فروش ویژه دستکش ضدارتعاش کپسولی در بازار


برای افرادی که با مشاغل پر‌خطری مانند کار های ساختمانی، نجاری، صنایع راهسازی و… سر و کار دارند حفاظت بسیار مهم است، زیرا مهم نبودن آن، می‌تواند آسیب های مالی و جانی جبران ناپذیری بوجود آورد. دستکش بدنسازی بدون مچ بند بخش جدایی‌ناپذیری در تجهیزات ایمنی محل کار هستند. افرادی که در محل کار خود با ابزار های دارای لرزش با فرکانس بالا مانند هیلتی، دریل ها، اره برقی و… سر و کار دارند انتخاب ابزار محافظتی مناسب برای دستان خود به شدت لازم و ضروری است که انواع دستکش ضدارتعاش کپسولی این نیاز مهم را مرتفع می‌سازد.

فروش ویژه دستکش ضدارتعاش کپسولی در بازار

معیارهای انتخاب انواع دستکش

معیارهای انتخاب انواع دستکش یک دستکش عایق برق ۲۰ کیلوولت باید از مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد، یعنی الیاف و سایر مواد اولیه به کار رفته در دستکش باید درجه یک باشند. دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارند که هر فرد باید با توجه به نیاز خود دستکش مناسب انتخاب نماید که برخی از آنها به شرح زیر می‌باشند:

  • دستکش‌های پارچه‌ای و نخی که به عنوان یک لایه نازک و قابل تنفس بین پوست کارگر و ابزار و موادی که با آنها دست به کار می‌شوند عمل می‌کنند. این دستکش ها حداقل محافظت را در برابر خطرات سوراخ شدن، مواد تیز و دندانه دار، شعله ها و سطوح داغ ارائه می‌دهند، اما برای تمیز نگاه داشتن دست مناسب هستند‌.
  • دستکش‌های پارچه‌ای روکش دار که دستکش‌های همه منظوره هستند و سطح بالاتری از مقاومت در برابر سوراخ شدن، پارگی، محافظت برابر قلیایی بودن محصولات بتنی و مقاومت شیمیایی بهتری را در مقایسه با دستکش های پارچه‌ای استاندارد ارائه می‌دهند. پوشش این دستکش ها معمولا از موادی مانند پلی‌اورتان، pvc و لاتکس ساخته می‌شود که دستکش ضد‌ارتعاش کپسولی نیز از همین نوع است.

انواع دستکش‌های ضد‌‌ارتعاش معمولا از الیاف پلی‌استر تولید می‌شوند و روی آنها روکشی از جنس لاتکس یا فوم برای گرفتن ارتعاش حاصله از ابزار ها تعبیه می‌گردد که مقاومت و ماندگاری دستکش را به طرز محسوسی افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر است که در برخی از محیط های کار که در آن کارکنان با مواد شیمیایی مختلف مثل اسید‌ها یا مواد نفتی که آسیب های زیادی به دست وارد می‌کنند سر و کار دارند پوشش کامل دست و استفاده از این دستکش ها امری لازم و ضروری می‌باشد.

همچنین یک دستکش ضد‌ارتعاش خوب باید در برابر اشیاء تیز و برنده و پاره شدن مقاومت داشته باشد و باید منافذ ورود و خروج هوا هم داشته باشد که پوست دست بتواند تنفس کند و در دستکش احساس راحتی نماید.

یک دستکش ضد‌ارتعاش مناسب باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • قیمت مناسب
  • پوشاندن کامل دست
  • کاهش محسوس لرزش
  • باکیفیت بودن مواد اولیه آن
  • داشتن منافذ برای تنفس دست
  • سبکی و راحتی
  • مقاومت مناسب در برابر پارگی

تامین کنندگان دستکش ضدارتعاش کپسولی به صورت عمده

تامین کنندگان دستکش ضدارتعاش کپسولی به صورت عمده اگر شما هم با ابزار‌های دارای لرزش و ارتعاش کار می‌کنید داشتن یک جفت دستکش ضدارتعاش کپسولی برای شما بسیار لازم و حیاتی است، زیرا آنها از سلامت دستان شما محافظت می‌کنند. برای تهیه این محصول با قیمت مناسب بهتر است آن را از تأمین کنندگانی که این محصول را به صورت عمده عرضه می‌کنند خریداری کنید تا علاوه بر حذف واسطه‌ها، در هزینه ها هم صرفه جویی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *