قیمت عمده دستکش لاستیکی صنعت کار در بازار یزد


قیمت دستکش لاستیکی صنعت کار بستگی به عوامل متنوعی دارد زیرا این دستکش ها انواع مختلفی دارد که هر کدام از جنس های متنوع ساخته می‌شود و قیمت آن متفاوت خواهد بود اگر می خواهید با قیمت مناسب تهیه کنید بهتر است به صورت آنلاین از طریق فروشگاه‌های اینترنتی تهیه نمایید زیرا فروش به صورت مستقیم است و قیمت مناسب است به دلیل نوسانات بازار قیمت در این قسمت درج نمی شود.

قیمت عمده دستکش لاستیکی صنعت کار در بازار یزد

نحوه بسته بندی دستکش کار

نحوه بسته بندی دستکش کار بسته بندی دستکش کار متناسب با انواع مختلفی که دارد متفاوت است و هر کدام از انواع مختلف آن به صورت جداگانه بسته بندی می شود که در این زمینه نیز با توجه به سازماندهی متفاوت و بسته بندی آن نیز متفاوت خواهد بود یعنی بر اساس سایز بندی در یک دسته قرار می گیرد.

نحوه دیگر بسته بندی این است که بر اساس رنگ نیز بسته بندی انجام می‌شود تا از این طریق که به فروش میرسد راحت‌تر توزیع شود.

نکته که برای بسته بندی دستکش کار وجود دارد این است که هیچ گاه این دستکشها تان خواهند شد بلکه به همان صورت که در دسترس قرار می‌گیرد کاملا صاف و یکدست روی هم قرار می گیرد زیرا اگر تا شود ممکن است که خراب شد که طولی خود را از دست دهد در ضمن هر جفت دستکش در یک پلاستیک قرار می‌گیرد و سپس دستکش دیگر روی آن قرار خواهد گرفت و اینکار به دلیل این است که اگر در طول مسیر هوا گرم بود دستکش ها به هم نچسبد.

خصوصیات فنی دستکش کار

خصوصیات فنی دستکش کار دستکش کار دارای خصوصیات می باشد که در این قسمت به چند مورد از ویژگی های آنها اشاره می‌شود از شما می‌خواهیم با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

یکی از مهمترین خصوصیات آن این است که کاملا استاندارد است و به صورت مدرن تولید می شود که متناسب و فعالیت‌های مختلف می باشد بنابراین هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات متنوعی می باشد.

برای مشاغل مختلف از جمله آزمایشگاه آتش نشان جوشکاری برق کاری و ساختمانی دستکش های متنوعی وجود دارد که هر کدام خصوصیات فنی دارد که باعث می شود از انسان و دست آنان به خوبی مراقبت کند و خطر را به حداقل ممکن برساند.

جنس این دستکش ها بسیار مرغوب است که از خصوصیات آن این است که می تواند در برابر انواع ضربات، رطوبت ، مواد شیمیایی، اسیدی مقاومت کند بدون آنکه سوراخ شود یا پاره شود.

از دیگر خصوصیات فنی این دستکشها این است که علاوه بر آن که جنس بیرونی آن دارای مقاومت بالایی است که جنس درونی آن نرمی و لطافت بسیار بالایی دارد به گونه‌ای که زمانی که دست در آن قرار می گیرد کاملاً احساس راحتی خواهید کرد و دست دچار عرق نمی شود.

از ویژگی‌های فنی دیگر آن این است که زمانی که در دست قرار می‌گیرد اگر متناسب با سایز دست باشد اصلاً تکان میخورد و دچار لرزش نخواهد شد همچنین به راحتی از دست خارج نمی شود.

تولید دستکش لاستیکی صنعت کار

تولید دستکش لاستیکی صنعت کار تولید دستکش لاستیکی گیلان به صورت عمده انجام می‌شود زیرا یک محصول صادراتی به حساب می‌آید که باید به کشورهای بسیار زیادی ساده شود بنابراین باید پاسخگوی نیاز داخلی و خارجی باشد با وجود اینکه تولید افزایش پیدا می‌کند کیفیت آن کم می‌شود و همین دلیل از این طریق توانست جایگاه خود را در بازار حفظ کند و به دلیل اینکه تنوع آن بسیار زیاد است در بازار رقابت می‌کنند.گيلان

تولید دستکش های لاستیکی طبق استانداردهای مشخص انجام می‌شود که با دستگاههای استاندارد تولید می شود و سایز بندی آن نیز بر اساس همین دستگاه ها قابلیت تنظیم دارد تولیدکنندگان برای اینکه محصول را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده برسانو از طریق فروشگاه های اینترنتی محصولات توزیع می کنند برای خریدارانی که به صورت آنلاین سفارش می‌دهند تحفیف در نظر گرفته است و در مدت زمان کوتاه به تمامی نقاط ایران ارسال می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *