قیمت باورنکردنی دستکش دوچرخه‌سواری نیم انگشت دخترانه


دستکش دوچرخه‌سواری نیم انگشت یکی دیگر از ملزومات ورزش دوچرخه سواري است. اين دستكش هاي رنگی در دو طرح و رنگ مختلف هستند.

برای دوچرخه سواری مانند هر ورزش دیگری، استفاده از لوازم آن اهمیت دارد و درانجام آن تاثیر گذار است. دستکش‌های مخصوص دوچرخه سواری کارایی خاصی در این ورزش دارند و ورزشکاران با استفاده از آن در مسير هاي طولاني از خود محافظت كنند.

فرقی نمی‌کند در چه مسیری و در چه سطحی قرار است دوچرخه سواری کنید، چه داخل شهر و چه در یک مسابقه حرفه‌ای، یک جفت دستکش مناسب می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر در فصل‌ گرم سال که نور خورشید مستقیم می‌تابد قصد ورزش دارید، دستکش‌های مخصوص دوچرخه سواری می‌توانند از دست‌های شما در برابر تابش مستقیم نور خورشید و مضرات آن محافظت کنند.

قیمت باورنکردنی دستکش دوچرخه‌سواری نیم انگشت دخترانه

استفاده از بهترین متریال در تولید دستکش دوچرخه‌سواری

استفاده از بهترین متریال در تولید دستکش دوچرخه‌سواری

البته جنس دستکش‌های دوچرخه سواری باید به گونه‌ای باشد که بتواندمانع رطوبت دست ها به علت عرق كردن شودو همچنین به گردش هوا نیز کمک کند. دستکش‌هایی با قابلیت تنفس پذیری به خصوص در روزهای گرم سال می‌توانند از لغزیدن دست‌ها در نگه داشتن فرمان جلوگیری کنند. دستکش در بخش مچ باید دارای چسب‌هایی محکم و با دوام باشد تا در حین دوچرخه سواری به راحتی از دست ورزشکارخارج نشود و مزاحمتی برای او ایجاد نکند.

استفاده از دستکش دوچرخه سواری نيم انگشت مناسب در حفظ تعادل شما در هنگام رکاب زدن اهمیت دارد و می‌تواند موجب شود تا فرمان دوچرخه را با قدرت بیشتری در دست بگیرید و دوچرخه‌ را راحت‌تر کنترل کنید.

دستکش‌های دوچرخه سواری دارای انواع گوناگونی هستند و بسته به نوع آن، کاربردهای متفاوتی هم دارند. اگر جنبه‌ی محافظتی دستکش برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، حتما از دستکش‌های ضخیم تر و ساختار مقاوم و بادوامیاستفاده كنيم. این دستکش‌ها می‌توانند از زخمی شدن و ضربه خوردن دست‌ها در هنگام وقوع حادثه جلوگیری کنند.اما این لایه اضافه قابلیت تنفس پذیری دستکش را از بین می‌برد و به همین خاطر استفاده از آن در روزهای گرم توصیه نمی‌شود.

جنس کف دستکش باید به گونه‌ای باشد که ورزشکار در هنگام استفاده از آن کنترل و تسلط بیشتری بر فرمان داشته باشد. یک دستکش باید مانع لغزیدن دست دوچرخه سوار ،به خصوص در سرعت‌های بالا جلوگیری کند. دستکش‌های زمستانی در دوچرخه سواري برای جلوگیری از نفوذ سرما و گرم نگه داشتن دست دوچرخه سواران، جنسی ضخیم‌تر دارند و به خاطر همين از دیگر دستکش‌ها مقداری سنگین‌تر هستند.

علاوه بر این در صورت وقوع یک حادثه مثل افتادن از روی دوچرخه، داشتن دستکش از دستان شما در برابر جراحت‌های احتمالی محافظت خواهد کرد. در فصل زمستان و مسیرهاس کوهستانی دستکش‌های دوچرخه سواری دستان شما را گرم نگه می‌دارند، ضمن اینکه از لغزش دست‌ها بر فرمان دوچرخه نیز جلوگیری می‌کند.

شرکت تولید دستکش دوچرخه‌سواری نیم انگشت ارزان قیمت

شرکت تولید دستکش دوچرخه‌سواری نیم انگشت ارزان قیمت اين شركت، دستكش دوچرخه سواري نيم انگشت را در طرح هاي رنگي مانند رنگ قرمز و مشكي و يا زرد و مشكي توليد ميكند كه به قيمت هاي باورنكردني يه فروش گذاشته است كه ميتوانيد آن را از اين شركت تهيه كنيد.

ابته اين شركت انواع دستكش غيز از دستكش دوچره سواري نيز تولبد ميكند كه ميتوانيد از طريق سايت آن اگر تمايل داشتيد سفارش دهيد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *