحی ارتوپدی

موارد مورد استفاده دستکش جراحی

 موارد مورد استفاده دستکش جراحی دستکش جراحی استریل دارای مصارف مختلفی بوده و همین امر هم زمینه را برای فروش بیشتر و در کنار آن تولید بالاتر فراهم کرده است. در زیر به موارد استفاده از این دستکش اشاره می کنیم:

  • این دستکش چون به صورت استریل و بهداشتی تولید و بسته بندی می شود شما می توانید قبل از کار تزریقات آن را به دست کرده و سپس کار خود را انجام دهید.
  • در دندان پزشکی ها این دستکش بیشترین سطح مصرف را دارد و چون به صورت یکبار مصرف است برای هر بیمار به صورت مجزا استفاده می شود. پزشک قبل از معاینه و یا حتی کار جراحی و عصب کشی و … ابتدا دستکش را به دست می کند تا آلودگی وارد دهان بیمار نشود و علاوه بر این هم دست پزشک به خون و مواد دیگر آلوده نشود.
  • در اتاق عمل هم این دستکش ها مصرف زیادی دارند و شما می توانید قبل از انجام هر کاری ابتدا آن را بدست کنید.
  • در مراکزی که کار زیبایی پوست از جمله تزریق ژل و بوتاکس و ..‌ انجام می دهند استفاده از این لوازم بهداشتی ضروری بوده و می تواند از انتشار آلودگی هم تا حد زیادی جلوگیری کند.
  • در کیلینک هایی که کار فیزیوتراپی و کاردرمانی و ..‌. انجام می دهند هم استفاده از آنها الزامی می باشد.
  • برای ماساژ دادن هم می توان استفاده کرد.
  • امروزه در مراکز بهداشتی و خدماتی و بیمارستان ها از این دستکش ها استفاده می کنند تا کار به صورت کاملا استریل صورت بگیرد.

ویژگی های یک دستکش ارتوپدی مرغوب چیست؟

ویژگی های یک دستکش ارتوپدی مرغوب چیست؟ دستکش جراحی لاتکس بدون پودر برای انجام کارهای فیزیوتراپی گزینه خوبی بوده و می تواند انتقال آلودگی در زمان استفاده از دستگاه را تا حد زیادی کاهش دهد. این لوازم بهداشتی دارای سطح کیفی بالایی هستند و روی دست بهترین پوشش دهی را دارند. ویژگی این محصول بسیار زیاد بوده که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • جنس این دستکش ها دو لایه بوده بدین ترتیب ضخامت زیادی دارند و می توانند در مقابل فشار و حرکت زیاد دوام خوبی از خود نشان دهند بدون اینکه دچار پارگی و ساییدگی شوند.‌
  • انعطاف پذیری این دستکش ها زیاد بوده بدین ترتیب به خوبی شکل دست را به خود می گیرند و از داخل دست هم خارج نمی شوند‌.
  • وزن آنها کاملا سبک است و اغلب به صورت مات و شفاف هستند و روی دست احساس سنگینی نمی کنید.
  • شما نوک انگشتان خود حس لامسه قوی خواهید داشت و می توانید کارهای ظریفی چون بخیه زدن را هم با دستکش انجام دهید.
  • بافت متراکم مانع از نفوذ آلودگی شده و دست ها را از هر گونی خطری ایمن نگه می دارد.
  • رنگ آنها بیشتر قهوه ای بوده بدین ترتیب نقشی در انعکاس نور ندارند و در اتاق عمل هم کاربردی هستند.
  • از دیگر ویژگی های این دستکش می توان به ثابت بودن رنگ آن اشاره کرد که در مجاورت رطوبت دچار افت کیفیت نمی شود.

تفاوت دستکش کلر و دستکش بدون کلر

تفاوت دستکش کلر و دستکش بدون کلر دستکش پزشکی نیتریل با دو کاربرد مختلف از جمله دستکش معاینه و جراحی تولید می شود بدین ترتیب شما می توانید در هر محیطی از آنها استفاده کنید. تفاوت دستکش کار و بدون کلر در کارایی و بافت آنها است‌. نمونه های کلردار امروزه بیشترین سطح مصرف را دارند و استریل هستند. این نمونه ها بدون پودر هستند که با کلر آغشته می شوند بدین ترتیب شما می توانید راحت آنها را به دست کنید و پس از استفاده هم به سرعت از دست خارج می شوند.

نمونه های کلردار کاملا ضد حساسیت هستند و دد استفاده طولانی مدت پوست را دچار آسیب نمی کنند. ماندگاری این مدل ها کمتر بوده و کم رنگ هستند و بوی خاصی هم دارند بدین ترتیب شما می توانید به راحتی آنها را در بازار تشخیص دهید. بافت آنها شکننده بوده و در مقابل حرارت کیفیت آنها افت می کند. اما نمونه های بدون کلر طول عمر بیشتری دارند و شما می توانید برای مدت طولانی و در محیط های مختلف از آنها استفاده کنید.

مدل های پودری به دستکش های معمولی شبیه هستند و چون کلر ندارند بوی خاصی هم نمی دهند. یکبار مصرف بودن این لوازم بهداشتی باعث شده تا سطح مصرف آن روز به روز بیشتر شود. مدل های کلردار قابلیت های مختلفی دارند و چون سریع تر داخل دست می روند پر طرفدار هم هستند‌.

تامین کنندگان دستکش جراحی ارتوپدی

تامین کنندگان دستکش جراحی ارتوپدی صادرات دستکش جراحی به کشورهای خارجی باعث شده تا تولیدی بتواند در کمترین زمان نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد.‌ تامین کنندگان با تولید بیشتر توانسته اند علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی مازاد مصرف را برای صادرات آماده کنند که سود خوبی هم به همراه دارد. محصولی که برای تامین نیاز بازار انتخاب می شود باید شاخصه های لازم از جمله کیفیت بالا و قیمت مناسب را داشته باشد تا بتواند بازار را به دست بگیرد.‌

استفاده از روش های مختلف برای تامین نیاز بازار باعث شده تا تولیدی ها رقابت زیادی با هم داشته باشند که هر کدام برندی خاص را روانه بازار می کنند. وقتی محصول در بازار داخل به وفور یافت شود نیازی به واردات نیست و این خود به معنی حمایت از محصول داخلی است‌. تامین کنندگان برای رسیدن به سود بیشتر تبلیغات زیادی انجام می دهند تا سطح فروش را بیشتر کنند. استفاده از نمایندگی ها و شرکت های بازرگانی باعث شده تا نیاز مردم سریع تر و با هزینه کمتر برطرف شود.‌

دستکش های جراحی چون در مراکز درمانی و بیمارستان ها مصرف زیادی دارند رقابت برای خرید و فروش آنها هم زیاد است. برندهای مختلفی در بازار در حال فعالیت هستند و همین امر هم باعث شده تا مشتری بتواند مارک مورد نیاز خود را در کمترین زمان و با هزینه ای ناچیز خریداری کند که سود خوبی برای او به همراه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *