قیمت دستکش دوپوش کوهنوردی در بازار داخلی


انواع مختلف دستکش ایمنی سایز کوچک وجود دارند، که برای کار های مختلف استفاده می‌ شوند. این دستکش ها در جنس های متفاوتی عرضه می گردند. قیمت دستکش دوپوش کوهنوردی در بازار داخلی، متفاوت می باشد، و این قیمت ها به روش خرید بستگی دارد. خرید های اینترنتی با قیمت کم و مناسب انجام می‌ شود، و در این روش واسطه های بازار حذف شده و ارتباط بین آن ها مستقیم می باشد.

قیمت دستکش دوپوش کوهنوردی در بازار داخلی

ویژگی بهترین نوع دستکش کوهنوردی

ویژگی بهترین نوع دستکش کوهنوردی انواع مختلف دستکش ایمنی ضد برق نیمه سنگین، ضدآب، دو انگشتی، پنج انگشتی و غیره وجود دارند، که برای کوهنوردی مناسب می باشند. هر کدام از این دستکش ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، و ویژگی بهترین نوع دستکش کوهنوردی را می‌ توان در راحتی آن ها مشاهده کرد. این دستکش باید به گونه ای باشند، که دست در آن ها احساس راحتی کند، و شخص بتواند با کمک دست از صخره ها بالا برود.

شرایط جوی نیز بر روی انتخاب دستکش ها تاثیر گذار می‌ باشد و در برودت هوا و ارتفاعات سرد سیر و برفی باید از دستکش های استفاده کرد، که گرمای لازم را داشته باشند. این دستکش ها از نخ و پشم های اصلی تولید شده‌ اند، و دارای گرمای زیادی می باشند. آن ها به صورت بدون انگشت و دو پوش تولید می‌ گردند، بهترین ویژگی را می‌ توان ضد آب بودن دستکش ها عنوان کرد. این دستکش ها هنگام یخ نوردی نیز مناسب هستند و از رسیدن رطوبت به دست جلوگیری می کنند.

دستکش های عایق نیز نوعی از دستکش ها بوده که دارای سنگینی زیادی هستند. این دستکش ها به صورت دو انگشتی تولید شده‌ اند، و انگشتان در این دستکش ها راحت بوده و کنار هم قرار می‌ گیرند، از دیگر ویژگی ها اندازه این دستکش ها می باشد، آن ها نباید تنگ یا گشاد باشند.

خرید ارزان دستکش دوپوش کوهنوردی به صورت عمده

خرید ارزان دستکش دوپوش کوهنوردی به صورت عمده خرید ارزان دستکش دوپوش کوهنوردی به صورت عمده از درب کارخانه های تولید کننده انجام می‌ شود. این کارخانه‌ ها برای محصولات خود قیمت کمی را پیشنهاد می کند و آن ها را در حجم های فراوان در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. نوع جدید و صادراتی این دستکش ها نیز از فروش خوبی برخوردار می باشد، آن ها برای بازار های خارجی ارسال می گردند و سبب سود آوری فراوانی برای شرکت های تولید کننده و کشور می شوند.

خرید این محصولات از فروشگاه های سطح کشور، با قیمت بیشتری همراه است، و این روش خرید اصلاً از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست و مصرف کننده جدا از هزینه زیاد، باید یک بازه زمانی را اختصاص دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *