قیمت خرید دستکش لاتکس مشکی


قیمت دستکش کف دوبل مشکی وابسته به شرایط بازار است، ماده اولیه این دستکش از شیره درختی به نام هیویا گرفته می شود، ممکن است گاهی این ماده به راحتی در دسترس نباشد و همین امر در قیمت خرید دستکش نقش اصلی داشته باشد، عواملی مانند تقاضا، صادرات, تنوع در به کار گیری هم در روند افزایش قیمت نقش داشته باشد.

قیمت خرید دستکش لاتکس مشکی

آشنایی با انواع دستکش لاتکس

 آشنایی با انواع دستکش لاتکس

دستکش کار ضد برش سه دسته هستند که هر یک طبق موادی که در آنها استفاده شده است، نام گذاری شده اند.این دستکش ها با پودر و بی پودر هستند، کاربر راحتی دارند، منعطف هستند و به راحتی در دست جا می گیرند، دستکش نیتریل نوعی دیگر است که از جنس مواد شیمیایی بوده و مقاومت بالاتری نسبت به دیگر نمونه ها دارد، این دست کش ها ضد حساسیت بوده و عوارضی مانند خارش و خشکی پوست را ایجاد نمی کنند، مقاوم تر هستند و عمرشان بیشتر و طرفداران زیاد تری هم داشته و در جراحی های بیشتر کاربرد دارند.

نوع دیگر دستکش وینیل است که از ماده ای به همین نام ساخته شده است، به دست نمی چسبند، عمرشان کوتاه است و برای کارهایی که مدتشان کوتاه است مناسب هستند، برای جراحی هایی که زمان طولانی داشته باشند، مناسب نیستند و زود پاره شده و منجر به انتقال بیماری از فرد به پزشک یا برعکس گردد.

دستکش لاتکس به رنگ شیری بوده و طوری تولید شده که ویروس توان ورود به این دست کش را ندارد، منعطف و نرم است و به راحتی در دست جا می گیرد، حدود ۱۲ تا ۱۶ ساعت دوام داشته و با الکل هم ضد عفونی می گردد. قیمت دستکش لاتکس خیلی گران نبوده و به نسبت کارایی بالایی که دارد هزینه چندانی به خانواده ها وارد نمی کند.

بررسی طول عمر دستکش لاتکس مشکی

بررسی طول عمر دستکش لاتکس مشکی دستکش لاتکس مدت ماندگاری بهتری داشته و حدود ۱۶ ساعت دوام دارد، ممکن است حین کار با وسیله نوک تیز برخورد کرده و یا خط بردارد که همین خط منجر به سوراخ شدن دستکش می شود، سرمای زیاد موجب به هم چسبیده شدن دستکش شده و هنگام جدا کردن پاره می شود و یا هنگام گرما حالت اصلی خود را از دست داده و کارایی اصلی را ندارد.

دستکش لاتکس با الکل اتانول ضد عفونی می شود اما اگر جایی از آن درز داشته باشد، بر اثر برخورد با الکل خیلی سریع پاره شده و از بین می رود، هنگام تماس با جوهر نمک و جرم گیر هم خیلی زود خراب شده و از بین می رود، بهتر است از تماس با این گونه مواد پر خطر دوری شود، این دستکش یک بار مصرف بوده و هنگامی که از دست خارج شود، دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

دستکش هایی که پلاستیکی هستند دوام بیشتری دارند و فقط در مقابل حرارت آسیب می بینند و به هیچ ماده ای حساسیت نشان نداده و برای مواد شیمیایی هم به عنوان محافظ در دست قرار می گیرند، دست کش های فریز که فقط برای مدت زمان کوتاهی کارایی دارند و برای جلوگیری از انتقال بیماری های ویروسی دست می کنند و با کمترین ضربه و کار خیلی سریع پاره می شوند.

موارد استفاده از دستکش لاتکس

موارد استفاده از دستکش لاتکس این دستکش از جمله لوازم پر کاربرد است که بیشترین کارایی آن در علم پزشکی است، دستکش های لاتکس با دو نوع پودری و بی پودر هستند که پودر آنها از آرد ذرت گرفته می شود، این دست کش ها علاوه بر جراحی در آشپزی ، معاینات مطب ها، هم مورد بهره برداری قرار می گیرند، امروزه با شیوع بیماری تنفس واگیر دار اغلب کسانی که مجبور هستند در بین راه دست به خودرو یا جایی بزنند که ممکن است آلودگی داشته باشد، برای اطمینان‌ خاطر از دستکش لاتکس استفاده می کنند.

در منازل هم برای خرد کردن مواد غذایی که ممکن است بو داشته باشند و با به پوست دست آسیب برسانند از دستکش لاتکس استفاده می کنند، این دست کش ها علاوه بر محافظت از پوست مانع انتقال بیماری ها شده و موجب حفظ سلامتی اعضای خانوار می گردند، زود داره نمی شوند، کشش خوبی دارند و با الکل هم ضد عفونی می شوند.

در مطب های زنان برای انجام معاینات پزشکی، بررسی شرایط مادر باردار، انجام تزریقات و نوار قلب، نظافت، بخیه و انجام کاشت مو، هم مد نظر افراد است. گروهی از افراد به گرما و سرما و گرد و خاک حساس بوده و مجبور به پوشیدن دستکش هستند برای همین از دستکش لاتکس استفاده می کنند، گروهی به دستکش لاتکس بدون پودر را استفاده می کنند، زیرا پوست گروهی به این پودر حساسیت نشان داده و موجب بروز زخم یا ترک پوست شود که با گذر زمان تبدیل به اگزما یا حساسیت شدید گردد.

سفارش عمده دستکش لاتکس مشکی

سفارش عمده دستکش لاتکس مشکی دستکش و ابزار پزشکی در تمام داروخانه ها، عرضه لوازم و تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی ها به فروش می رسد،صاحبان این فروشگاه ها و مغازه ها برای رفع نیازهای خود اقدام به سفارش عمده دستکش لاتکس مشکی میکند تا بتوانند نیازهای مشتریان را برآورده نمایند این افراد معمولاً سفارش خود را به صورت شش ماهه و یا یک ساله انجام می‌دهند یعنی با مراجعه به سایت شرکت های تولید انواع دستکش مقدار کالای مورد نیاز خود را سفارش داده و هزینه آن را پرداخت می‌نمایند.

بیمارستانها، مطب های زنان و زایمان، مراکز جراحی زیبایی، آرایشگاه های زنانه، مراکز کاشت مو، هم دستکش لاتکس مورد نیاز خود را به صورت عمده از شرکت‌های تولیدکننده دریافت می‌نمایند یعنی با پیش پرداخت هزینه و ثبت سفارش اینترنتی در محل قید شده در قرار داد، تحویل می گیرند. البته خریداران باید به تاریخ تولید و انقضای کالا دقت نمایند زیرا ممکن است سفارش عمده منجر به اتمام دوره مصرف آن شود.

دستکش لاتکس رنگی و کرم در بازار به وفور یافت شده و هر ایرانی می تواند برای رفع نیازهای خویش این دست کش ها را به صورت جزیی و کلی سفارش می دهند، شرکت های تولید کننده دستکش لاتکس قیمت خود را طوری تنظیم می کنند که خریداران بتوانند هزینه سفارشات را به راحتی پرداخت نمایند، این ویژگی شرکت ها موجب افزایش تعداد مشتری می گردد.

گاهی تولید کنندگان این محصول دست کش های لاتکس را به خارج از کشور صادر می کنند تا ارز بیشتری وارد کشور شده و نیروی کار جوان بیشتری جذب بازار کار گردد، این سفارش صادراتی از بهترین محصولات ساخته می شوند و از برند های معروف برای صادرات استفاده می کنند،

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *