قیمت خرید دستکش برق فشارقوی به صورت عمده


دستکش برق فشار قوی یکی از ابزار های ایمنی و محافظ پرسنل برق کار است که عایق جریان الکتریسیته بوده و از دست افراد در مقابل جریان برق فشار قوی با ولتاژ معین، محافظت می نماید.

جهت آشنایی با انواع محصولات ایمنی مجموعه ما و اطلاع از قیمت دستکش برق فشارقوی می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده و انواع دستکش برق جدید را با قیمت مناسب و ارزان یا همان قیمت عمده خریداری کنید.

قیمت خرید دستکش برق فشارقوی به صورت عمده

آشنایی با انواع دستکش برق

آشنایی با انواع دستکش برق به طور کلی برای هر درجه از ولتاژ برق، انواع ویژه ای از دستکش عایق و ایمنی برقکاری وجود دارد. دستکش ضد برق کلاس 00 در واقع ضعیف ترین نوع دستکش عایق برق است و در برابر ولتاژ 0 تا ۲۵۰۰ ولت جریان الکتریسیته مقاومت می نماید.
دستکش ضد برق کلاس 0 دومین کلاس ضعیف دستکش برق است که تا ۵۰۰۰ ولت عایق جریان الکتریسیته می باشد.

نوع سوم از انواع دستکش های عایق برق، کلاس ۱ می باشد که در واقع عایق فشار قوی بوده و و تا ۱۰۰۰۰ ولت عایق جریان الکتریسیته می باشد.
دستکش عایق برق کلاس ۲ نیز نوع دیگری از این ابزار ایمنی است که تا ۲۰۰۰۰ ولت عایق جریان الکتریسیته بوده و به دلیل آن که اغلب پست های برق ۲۰۰۰۰ ولت می باشند، این دستکش از کاربرد بیشتری برخوردار می باشد.
دستکش ضد برق کلاس ۳ نیز جزو دستکش های عایق فشار قوی می باشد که تا ۳۰۰۰۰ ولت مقاومت می کند.
در نهایت قوی ترین نوه دستکش های ضد برق در نوع کلاس ۴ قرار دارند که جریان الکتریسیته تا ۴۰۰۰۰ ولت را تحمل می کنند.

توزیع کنندگان دستکش برق فشارقوی

توزیع کنندگان دستکش برق فشارقوی برای خرید دستکش برق فشار قوی بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود تولید کننده و یا وارد کننده این محصول باشند.
در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای دستکش عایق برق، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما و اطلاع از لیست قیمت آنها، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید.
ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید انواع دستکش برق فشار قوی به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *