قیمت دستکش های کار در بازار گیلان ارزان تر است یا اصفهان


قیمت دستکش های کار در بازار گیلان ارزان تر از بازار اصفهان می باشد چون تولید کنندگان این نوع محصولات در گیلان بیشتر است و مشتریان می توانند بدون واسطه خرید خود را انجام دهند دستکش کار برای حفظ و جلوگیری از آسیب دیدن دست ها در محیط های کاری مختلفی استفاده می شود و در انواع متنوعی وجود دارد.

قیمت دستکش های کار در بازار گیلان ارزان تر است یا اصفهان

شناخت بهترین برند دستکش کار

شناخت بهترین برند دستکش کار بهترین برند دستکش کار باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • در برابر تمام آسیب های شایع در محیط کار و آسیب های مکانیکی و شیمیایی از دست ها محافظت کند.
  • در طرح های مختلفی مانند ساق کوتاه، ساقه بلند، ساقه متوسط، تک انگشتی و چند انگشتی وجود داشته باشد.

بهترین برند دستکش باید دارای جنس های مختلفی باشد تا در محیط های صنعتی و کاری مختلفی قابل استفاده باشد از مواد اولیه ایی که برای ساخت دستکش ایمنی استفاده می شود می توان به پارچه کتان، پنبه، چرم طبیعس گاو، مواد پلیمری و پلاستیکی و…. اشاره کرد به عنوان نمونه از دستکش چرم گاو در کارهای ساختمانی، باغبانی، تراشکاری، جوشکاری و…. استفاده می شود دستکش کار فلزی یا زره دار در مشاغلی مانند کشتارگاه ها، غصابی ها و…. استفاده می گردد دستکش های ضد اسید از پلیمرهای خاص و پلاستیک تولید می شوند و در پالایشگاه، آزمایشگاه صنعتی، کارخانه ها، بیمارستان ها و…. استفاده خواهند شد.

علائم خاصی روی دستکش کار وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص دستکش را بیان می کند به عنوان در صورتی که در برابر عوامل میکروبی دستکش مقاومت خوبی داشته باشند روی آن EN421 درج می شود و مقاومت بالای دستکش در برابر سرما عبارت EN511 نشان داده می شود.

مراحل صادرات دستکش ایمنی

مراحل صادرات دستکش ایمنی مراحل صادرات دستکش ایمنی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در مرحله اول صادر کننده در مورد بازار های خارجی مورد نظر به خوبی باید تحقیق کند تا بتواند محصولی را صادر کند که با نیاز مشتریان خارجی مطابق داشته باشد و در مورد قوانین و هزینه های کمرگی کشور مورد نظر هم اطلاعات کاملی را کسب کند.
  • در مرحله دوم اقدام به صادرات بهترین محصول با مناسب ترین قیمت کند‌.

از انواع دستکش های ایمنی می توان به دستکش چرمی، دستکش آتش نشانی، دستکش جوش آرگون و دستکش فلزی اشاره کرد دستکش چرمی در ساختمان سازی، تاسیسات، تراشکاری، جوشکاری و امور عمرانی استفاده می شود دستکش آتش نشانی از آسیب هایی مانند جراحت و سوختگی جلوگیری می کند این مدل دستکش دارای مچ بند و آستر محافظ می باشد و در برابر آتش، گرما و سرما مقاومت بالایی دارد و برای جلوگیری از تعریق تهویه مناسب را فراهم می کند.

دستکش جوش آرگون در برابر سوختگی از دست محافظت می نماید در تهیه این دستکش از آلومینیومی، پنبه سوز، چرم، آرامد پشم شیشه استفاده می کنند این دستکش در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارد دستکش محافظی از فولاد ساخته شده است به همین دلیل استحکام بالایی دارد و برای جلوگیری از بریدگی فوق العاده می باشد و در مشاغلی مانند قصابی استفاده می شود.

مراکز خرید دستکش های کار

مراکز خرید دستکش های کار مراکز خرید دستکش های کار بدون واسطه باکیفیت ترین انواع دستکش های ایمنی و کار را در اختیار مشتریان می گذارند به همین دلیل همیشه بازار پر رونقی دارند علاوه بر این مزیت های فراوان دستکش کار باعث شده مراکز خرید آن بازار داغی داشته باشند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • خوش دست و سبک می باشد و برای کاربر مانعی ایجاد نمی کند و می تواند به راحتی کار خود را انجام دهد.
  • عمر بالایی دارد.
  • به هیچ عنوان سوراخ و پاره نمی شود.
  • داوم و عمر بالایی دارد چون از بهترین مواد اولیه درجه یک ساخته شده است.
  • در دست گرما تولید نمی کند‌.
  • حساسیت روی پوست ایجاد نمی کند.
  • تمام استاندارد های لازم در ساخت آن رعایت شده است و همین ها باعث شده اند پخش دستکش کار، فروش عمده دستکش ایمنی و دستکش استادکار لارج همیشه و در هر شرایطی بازار داغی داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *