قیمت دستکش ایمنی دی پی ال در بازار تهران


شرکت دی پی ال به عنوان یکی از شرکت های بسیار معتبر در زمینه تولید دستکش های ایمنی فعالیت دارد و انواع مختلف دستکش باکیفیت را تولید و عرضه می نماید همچنین این شرکت بهترین نمونه های دستکش ایمنی مذکور را در بازار تهران عرضه کرد و مشتریانی که قصد خرید و اطلاع از قیمت این محصول را دارند می‌توانند با فروشنده دستکش ایمنی دی پی ال در بازار تهران مستقیم ارتباط برقرار نمایند تا به طور دقیق از قیمت این دستکش با خبر شوند و در صورت راضی بودن از قیمت و کیفیت نسبت به درخواست آن برای خود اقدام کنند.

قیمت دستکش ایمنی دی پی ال در بازار تهران

شناخت ویژگی های انواع دستکش ایمنی کف دوبل

شناخت ویژگی های انواع دستکش ایمنی کف دوبل برای بسیاری از فعالیت‌های صنعتی حفاظت از دست امری ضروری است چون طی این فعالیت ها بیشترین احتمال و آسیب به دست وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به سوختگی، برق گرفتگی و حتی در مواردی یخزدگی اشاره کرد که برای جلوگیری از این موارد دستکشی تحت عنوان دستکش ایمنی کف دوبل طراحی شده است.

در تهیه این دستکش از الیاف مختلف و چرم استفاده می‌شود و نوع پارچه های آن بسیار متفاوت باشد اما یکی از باکیفیت ترین آنها برای ساخت دستکش پارچه برزنتی است همچنین در این دستکش از کف با دو لایه چرمی استفاده می شود که معمولاً از چرم گاو بوده و عمر مفید این دستکش را به مقدار بسیار زیادی افزایش می دهد.

از ویژگی‌های این دستکش استفاده از پوشش برزنتی در قسمت انگشت اشاره دستکش است تا دوام بیشتری به آن بدهد و کارکرد دستکش را افزایش دهد؛ از این دستکش برای فعالیت های صنعتی مختلف مانند آهنگری، حمل و نقل، تراشکاری، لوله کشی و انجام کار در بسیاری از واحدهای صنعتی سنگین استفاده می شود و وجود این لایه چرم ضخیم از دست در مقابل عوامل مختلف جلوگیری می کند.

این دستکش دارای آستر بسیار لطیف و نرم است و هیچ نوع حساسیت در پوست ایجاد نخواهد کرد، علاوه بر این دستکش مذکور ضد لغزش نیز بوده و به دلیل استفاده از پارچه برزنتی پلی استری تا اندازه زیادی خاصیت ضد آب دارد.

این محصول برای انجام فعالیت‌های سنگین و خشن مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین کاملاً طبیعی است که هنگام استفاده از این دستکش نتوانید کارهای ریزی همچون بستن پیچ های ریز لوازم خانگی و مدارات الکتریکی یا تعمیر خودرو را انجام دهید و برای این موارد باید از دستکش های سبک تر استفاده کرد.

این وسیله بسیار کاربردی از وزن نسبتاً سنگین نیز برخوردار است و به لحاظ وزنی قابل مقایسه با دستکش های پلاستیکی و حتی لاتکس نیز نیست بنابراین کسانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند باید قدرت دست و بازوی نسبتاً زیادی داشته باشند و به طور معمول استفاده از این دستگاه برای آقایان مرسوم تر است.

روش های تشخیص بهترین دستکش ایمنی ارزان

در انتخاب بهترین انواع دستکش های ایمنی باید محصولی تهیه شود که بیشترین ایمنی را برای کاربران به همراه داشته باشد همچنین هر دستکش به طور اختصاصی عمل کند و حالت عمومی نداشته باشد علاوه بر این نباید سرعت عمل دست را نیز کاهش دهد.

در تشخیص بهترین دستکش ها و به خصوص نمونه های ارزان قیمت آنها باید به جنس دستکش توجه شود به عنوان مثال دستکش های لاستیکی باید نسبت به مواد شیمیایی مقاوم باشند در غیر این صورت کارایی لازم را نخواهد داشت همچنین دستکش های ضد برش باید حداقل انتظارات را از این دستکش برآورده سازند و نسبت به اشیاء برنده از دست محافظت کنند.

در تشخیص بهترین دستکش قبل از هر چیز باید به عدم ایجاد حساسیت آنها در دست توجه شود به این معنی که کاربرد دستکش در میان مدت باعث ایجاد خارش یا قرمزی در دست نشود چون دستکش در واقع نقش پوست دوم را دارد و نوع کم کیفیت آن حتی باعث بروز عفونت در دست می شود.

برخی از این دستکش ها به ویژه دستکش های لاتکس در بخش داخلی دارای پودر مخصوصی هستند که استفاده از دستکش یعنی پوشیدن آن را بسیار راحت تر می کنند همچنین قدرت الاستیک زیادی دارند و از این دستکش ها بیشتر به عنوان دستکش ضد برق گرفتگی استفاده می شود.

جنس برخی از دستکش ها نیتریل یا همان لاستیک مصنوعی است که نسبت به سوراخ شدگی بسیار مقاوم هستند و به طور معمول در مراکز پزشکی کاربرد دارند و از ویژگی های آنها چسبیدن به پوست و مقاومت آن در برابر انواع مواد شیمیایی است.

هر یک از دستکش های ایمنی با توجه به جنسی که دارند از ویژگی های متفاوتی برخوردارند و بر این اساس نسبت به تشخیص کیفیت آنها باید اقدام شود مثلاً ویژگی های دستکش ضد برش تنها مختص این دستکش است و نباید برای انتخاب و تشخیص کیفیت دستکش ضد آب مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین دستکش ایمنی ارزان قیمت دارای سایز مناسب نیز است که در نمونه های پلاستیکی از نوع فری سایز آن استفاده می شود اما دستکش های ضد حریق یا ضد برش به صورت سایز بندی هستند به این ترتیب در تشخیص کیفیت این دستکش ها حتماً باید سایز بندی آنها مورد توجه قرار بگیرد.

کاربرد دستکش ایمنی استاد کار

کاربرد دستکش ایمنی استاد کار دستکش ایمنی استاد کار از جمله وسایل ایمنی به شمار می رود که انواع بسیار مختلفی دارد و برای کاربردهای گوناگون به کار می رود؛ این دستکش در محیط هایی که سلامت دست افراد تهدید می شود موارد استفاده زیادی دارد که از جمله آنها می توان به فعالیت هایی که با تجهیزات گرمازا و محلول های شیمیایی و ابزارآلات برنده ارتباط وجود دارد اشاره کرد.

این نوع دستکش با استفاده از تکنولوژی روز تولید می شود و اصول ارگونومی در طراحی آن به دقت رعایت شده است و یکی از مهمترین عوامل در قیمت‌گذاری آن نوع و میزان استفاده از هر یک از مواد اولیه است که از جمله آنها الیاف پلی استر، چرم، لاتکس و سایر موارد می باشد که هر یک به نوعی بر قیمت نهایی این محصول تاثیر خواهند گذاشت.

هر یک از نمونه‌های این دستکش با کارکرد متفاوت ارائه می شوند که یکی از ساده ترین آنها دست کار است که در مقابل ساییدگی و سوراخ شدگی بسیار مقاوم می باشد و وزن آن تنها به صد گرم می رسد همچنین کمترین میزان کاهش عملکرد دست را ایجاد می کند.

کاربرد نمونه های مختلف دستکش استادکار برای همه سنین و جنسیت ها است به طوری که مردان و زنان نمونه های مختلف این دستکش را استفاده می کنند و علاوه بر نمونه های فری سایز و سایز بزرگ، اندازه متوسط و کوچک آنها نیز تولید می شوند که برای انجام برخی فعالیت های کارگاهی در مدارس و آموزشگاه ها گزینه بسیار مناسبی هستند و به این ترتیب به عنوان دستکش صنعتی و آموزشی استفاده زیادی از آنها می شود.

این دستکش ها مختص یک فعالیت صنعتی نیستند بلکه از آنها برای ده‌ها مورد استفاده می شود و به این ترتیب دستکش استادکار در نمونه هایی همچون دستکش ضد برش آتش نشانی یا دستکش ساق بلند جوشکاری همچنین انواع دستکش نسوز ساق بلند وجود دارد که جنس آنها از الیاف مختلف پی وی سی، نیتریل یا ترکیبی از این مواد است که باعث ایجاد ویژگی های مختلف در این دستکش ها خواهند شد.

آشنایی با مراحل ترخیص کاری دستکش ایمنی

با وجود تولید برخی از دستکش های ایمنی در کشور هنوز مدل های مختلفی از این دستکش ها وارداتی هستند که از جمله آنها دستکش های ضد حریق آتش نشانی است و به این جهت انواع مختلف این دستکش ها از طریق وارد کنندگان آن از کشورهای مختلفی همچون چین و کشورهای دیگر در برند های سانکس ترکیه و کولبین آلمان خریداری شده و از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی وارد کشور می شوند.

این دستکش ها پس از ورود به گمرک باید مراحل ترخیص کاری را طی کنند که همچون بسیاری از کالاهای غیر خوراکی دارای مجموعه ای از امور اداری و پرداخت هزینه‌ها است تا در نهایت این محصول اجازه ورود به داخل کشور را داشته باشد.

در اولین مرحله ترخیص کاری باید فاکتور خرید دستکش و مشخصات کامل آن توسط وارد کننده یا ترخیص کار به گمرک اعلام شود سپس کارشناس گمرک با بازدید مستقیم از کالا نسبت به شناسایی این محصول اقدام می کند تا برآورد دقیقی را از هزینه های گمرکی به ترخیص کار اعلام کند.

در مرحله بعدی ترخیص کار هزینه های مربوط به گمرک را پرداخت کرده و به این ترتیب چنانچه محصول مورد نظر با استانداردهای داخلی در تضاد نباشد امکان ورود آن به کشور از طریق این مبادی وجود خواهد داشت و در نهایت با انجام مراحل ذکر شده مجوز خروج از گمرک و عرضه در بازارهای داخلی داده می شود.

تولید دستکش ایمنی دی پی ال به قیمت پایین

تولید دستکش ایمنی دی پی ال به قیمت پایین دستکش دی پی ال از دستکش های برند و شناخته شده در ایران و جهان است که در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت مانند pvc و الیاف درجه یک استفاده شده است به همین جهت برای بسیاری از فعالیت‌های صنعتی فوق العاده مناسب هستند.

این دستکش توسط شرکت مزبور با قیمت پایین تولید می شود و نیاز مشتریان و استفاده کنندگان از این دستکش را تامین خواهد کرد؛ تولید دستکش مذکور با مناسبی که دارد به کارخانه ها و صنایع مختلف این امکان را می دهد که پرسنل کاری خود را با این دستکش تجهیز نموده و از وارد آمدن هر نوع آسیب احتمالی به دست آنها جلوگیری کنند و به این ترتیب استانداردهای ایمنی لازم در محیط کار که یکی از آنها استفاده از این دستکش است محقق می شود.

تولید این محصول با توجه به نوع موادی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد از نظر کیفیت فوق العاده عالی بوده و قیمت مناسب این محصول به فروشندگان و ابزار فروشی ها این امکان را می دهد که از خرده فروشی و تجارت عمده آن سود ببرند.

در تولید این دستکش ها تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و بروز استفاده شده است تا کیفیت این محصول از هر نظر مطابق با استانداردها باشد و همه دستکش ها به یک شکل باشند همچنین سرعت تولید بالا نیاز مشتریان به این برند باکیفیت ترکی را تامین می کند.

فروش دستکش ایمنی دی پی ال با کمترین قیمت

بهترین نمونه های دستکش ایمنی دی پی ال با کمترین قیمتی که برای فروشنده این محصول امکان پذیر است در فروش عمده به خریداران عرضه می شود و مشتریانی که تمایل به تهیه این دستکش با قیمت هر چه ارزان تر هستند از طریق این فروشنده به آن دست خواهند یافت.

فروش دستکش مذکور از طریق فضای مجازی به راحتی ممکن است تا مشتریان با ارتباط مستقیم با فروشنده به این دستکش در بسته بندی مخصوص صادراتی دست پیدا کنند؛ در فروش این محصول نمونه های مختلف آن در همین وب سایت با مشخصات کامل به نمایش گذاشته شده و مشتری از این طریق امکان خرید این محصول را برای خود خواهد داشته تا از راه دور با حداقل هزینه نسبت به خرید این دستکش اقدام کند و به این ترتیب هزینه تهیه این دستکش کمترین مقدار باشد.

علاوه بر فروش اینترنتی، روش های دیگری از قبیل فروش در محل برای این محصول در نظر گرفته شده است تا خریدارانی که مایل هستند با مراجعه حضوری نیز امکان تهیه این دستکش را داشته باشند همچنین خرید تلفنی نیز برای تمام متقاضیان این دستکش به راحتی فراهم است.

توزیع دستکش ایمنی دی پی ال به صورت اینترنتی

توزیع دستکش ایمنی دی پی ال به صورت اینترنتی یکی از روش های رایج امروزی برای توزیع کالا استفاده از فضای مجازی و اینترنت است و این در مورد دستکش دی پی ال نیز مصداق دارد به گونه‌ای که نمونه های مختلف این دستکش از طریق همین وب سایت به مشتریان عرضه می شود و نیاز آنها به این دستکش به این طریق تامین می گردد.

توزیع دستکش از طریق اینترنت به شیوه استفاده از شبکه های اجتماعی مانند واتساپ نیز خرید را برای مشتریان بسیار راحت تر کرده است و آنها در هر لحظه با استفاده از این امکانات می توانند سفارش دستکش را انجام دهند؛ این محصول توسط نمایندگی در اصفهان به مشتریان عمده ارائه می شود و خریداران با کف قیمت بازار و نرخ شرکتی از طریق این نمایندگی به صورت اینترنتی آن را سفارش داده و توزیع آن نیز از این طریق انجام می شود.

توزیع اینترنتی مزایای بسیار زیادی برای خریداران دارد و دسترسی همیشگی به هر تعداد جفت از این دستکش را با چند کلیک برای آنها فراهم می کند تا به این شکل یکی از برند های معتبر دستکش در ایران و جهان از این طریق به دست آنها برسد.

هزینه توزیع در این روش نیز بسیار مناسب است چون صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های خرید انجام می شود و به این صورت قیمت تمام شده دستکش برای مشتری کمتر از آنچه تصور می شود خواهد بود و در کمترین زمان نیز سفارش به دست خریدار دستکش می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *