فروش ویژه دستکش یکبار مصرف دندانپزشکی


دستکش یکبار مصرف دندانپزشکی که در اکثر مراکز دندانپزشکی استفاده می شوند به ترتیب کیفیت و قیمت و رضایت مشتریان به لاتکس و نیتریل و و وینیل تقسیم بندی می شوند که این شرکت به عنوان عرضه کننده ویژه انواع مدل های آن به مراکز دندانپزشکی واقع در مراکز استان ها است و تخفیف و شرایط ویژه ای را بخصوص برای دستکش های با کیفیت وینیل در نظر گرفته است.

فروش ویژه دستکش یکبار مصرف دندانپزشکی

ملاک های انتخاب دستکش یکبار مصرف

ملاک های انتخاب دستکش یکبار مصرف دستکش های یکبار مصرفی که در مراکز دندانپزشکی استفاده می شود بسته به حساسیت بیماران و پزشکان عرضه می گردد و فقط یکبار می توانید برای مداوای بیمار از آنها استفاده نمایند.

دستکش نیتریل:

بر اساس یک تحقیق انواع دستکش‌های نیتریل به دلیل کیفیت بالاتر به طور قابل‌توجهی مقاومت سوراخ‌شدگی بالاتری در مقایسه با نوع دستکش لاتکس داشتند.

جالب توجه است که مقاومت سوراخ برای نوع دستکش لاتکس زمانی که از یک سوزن تزریق دندانی به عنوان پنترومتر استفاده شد در مقایسه با انواع دستکش نیتریل به طور قابل توجهی بالاتر بود اما این مقاومت برای انواع دستکش های نیتریلی که سفتی آن ها با کهنه شدن دستکش ها افزایش می یابد، به طور قابل توجهی بالاتر بود که نشان دهنده طول عمر بیشتر دستکش های یکبار مصرف نیتریلی نسبت به وینیل است.

دستکش های وینیل:

دستکش های وینیل از مواد مصنوعی، یعنی پلی وینیل کلراید و نرم کننده ها ساخته می شوند. دستکش‌های وینیل که بسیار ارزان‌تر از لاتکس و نیتریل هستند، بدون شک بهترین ترکیبی از عملی بودن و مقرون به صرفه بودن هستند.

اگرچه از نظر آلرژی نسبت به دستکش پزشکی لاتکس کمتر مشکل ساز هستند، اما حداقل محافظت را ارائه می دهند. بنابراین، آنها باید فقط برای روش های کوتاه مدت با خطر کم عفونت استفاده شوند. ضخیم تر و راحت تر، آنها برای روش هایی که نیاز به دقت لمسی دارند توصیه نمی شوند.

در پایان، به یاد داشته باشید که دستکش های یکبار مصرف لاتکس، نیتریل و وینیل فقط برای یک بار مصرف هستند و انتخاب یک دستکش مناسب باید بر اساس رویه و همچنین وظیفه انجام شود. در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر در مورد انواع دستکش های یکبار مصرف، لطفاً جهت انتخاب مناسب از ما راهنمایی بخواهید.

انواع مدل های دستکش یکبار مصرف

انواع مدل های دستکش یکبار مصرف انواع مدل های دستکش یکبار مصرف با کیفیت در بازار تجهیزات پزشکی عرضه می گردد که همه این نوع دستکش یکبار مصرف بوده و گاهی قابل استفاده برای چند نوع کار به صورت همزمان را دارند.

دستکش پزشکی نیتریل که از اکریلونیتریل بوتادین، یک پلیمر مصنوعی ساخته شده اند، بهترین جایگزین برای دستکش های لاتکس هستند. ویژگی های نیتریل شباهت های زیادی با خواص لاتکس دارد، منهای آلرژی.

آنها در بین متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار محبوب هستند و می توان آنها را برای مدت طولانی پوشید.

مانند دستکش های لاتکس، پوشیدن آن ها نیز آسان است، مهارت و قابلیت ارتجاعی عالی و همچنین مقاومت قوی در برابر آب و بسیاری از مواد شیمیایی دارند. با این حال، آنها گران تر از دستکش های لاتکس و وینیل هستند.

مقادیر سفتی بالاتر منجر به افزایش مقاومت در برابر سوراخ شد که نمونه‌های دستکش نیتریل بدون در نظر گرفتن نوع پنترومتر کهنه شدند.

با این حال، توانایی لاتکس برای مهر و موم مجدد خود در هنگام سوراخ شدن ممکن است هنگام در نظر گرفتن پتانسیل محافظتی هر نوع دستکش در برابر نفوذ در عفونت متقابل مفید باشد.

برای پزشکانی که واکنش نامطلوب به دستکش‌های لاتکس طبیعی را تجربه کرده‌اند، نتایج مطالعه کنونی نشان می‌دهد که دستکش‌های نیتریل با قیمت مناسب در دسترس هستند و مقاومت قابل مقایسه‌ای را در برابر سوراخ شدن با دستکش‌های لاتکس به پزشک ارائه می‌دهند.

دستکش های لاتکس از لاستیک طبیعی استخراج شده از درختان ساخته می شوند که آن ها را در برابر آب و مواد شیمیایی مانند استون مقاوم می کند.

همچنین، قرار دادن آن‌ها آسان‌تر، راحت‌تر و گرفتن عالی هستند، که آن‌ها را برای کارهایی که نیاز به مهارت بالایی دارند ایده‌آل می‌کند. از سوی دیگر، تشخیص سوراخ های این نوع دستکش برای کاربران مشکل است.

آنها برای مدت طولانی انتخاب ارجح بودند زیرا به صرفه تر بودند، اما اکنون به دلیل افزایش حساسیت به لاتکس کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع، لاتکس یک عامل حساسیت زا است که باعث درماتیت، خارش و تورم می شود. به محض اینکه متوجه ترک پوست شدید، از استفاده از محصولات لاتکس خودداری کنید.

برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض لاتکس، گاهی اوقات کاربر مجبور می شود دستکش های لاتکس را با دستکش های نیتریل یا وینیل جایگزین کند.

تاریخچه تولید انواع دستکش دندانپزشکی

تاریخچه تولید انواع دستکش دندانپزشکی در این قسمت به تاریخچه تولید دستکش دندانپزشکی و تولید آن در سه ده اخیر می پردازیم اواسط دهه 1990 در این زمان، دستکش های یکبار مصرف نیتریل برای اولین بار در بازار ظاهر شدند.

این دستکش ها که از مونومرهای آکریلونیتریل و بوتادین می آیند، مقاومت شیمیایی بیشتری نسبت به دستکش های لاتکس دارند. علاوه بر این، دستکش‌ها برای کسانی که آلرژی به لاتکس دارند و در محیط‌های پزشکی که بیماران ممکن است آلرژی داشته باشند، عالی بود.

طبق مجله Health & Safety International، بسیاری از تولیدکنندگان پس از اینکه مشخص شد این ماده در کاربردهای پزشکی مفید است، کار با نیتریل را آغاز کردند. علیرغم این واقعیت که نیتریل را می توان بیشتر از لاتکس استفاده کرد، لاستیک مصنوعی جایگزینی برای سلف خود نبود. در عوض، این محصولی بود که هدف آن نیاز بازار دیگری بود: مقاومت شیمیایی.

امروزه دستکش های یکبار مصرف در صنعت پزشکی متولد شده اند و بسیاری از نوآوری ها ناشی از نیازها در برنامه های امتحانی است.

با این حال، در سال‌های اخیر، توجه به استفاده‌های ایمنی برای دستکش‌های یکبار مصرف، مانند خودرو، خدمات و فرآوری مواد غذایی، و سرویس‌های بهداشتی-سرایداری معطوف شده است.

در واقع، بازار صنعتی سریعترین بخش رشد برای استفاده از دستکش استریل پزشکی یکبار مصرف است و به عنوان مثال، در سال 2012، این بازار درآمد دستکشی مشابه صنعت پزشکی داشت که بیشتر آن از دستکش های نیتریل بود.

پخش مستقیم دستکش یکبار مصرف دندانپزشکی

پخش مستقیم دستکش یکبار مصرف دندانپزشکی دستکش یکبار مصرف دندانپزشکی درجه یک را با نشان استاندارد و به صورت مستقیم به صورت عمده و قیمت پخش از این نمایندگی خرید نمایید که با تمام مراکز دندانپزشکی قرارداد دارد و فروش ویژه شامل تخفیف ویژه است.

به دندانپزشکان محصولاتی را ارائه می دهیم که دارای کیفیت و قیمت عالی هستند و به دندانپزشکان و همچنین مراکز دندانپزشکی اجازه دارند بسته هایی را به صورت عمده خریداری کنند تا از مواجهه با افزایش قیمت ها جلوگیری کنند.

دستکش پزشکی عمده نیتریل استارلاین برای غربالگری و رسیدگی به بیمارانی که به لاتکس طبیعی حساسیت دارند ایده آل هستند. این دستکش ها دارای سطحی غیر لغزنده و با بافت میکرو هستند که امکان چسبندگی بهتر ابزارها را فراهم می کند و در برابر سوراخ شدن و پارگی مقاوم هستند.

این مدل از دستکش های نیتریل دوسویه، غیر استریل بوده و برای سهولت استفاده یکبار مصرف می باشد و این دستکش‌ها را می‌توان در هر اندازه‌ای که لازم باشد به سه صورت L و xL و xxL سفارش داد و هر جعبه بهداشتی حاوی مجموعه‌ای از 100 دستکش لاتکس یکبار مصرف برای عرضه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *