مراکز خرید دستکش جراحی لاتکس بدون پودر


امروزه مراکز خرید دستکش بدنسازی بدون مچ بند بدون پودر را به صورت بسته بندی شده و در تعداد مشخص به مشتریان عرضه می کنند. دستکش هایی که برای انجام اعمال جراحی در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند، از نظر کیفیت باید در سطح بالایی قرار داشته باشند.

در حال حاضر باکیفیت ترین دستکش استریل بدون پودر لاتکس که توسط کارخانه های معتبر تولید می شود توسط مرکز به صورت عمده برای فروش عرضه گردیده است. با فروش عمده هم قیمت تمام شده محصول کاهش پیدا کرده و هم مشتری راحت تر خریدش را انجام می دهد.

مراکز خرید دستکش جراحی لاتکس بدون پودر

عوامل موثر در کیفیت دستکش های بدون پودر

عوامل موثر در کیفیت دستکش های بدون پودر

یکی از دستکش عایق برق ۲۰ کیلوولت که امروزه در مراکز درمانی مانند درمانگاه ها، بیمارستان ها و مراکز درمان سرپایی برای معاینه بیمار مورد استفاده قرار می گیرد، دستکش های بدون پودر هستند. کیفیت این دستگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که در تماس مستقیم با پوست دست بوده و اگر بی کیفیت باشد ممکن است سبب حساسیت پوستی شود.

از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت دستکش های بدون پودر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نوع لاتکس به کار رفته در تولید
  • کیفیت پودر مورد استفاده
  • عدم حساسیت زا بودن دستکش

در حال حاضر انواع مختلفی از دستکش های بدون پودر با نام های مختلف در بازار عرضه می شوند. معروف ترین و شناخته شده ترین نوع دستکش بدون پودر با نام دستکش پودر نیتریل شناخته می شود. دستکش استریل مشکی هم در دسته دستکش های بدون پودر طبقه بندی می شود و شما می توانید آن را در بسیاری از مطب پزشکان مشاهده نمایید.

نکات مهم هنگام خرید دستکش های جراحی

نکات مهم هنگام خرید دستکش های جراحی

یکی از وسایل جانبی که در انجام کارهای مهمی چون جراحی در اتاق عمل بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد، دستکش های جراحی می باشند. کیفیت و استریل بودن این دستکش ها از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است. به همین دلیل باید در زمان خرید آن برخی از نکات در نظر گرفته شود.

از جمله نکات مهمی که باید در زمان خرید دستکش جراحی مدنظر باشد، می توان موارد زیر را برشمرد.

  1. به جنس دستکش در زمان خرید توجه ویژه داشته باشید.
  2. مواد اولیه به کار رفته در تولید میزان کیفیت دستکش های جراحی را تعیین می کند.
  3. با توجه به کاری که قرار است انجام شود، نوع دستکش را در نظر گرفته و سپس خریدتان را انجام دهید.
  4. برای جراحی های حساس از دستکش های جراحی پودری انتخاب و خریداری کنید.

جنس دستکش بسته به نوع آن متفاوت است. معمولا از پلاستیک طبیعی، نایلون، لاتکس، پلیمرهای ترکیبی و… برای تولید انواع دستکش جراحی استفاده می شود که با توجه به نوع جراحی و میزان حساسیت کار باید انتخاب و خرید دستکش انجام شود.

رنگ دستکش های مخصوص جراحی با انواع دیگر دستکش های یکبار مصرف فرق می کند و همین سبب می شود تا شما در زمان خرید راحت تر بتوانید آن را انتخاب و خریداری کنید. دستکش های جراحی معمولا به رنگ آبی و گاها سفید تولید می شوند.

دستکش های جراحی دو نوع استریل دار و بدون استریل دارند. دقت داشته باشید که در زمان خرید اگر دستکش را برای جراحی در اتاق عمل نیاز دارید حتما از نوع استریل شده خرید کنید. این نوع دستکش ها هیچگونه آلودگی نداشته و می توان به راحتی از آن برای انجام کارهایی با حساسیت بسیار بالا در بیمارستان استفاده نمود.

مزایای دستکش یکبار مصرف وینیل

مزایای دستکش یکبار مصرف وینیل

همانطور که می دانید دستکش های جراحی انواع متنوعی دارند که یکی از پرمصرف ترین آنها با نام دستکش وینیل شناخته می شود. دستکش استریل جراحی که از آن بیشتر در اتاق عمل یا برای معاینه بیمار مورد استفاده قرار می گیرد و باکیفیت بودن آن از حساسیت زیادی برخوردار است.

استفاده از این دستکش مزایای زیادی دارد و همین سبب شده تا مصرف آن روز به روز بیشتر شود. از جمله مزایای دستکش وینیل می توان به یکبار مصرف بودن آن اشاره نمود. چون این دستکش یکبار مصرف است، احتمال انتقال آلودگی محیطی در مراکز درمانی به حداقل ممکن می رسد.

چون این مدل دستکش ها دارای پودر هستند، پوشیدن آنها هم راحت تر بوده و پزشک یا پرستار می تواند به راحتی آن را در دست کرده و به کار معاینه بیمار بپردازد. یکی دیگر از مزایای قابل توجه دستکش های یکبار مصرف وینیل مقاومت بالای آن می باشد، در ضمن آنکه مقاوم هستند از انعطاف پذیری قابل قبولی برخوردار بوده و کار کردن با آنها بسیار راحت است.

این دستکش ها قابل بازیافت هستند و به همین دلیل خطری برای محیط زیست ایجاد نمی کنند. به همین دلیل تولید آنها به صورت انبوه مشکلی را برای محیط زیست و طبیعت ایجاد نمی کند.

دستکش وینیل پوست را در برابر انواع عوامل خطرزا مانند بریدگی، سرایت آلودگی و… حفظ می کند و شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که با دست کردن این دستکش از پوست خود در برابر عوامل بیماری زا محافظت خواهید کرد.

دستکش وینیل در زمان استفاده لغزنده نبوده و از قابلیت کشسانی بسیار خوبی برخوردار است و به همین علت شما می توانید به راحتی آن را برای انجام کارهای خود استفاده نمایید.

پخش بی واسطه دستکش جراحی لاتکس

پخش بی واسطه دستکش جراحی لاتکس

پخش بی واسطه دستکش جراحی لاتکس به صورت عمده سبب شده تا خریداران راحت تر بتوانند نیازشان را تامین نمایند. انواع دستکش های جراحی با بالاترین کیفیت در ایران تولید می شود و علاوه بر بازار داخلی پخش و فروش آن به صورت عمده در بازارهای خارجی هم انجام می گیرد.

در حال حاضر نیز انواع دستکش جراحی لاتکس به صورت مستقیم به کشورهای دیگر صادر می شود. صادرات دستکش عمده به خصوص در دو سال اخیر با گسترش بیماری کرونا رونق دو چندانی پیدا کرده است.

شرکت ما به عنوان پخش کننده بی واسطه توانسته است هم نیاز بازار داخلی را به خوبی تامین کند و هم مازاد تولیدات خود را به دیگر کشورها صادر و از این راه به سود فروش چند برابری دست یابد.

برای دسترسی هرچه بهتر خریداران، فروش دستکش های لاتکس به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد. در فروش اینترنتی مشتری می تواند به صورت آنلاین برای ثبت سفارش و خرید اقدام کند. قیمت دستکش لاتکس عرضه شده با توجه به فروش بی واسطه ارزان تر از بازار آزاد می باشد. ضمن آنکه خرید محدودیت زمانی نداشته و شما می توانید هر زمان که نیاز و فرصت کافی داشتید، سفارشات خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *