قیمت دستکش جراحی یکبار مصرف در چند سال اخیر


قیمت دستکش یکبار مصرف ۱۰۰ عددی یکی از مهم ترین وسایل در بیمارستان ها به خصوص پزشکان و در هنگام عمل می باشد. دستکش های جراحی نوعی دستکش بهداشتی و یک بار مصرف هستند که در هنگام عمل از آن استفاده می شود. خرید دستکش جراحی سایز ۸، امروزه بسیار افزایش یافته است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این نوع دستکش ها به شما خواهیم داد.

قیمت دستکش جراحی یکبار مصرف در چند سال اخیر

نکاتی که یک خریدار دستکش جراحی باید بداند

نکاتی که یک خریدار دستکش جراحی باید بدانددستکش مخصوص جوشکاری اسمال مانند هر وسیله دیگر، در بیمارستان ضروری و بسیار کار آمد هستند و خرید آن واجب است. دستکش های جراحی در کارخانه ها از مواد کاملا مرغوب و با کیفیت تولید و به بازار عرضه می شوند، در ساخت این دستکش ها حتما باید از مواد بهداشتی و مرغوب استفاده شود زیرا از آن در هنگام عمل استفاده می شود و اگر کیفیت بالایی نداشته باشد، ممکن است باعث بروز هر گونه حساسیت پوستی شود.

این دستکش ها به گونه طراحی و ساخته شده اند که به صورت یک لایه نسبتا نازک می باشند و رنگ آنها معمولا سبز ، آبی و سفید است. این دستکش ها دقیقا با سایز دست طراحی شده اند و پس از آنکه آن را در دست می کنیم، کاملا جذب دست می شود و کار کردن با آن بسیار راحت است.

نوعی دیگر از دستکش ها، کاملا نازک و شفاف هستند و جنس آنها از پلاستیک بوده و بیشتر پرستاران از آن استفاده می کنند؛ البته از این نوع دستکش پلاستیکی در مکان هایی مانند رستوران، آرایشگاه و مکان های عمومی از این قبیل استفاده می شود. این دستکش های جدید از بهترین دستکش های موجود در بازار هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت مناسبی دارند.

فروش عمده دستکش جراحی یکبار مصرف ضد برش

فروش عمده دستکش جراحی یکبار مصرف ضد برش تولید کنندگان انواع دستکش، آن را از مواد کاملا مرغوب، با کیفیت و ضد حساسیت تولید می کنند و پس از تولید آن را در بسته بندی های کاملا بهداشتی، به بازار های فروش موجود در سراسر کشور عرضه می کنند. قیمت دستکش های درجه یک، بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید آن را با کمترین هزینه خریداری کنید.رویه صادراتی این محصول بسیار با کیفیت می باشد و نرخ بسته بندی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

امروزه تولید دستکش های صادراتی بسیار افزایش یافته است زیرا با خرید عمده و زیاد این محصول، تولید کنندگان در تلاش اند تا بتوانند تولیدات خود را به دو برابر میزان موجود برسانند. اگر به این محصول به مقدار زیاد نیاز دارید، می توانید به صورت عمده خرید کنید و حتی می توانید از فروشنده آن تخفیف بگیرید و هزینه ی خود را به حداقل برسانید. انواع بسته بندی دستکش را می توانید از کلیه بازار ها خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *