قیمت عمده دستکش یکبار مصرف در مراکز خرید


قیمت عمده دستکش صنعتی استادکار در مراکز خرید بسیار بصرفه است زیرا خرید به صورت مستقیم از مراکز صورت می گیرد و واسطه ها حذف می شوند. همچنین همان گونه که خرید عمده هر چیزی قیمت بسیار بصرفه تری خواهد داشت خرید عمده دستکش یکبار مصرف نیز قیمت کمتری خواهد داشت.

قیمت عمده دستکش یکبار مصرف در مراکز خرید

استاندارد های موجود در تولید دستکش جراحی

استاندارد های موجود در تولید دستکش جراحی استاندارد های موجود در تولید دستکش صنعتی با روکش لاتکس را در ادامه مقاله مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید. برای تولید دستکش جراحی باید استاندارد های لازم را در تولید به کار رفته شود زیرا این دستکش ها برای موارد حساس به کار گرفته می شوند و باید کاملا استریل تولید شوند و طبق کیفیت مرغوب و درجه یک تولید شوند چون آن ها را در زمان جراحی و برای بیمارستان ها بسیار کاربرد دارند.

دستکش های جراحی در انواع مختلف و جنس های گوناگون تولید می شوند جنس آن ها ممکن است لاتکس که در تهیه آن از ماده اولیه لاتکس استفاده می شود که از شیره درختی است و چون به دست می چسبند، مقاومت بالا، قابل استفاده در موارد عفونی از مزایای آن است ولی حساسیت زا بودن لاتکس ممکن است برای برخی ایجاد حساسیت کند.

دستکش نیتریل از نوعی ماده مصنوعی ساخته می شود پس دیگر حساسیت زا نیست و از دستکش لاتکس مقاومت بالا و کشسانی بیشتری دارد در برابر مواد شیمیایی دیرتر سوراخ می شوند. به همین دلیل بیشتر در فضای آزمایشگاه ها و دندانپزشکی به کار برده می شوند و در رنگ های مختلف مثل آبی و رنگ های تیره همچنین صورتی نیز تولید می شود.

دستکش وینیل که از نوعی ماده بنام وینیل در ساخت آن ها استفاده می شود ولی ممکن است مقاومت زیادی نداشته باشد و به زودی پاره شود در مواردی استفاده می شود که نیاز به دقت و حساسیت نداشته باشد به کار می رود چون کاملا به دست نمی چسبند.

خرید عمده دستکش یکبار مصرف از معتبرترین فروشنده

خرید عمده دستکش یکبار مصرف از معتبرترین فروشنده خرید عمده دستکش یکبار مصرف از معتبر ترین فروشنده موجب می شود تا با قیمت بصرفه تری بتوان خرید کرد زیرا هرچیزی که به صورت عمده خریداری شود قیمت مناسب تری خواهد داشت. همچنین واسطه ها در اینگونه خرید ها حذف می شود و به صورت مستقیم انجام می شود صادرات دستکش به کشورهای دیگر موجب افزایش سرمایه و کمک به رشد اقتصادی کشور می شود و اگر بخواهیم در صادرات سود بیشتری ببریم باید رویه صادرات و مراحل آن کاملا آشنا باشیم تا در آن سود بیشتری ببریم و ضرر ندهیم و باید به کیفیت دستکش و نوع بسته بندی توجه ویژه ای داشت تا مشتریان بیشتری برای خرید محصول ما را خریداری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *