قیمت دستکش موتورسواری نیم پنجه به صورت عمده


در حال حاضر نمونه های متنوعی از دستکش یکبار مصرف ۱۰۰ عددی در بازار وجود دارد که یکی از آنها دستکش موتور سواری نیم پنجه است، این دستکش بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و طراحی آنها دلربا می باشد. قیمت دستکش موتورسواری نیم پنجه با تهیه عمده شما نیز بهتر خواهد شد چرا که با این وجود دست واسطه ای در کار نیست.

قیمت دستکش موتورسواری نیم پنجه به صورت عمده

انواع دستکش موتورسواری در بازار

انواع دستکش موتورسواری در بازار در حال حاضر انواع دستکش مخصوص جوشکاری متنوعی در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند، یکی از آنها دستش موتوری ثابت می باشد، این نوع از دستکش های مخصوص موتور سیکلت، بر روی فرمان دسته موتور ها به صورت ثابت خواهد ماند و شما در هنگام موتورسواری تنها نیاز است که دست هایتان را در داخل آنها قرار دهید. این دستکش های موتور سواری از دو لایه برخوردار هستند.

نمونه دیگری از آنها دستکش موتوری غیر ثابت است، دستکش های موتوری غیر ثابت قابلیت استفاده به صورت روزانه را دارند و کمپانی‌ها معمولاً برای تهیه آنها از انواع چرم های طبیعی و مصنوعی و همچنین الیاف های مصنوعی استفاده می نمایند.

دستکش های موتوری غیرثابت بر روی دسته موتور نصب نخواهد شد و همچنین یک دستکش زمستانی با قابلیت ایمنی بالا در اختیار موتورسواران قرار می‌گیرد.

اما شما در هنگام خرید آنها باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید، در ابتدای امر اندازه مناسبی از آنها را خریداری کنید؛ در واقع اندازه آنها باید کاملاً مناسب و هماهنگ با سایز دست شما باشد، دستکش های موتوری چه در نوع ثابت و چه در نوع غیر ثابت، باید از فضای کافی برای تکان دادن انگشت های شما در داخل خود برخوردار باشد.

به جنس محصول خود توجه ویژه ای داشته باشید. همانطور که می‌دانید دستکش موتور سواری در جنس های مختلف ارائه می شود، تعدادی از آنها از جنس برزنت و تعدادی پلی استر هستند، همچنین توجه به وزن دستکش بسیار مهم است. دستکش مخصوص موتور سواری باید از وزن سبک و در عین حال ساختار قدرتمندی برخوردار باشد تا در هنگام استفاده سبب آزار و اذیت دستان شما نشود.

عمده فروشی دستکش موتورسواری نیم پنجه

عمده فروشی دستکش موتورسواری نیم پنجه عمده فروشی دستکش موتور سواری نیم پنجه تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا بهترین و معتبرترین آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، در حال حاضر رنگ‌ های متنوعی از دستکش‌ موتورسواری در بازار وجود دارد که استقبال از خرید هر یک از آنها بسیار زیاد می باشد، شما با تهیه عمده آن ها می توانید خرید خود را به صرفه تر کنید و دست واسطه ها را از معامله حذف نمایید. بازار صادرات این محصولات هم بسیار داغ بوده و بازرگانان با نزول هزینه ترخیص کاری این محصولات را با قیمتی استثنایی در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *