مراکز فروش دستکش پزشکی وینیل در سراسر ایران


دستکش صنعتی تکنسین پزشکی وینیل از جمله دستکش های یکبار مصرف و در مواقعی، چند بار مصرف می باشد که از متریال ویژه ای به نام “پلیمر کلرات” به دست می آید. این نوع متریال نوعی از پلیمرهای پلاستیکی می باشند که قدرت کشش و مقاومت بالایی در مقابل پارگی دارند. از این رو از این دستکش در صنایع مختلف به خصوص پزشکی استفاده های زیادی می شود، با توجه به این موضوع، این مجموعه یکی از مرکز فروش دستکش پزشکی وینیل در سراسر ایران می باشد.

مراکز فروش دستکش پزشکی وینیل در سراسر ایران

آشنایی با انواع دستکش پزشکی با کیفیت

آشنایی با انواع دستکش پزشکی با کیفیت هملن طور که می دانید دستکش زمستانی زنانه پزشکی از جمله دستکش های کاربردی می باشد که در صنایع مختلف و حتی در محیط خانه نیز از آن استفاده می شود. در ادامه به بررسی اجمالی انواع دستکش پزشکی استاندارد پرداخته می شود:

دستکش لاتکس پزشکی: این نوع دستکش های لاتکسی در صنعت پزشکی و محیط های درمانی و آزمایشگاهی استفاده می شود. این نوع دستکش ها اغلب به صورت یکبار مصرف می باشد و پس از اتمام عملیات ویژه پزشکی و درمانی باید دور انداخته شود، از جمله ویژگی منحصر به فرد دستکش لاتکس پزشکی، استریل بودن آن در زمان تولید و بسته بندی ویژه آن است.

دستکش وینیل جراحی: در دستکش های وینیل پزشکی یک لایه اضافی استفاده می شود تا دستکش های وینیل جراحی به دست آید. در واقع این نوع لایه، باعث ضد برش شدن انواع دستکش های جراحی می شود، دستکش وینیل نسبت به لاتکس گشادتر است و مقاومت بالاتر نسبت به مواد شیمیایی چون الکل دارد.

دستکش بدون پودر حریر بهداشتی: از این نوع دستکش اغلب برای آشپزی کردن در محیط خانه و رستوران ها و بسیاری از محیط های پزشکی که نیاز به ضدعفونی بودن دستکش نیست و به طور کلی برای رعایت اصول بهداشتی استفاده می شود، از جمله معاینه عمومی پزشک که استفاده از این نوع دستکش الزامی است.

قیمت استثنایی دستکش پزشکی وینیل با تخفیف ویژه

قیمت استثنایی دستکش پزشکی وینیل با تخفیف ویژه این مجموعه به عنوان مرکز فروش انواع دستکش یکبار مصرف بهداشتی و پزشکی قیمت دستکش پزشکی وینیل مشهد را با تخفیف ویژه و استثنایی قرار داده است. کیفیت مواد اولیه بهداشتی و استاندارد خط تولید، قدرت خرید مردم، قیمت تمام شده و نهایی معقول از جمله مواردی است که این مرکز به آن توجه ویژه دارد که با سفارش انبوه از این سایت، موفق خواهید شد انواع دستکش لاتکس را با قیمتی کمتر از بازار تهیه کنید. اگر سایت فروش دستکش لاتکس ایران را مراجعه کنید، خواهید توانست، به لیست قیمت دسترسی پیدا کنید، خرید فروش اینترنتی و بدون حضور در محل را انجام دهید، از مشاورین درخواست راهنمایی کنید و با برند های ایرانی و خارجی آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *