فروش مستقیم دستکش نیتریل استریل


دستکش ضد حرارت در بازارهای مختلف قیمت دارند. این بستگی به کیفیت و عملکرد دستکش دارد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف از قیمت دستکش های ابریشمی ایرانی، دستکش های جراحی GAMEX، قیمت دستکش نیتریل، قیمت دستکش های جراحی پودری و بدون پودر مطلع شوید. از این رو شرکت ما با فروش مستقیم دستکش نیتریل استریل به سایت ما مراجعه کنید.

فروش مستقیم دستکش نیتریل استریل

دستکش نیتریل چه ویژگی هایی دارد؟

دستکش نیتریل چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از دستکش ضد اسید ساق بلند که به ویژه در حرفه پزشکی کاربرد زیادی دارد، دستکش نیتریل است. این نوع دستکش یک دستکش خاص و جالب است که بسیار هم طرفدار دارد. در این سایت می خواهیم به معرفی برخی از ویژگی های دستکش پزشکی آبی بپردازیم. این دستکش ها رنگارنگ هستند دستکش های لاتکس و نیتریل اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. لاتکس معمولا سفید یا شیری است. اما نیتریل در رنگ هایی غیر از سفید ساخته می شود.

پس اگر نمی توانید این دو دستکش را تشخیص دهید به رنگ آن دقت کنید. اگر سفید یا شیری باشد لاتکس است. اما اگر رنگی باشد نیتریل است. نیتریل در رنگ های متنوع و جالبی وجود دارد. آبی، سبز و مشکی پرکاربردترین رنگ های این دستکش هستند. اما رنگ های دیگری هم دارد. نیتریل انعطاف پذیری بالایی دارد ویژگی جالبی که کار با نیتریل را آسان می کند، انعطاف پذیری بالای آن است.

انعطاف پذیری این دستکش ها کار با آنها را راحت و بسیار لذت بخش می کند. پزشکان هنگام کار از دستکش یکبار مصرف استریل استفاده می کنند و کار خود را انجام می دهند. بدون احساس بی حوصلگی یا ناراحتی. البته این دستکش ها به دلیل سایر خواصی که دارند در آزمایشگاه ها نیز کاربرد فراوانی دارند. بسیاری از متخصصان آزمایشگاه از این الگوی دستکش در حین کار استفاده می کنند. از دقت کار نمی کاهد نیتریل خاصیت جالبی دارد که بسیاری آن را ندارند.

دقت لمس به هیچ وجه کمکی نمی کند. دقت نیتریل به قدری بالاست که حتی می توانید با گوشی هوشمند خود کار کنید. به دلیل این ویژگی، پزشکان هنگام کار با این دستکش ها رقابت بیشتری دارند. آنها می توانند در حالی که این دستکش ها را در دست دارند، امتحانات خود را انجام دهند. آنها نیازی به احساس لمس و برداشتن دستکش در طول معاینه ندارند. آنها را می توان ضد عفونی کرد این دستکش ها به الکل و مواد ضدعفونی کننده حساس نیستند.

شما می توانید بدون آسیب رساندن به ساختار دستکش، دستکش های خود را ضد عفونی کنید. ویژگی که حتی در لاتکس یافت نمی شود. شما می توانید نیتریل را در تمام طول روز در دسترس داشته باشید. پس از تماس دست با سطوح آلوده یا مواد آلوده می توانید ضدعفونی کنید. با توجه به این ویژگی، این دستکش ها به خصوص برای کسانی که در محیط های کثیف کار می کنند بسیار مفید و حتی مقرون به صرفه می باشد. دیگر نیازی به دور انداختن دستکش نیست.

می توانید ضدعفونی کنید و به کار خود ادامه دهید. البته این ویژگی به معنای قابل استفاده مجدد این دستکش ها نیست. سایز بندی دارند این دستکش ها با توجه به سایزهای مختلف دست انسان در سایزهای مختلفی تولید می شوند. سه سایز رایج این دستکش ها سه سایز است که با حرف S کوچک یا کوچک، حرف m، متوسط ​​یا متوسط ​​و حرف L و بزرگ یا بزرگ مشخص می شود. بسته به اندازه دست شما، هر یک از این اندازه ها ممکن است برای شما مناسب باشد.

البته سایزهایی مثل خیلی کوچک یا خیلی بزرگ توسط شرکت های زیادی تولید می شود. مطمئن شوید که اندازه مناسب این دستکش ها را خریداری کرده اید. اگر دستکش برای دست شما بزرگ باشد، هوا می تواند به داخل دستکش نفوذ کند و آلودگی های میکروبی به شما برسد. اگر خیلی کوچک باشد، ممکن است در حین کار پاره شود. پس سایز مناسب بخرید و از آن استفاده کنید.

کاربردهای خاص دستکش های استریل

کاربردهای خاص دستکش های استریل استفاده از دستکش های جراحی در بیمارستان ها و سایر محیط های درمانی بسیار گسترده است. یکی از مهمترین اقدامات برای اطمینان از تمیز و استریل بودن فرآیند عمل و عدم بروز مشکل در اثر بهداشت نامناسب، مربوط به زمان عمل است. دستکش های ابریشمی ایرانی یکی از بهترین نمونه های این محصول در بازارهای فروش می باشد و مشتریان می توانند آن را با کیفیت مناسب خریداری کنند. دستکش های ابریشمی ایرانی در نمایندگی های فروش محصولات پزشکی قیمت مناسب و منصفانه دارند.

به طور کلی در بین انواع دستکش های پزشکی یکبار مصرف، دستکش های لاتکس برای استفاده در محیط های پزشکی پرخطر و برای استفاده طولانی تر، انتخابی عالی هستند. همانطور که گفتیم دستکش های لاتکس کاملا به پوست دست می چسبند و از حس لامسه محافظت می کنند و از متخصص پوست در برابر انواع ویروس ها، باکتری ها و اکثر مواد شیمیایی محافظت می کنند.

البته همانطور که اشاره کردیم دستکش های لاتکس می توانند در برخی افراد حساسیت های پوستی ایجاد کنند که در این صورت دستکش های نیتریل می توانند جایگزین دستکش های لاتکس شوند. این نوع دستکش نسبت به دستکش های لاتکس در برابر انواع مواد شیمیایی مقاومت بیشتری دارد. همچنین همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های این دستکش رنگی بودن آن است که به آن امکان تشخیص پارگی ها و سوراخ های روی دستکش را می دهد.

در نتیجه و بدون در نظر گرفتن ویژگی هایی مانند قیمت، کاربرد و محل استفاده از دستکش های پزشکی یکبار مصرف، دستکش های نیتریل که در بین دستکش های لاتکس، وینیل و نیتریل وضعیت یکسانی دارند دارای ویژگی های زیر می باشند. بهترین دستکش پزشکی لاتکس یکبار مصرف: بدون حساسیت پوستی مقاومت بسیار بالا در شرایط مختلف الاستیسیته و انعطاف پذیری بالا مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی از آنجایی که از دستکش های وینیل ضخیم تر است، احتمال سوراخ شدن آن کمتر است.

همه چیز درباره دستکش دندانپزشکی

همه چیز درباره دستکش دندانپزشکی وسایل یکبار مصرف همیشه آماده استفاده هستند. آنها در اولین استفاده نه پوشیده و نه پوشیده شده اند. تعویض آسان و غیر ضروری استریلیزاسیون ها باعث افزایش سرعت و کیفیت درمان می شود و تضمین می کند که آلودگی با حداکثر توان به تیم درمان منتقل می شود. محصولات یکبار مصرف اغلب پس از اولین استفاده کارایی خود را از دست می دهند و برای استفاده مجدد موثر و مفید نیستند.

انواع دستکش جراحی صورتی یکبار مصرف دستکش نایلونی یکبار مصرف دستکش وینیل دستکش لاتکس دستکش نیتریل دستکش های جراحی دستکش های پزشکی یکبار مصرف یا دستکش های جراحی و معاینه جراحی هر کدام عملکرد خاصی دارند. دستکش های پزشکی بیشتر از نظر جنسشان متمایز می شوند. نتریل، وینیل و لاتکس. انتخاب دستکش طبی مناسب جالب است، آنها پودری، بدون پودر، استریل، غیر استریل، پاره و روکش دار موجود هستند.

همچنین نوعی دستکش وجود دارد که از پوست در برابر مواد خطرناکی مانند برخی مواد شیمیایی محافظت می کند. دستکش ها باید بلافاصله قبل از انجام هر کاری پوشیده و خارج شوند. اگر قبل از نصب تجهیزات فرسوده شوند، آلوده می شوند. بنابراین ابتدا باید تجهیزات را جمع آوری کرد و برای استفاده روی تخت بیمار قرار داد. قبل از نصب تجهیزات، دست پرستار باید از قبل شسته شده و از دستکش استفاده شود.

به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست، قبل از اتمام کار، دستکش ها را باید با ابزار مخصوص دور انداخت. دندانپزشکی یکی از مشاغلی است که هم بیمار و هم دندانپزشک از طریق خون و مجاری تنفسی در معرض عوامل بیماری زا هستند. مطالعات نشان داده اند که نکات بهداشتی زیر در پیشگیری از بیماری ها موثر است. دستکش های جراحی استریل راهی برای کنترل عفونت از پزشک به بیمار و بالعکس است.

معمولا از لاتکس و پودر ساخته می شود. بسته به اثربخشی و مدت زمان عمل، بیمار در جنسیت ها و اشکال مختلف در دسترس است. مهم است که مراقبان بدانند که روش‌های ایمنی وجود دارد که هر بیمار برای جلوگیری از انتقال HIV/AIDS و سایر بیماری‌های عفونی استفاده می‌کند.

پس از هر بار ویزیت بیمار، دستکش های دندانپزشکی دور انداخته می شود، دست ها شسته می شوند و برای بیمار بعدی از یک جفت دستکش جدید استفاده می شود و مواد دیگری مانند سوزن های استریل نشده و آسپیراسیون در ظروف مخصوص ریخته می شود.

صادرکنندگان دستکش نیتریل استریل

صادرکنندگان دستکش نیتریل استریل دستکش های جراحی در اندازه های مختلف تولید می شود و توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شوند. بهترین نوع دستکش جراحی متشکل از مواد اولیه کاملا طبیعی و غیر میکروبی را می توان از فروشگاه های مختلف به ویژه داروخانه ها تهیه و استفاده کرد. از این رو با توجه به کارایی که دستکش های جراحی و یکبار مصرف دارند باعث شده مشتریان بسیاری اقدام به خرید این محصول کنند به طوری که شرکت ما از صادرکنندگان دستکش نیتریل استریل می باشد و این محصول را به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صادر می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *