فروش عمده دستکش لاتکس جراحی


دستکش لاتکس جراحی به دو صورت پودری و فاقد پودر تولید و به فروش عمده می رسد. خریداران بالقوه این دستکش ها که مراکز آزمایشگاهی، بیمارستان ها، دندانپزشکی و داروخانه ها هستند اغلب با سفارش تلفنی یا اینترنتی این محصولات درجه یک را به صورت مستقیم و بدون هیچ وابسطه ای از تولیدکنندگان اصلی خریداری می نمایند. همچنین فروش عمده این دستکش های ضروری و یکبار مصرف تنها مختص به مراکز معتبر داخلی نیست، بلکه انواع این کالا به خارج از مرزها نیز صادر می گردد.

فروش عمده دستکش لاتکس جراحی

استاندارد های لازم جهت تولید دستکش های لاتکس

استاندارد های لازم جهت تولید دستکش های لاتکس دستکش جراحی پزشکی و دنئدانپزشکی دارای استانداردهایی مانند اندازه و سایز مناسب می باشد. به گونه ای که به راحتی به دست ها وارد و از دست ها خارج می گردد. سایزبندی این دستکش های جراحی سبب سهولت و سرعت عمل بیشتر استفاده کنندگان می گردد و نیز این محصولات قالب های رنگی آبی، صورتی و شیری دارند که انواع آن ها در بازارها موجود می باشد.

این محصولات به گونه ای ساخته شده اند که قابل بازیافت می باشند. همچنین تولید کنندگان این کالاها را با انعطاف پذیزی زیادی طراحی و تولید می کنند و هر جفت از این دستکش های جراحی در یک جعبه جدا قرار می گیرد. به گونه ای که بهداشت صفر تا صد تولید و بسته بندی انواع دستکش ها رعایت می گردد و کاملا استریل به دست مصرف کننده می رسد.

مواد اولیه ساخت دستکش های لاتکس از بهترین و عالی ترین مواد می باشد که همین مواد نیز در داشتن دوام بالاتر این محصولات تاثیر به سزایی دارد. بنابراین برای تولید دستکش های ضد عفونی شده و استریل جراحی تولید کنندگان برتر از مواد بسیار درجه یکی استفاده کرده اند و تیم های آزمایشگاهی متخصص بر فرایند تولید این محصولات نظارت داشته اند.

در اقسام خاصی از این دستکش های نیترلین که زیر مجموعه دستکش های لاتکس می باشند، جنس دستکش به میزانی با کیفیت است که اغلب پزشکان و حتی دندانپزشکان در هنگام مداوای بیماران از این مدل ها استفاده می کنند و همین نکته نیز فروش گسترده این تولیدات را در سراسر کشور افزایش داده است.

انواع دستکش لاتکس از نظر جنس

انواع دستکش لاتکس از نظر جنس دستکش جراحی پودری از جنس های عالی می باشد و پودر به کار رفته در این دستکش ها سبب استریل شدن این اقسام دستکش های جراحی شده است. نمونه های بدون پودر این محصولات کاملا یکبار مصرف هستند و برای عمل های جراحی و جراحی دندان ها از مدل های پودری این دستکش ها استفاده ی بیشتری می گردد. اما هر دو مدل این تولیدات قابل بازیافت می باشند.

دستکش های یکبار مصرف و پلاستیکی نیز در بسته های ۵۰ تا ۱۰۰ عددی و با بهترین جنس تولید می گردند و بعد از بسته بندی مناسب به همه ی مشتریان درخواست دهنده ی این کالا ارسال می گردد. به ویژه در ایام کرونا و همه گیری این ویروس، تعداد خریداران دستکش های یکبار مصرف بیشتر شده و نه تنها برای مسائل پزشکی بلکه برای انجام امور روزمره نیز استفاده از این دستکش گسترش یافته است.

دستکش های لاتکس بدون پودر نیز برای انجام تزریقات و نیز برای تیم های پرستاری کاربرد زیادی دارند و درربیمارستان های بزرگ که پرسنل پزشکی زیادی در خدمت دارند، کمبود این کالا به شدت غیر قابل قبول و انجام مسولیت را برای پزشکان و پرستان دشوار می کند. از این رو همواره بیمارستان ها به صورت انبوه این محصولات را از تولید کننده خریداری می کنند و با تمام شدن انواع دستکش ها، سریع اقدام به سفارش و خرید فوری این کالاها می نمایند.

بررسی ماندگاری دستکش های لاتکس

بررسی ماندگاری دستکش های لاتکس دستکش جراحی ایرانی دارای طول عمر و ماندگاری خوبی می باشد و طبق پیشرفت های جهانی همواره محصولات ایرانی جدیدتری وارد بازارهای داخل می گردد. قیمت دستکش های ایرانی بسیار ارزان تر می باشد و از لحاظ کیفی هم پای تولیدات ساخت کشورهای خارجی است. اما به طور کلی تمام دستکش های داخلی و خارجی در داروخانه ها موجود می باشند.

در این دستکش ها از بهترین و اصلی ترین مواد اولیه استفاده می گردد و به همین دلیل نیز ماندگاری این کالا کاملا اثبات شده می باشد. بنابراین خریداران می توانند با اطمینان کامل از طول عمر این کالاهای درجه یک استفاده کنند. به ویژه خریدارانی که این محصولات را به صورت عمده سفارش می دهند مانگاری آن ها بسیار مهم ا ست و به آن توجه می کنند.

همچنین در تولید این کالاها از بهترین لاستیک استفاده شده است که به سادگی دچار فرسایش نمی گردد و جنس منعطفی نیز دارد. علاوه بر این لاستیک طبیعی به کار رفته در تولید این کالا بر بیشتر ماندن کالا اثر زیادی دارد. به خصوص پزشکان جراح بعد از استفاده طولانی مدت عمل های سخت و طولانی مدت این دستکش های لاتکس را به راحتی از دست خارج کرده و در سطل های مخصوص قرار می دهند.

دستکش لاتکس ویژه جراحی ها و دندانپزشکی ها توزیعی فراوان و منظم در مراکز مختلف فروش استان ها دارد و این کالاهای ضروری و بسیار پر تقاضا برای آزمایشگاه های خون و دانشگاه های علوم پزشکی به صورت انبوه ارسال می گردد. بنابراین در مدت زمانی حداقلی انواع دستکش های یکبار مصرف و لاتکسی به این مراکز پر مصرف به فروش رسیده و توزیع می شوند.

خرید بی واسطه دستکش لاتکس جراحی

خرید بی واسطه دستکش لاتکس جراحی دستکش جراحی استریل دارای روش های مختلف خرید است. افراد و مراکز درمانی می توانند این دستکش ها را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کنندگان اصیل دریافت کنند. همچنین این مشتریان می توانند انواع این کالاها را عمده و با هزینه های حداقلی خریداری کنند و از این راه گام های مقاومی برای افزایش کیفیت درمان برداشته شود.

دستکش های جراحی با مزیت های فوق العاده ای که دارد در بازارهای بین المللی خرید و فروش گسترده ای دارد. به خصوص برای کشورهایی که دارای شرکت های تولیدی گسترده نیستند و معمولا دارای کمبود تجهیزات پزشکی در داخل کشور خود هستند، خرید از طریق واردات چنین کالاهایی بیشتر است و ایران از صادر کنندگان برتر در خاورمیانه محسوب می گردد.

همچنین تمام مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند از تولید کنندگان برتر و صاحب برند داخلی، انواع دستکش های پزشکی را با قیمت های بسیار نازل و به صورت عمده ای خریداری کنند. علاوه بر این بدون واسطه بودن فروش این کالاها باعث سرشکن شدن هزینه های جاری این خریداران نیز می گردد و در هزینه و وقت خریداران نیز بسیار صرفه جویی می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *