فروش دستکش ایمنی ضد برش nocry به قیمت استثنایی


دستکش ایمنی ضد برش NoCry از جنس پلی اتیلن، دارای کشباف ضخیم در مچ دستکش، سایز متوسط، دارای گرید سطح 5 مقاومت در برابر برش و ساخت آمریکا می باشد بازرگانان و تاجران با راه اندازی سایت ها و فروشگاه های آنلاین اقدام به فروش این محصول نموده اند و مشتریان با مراجعه به این سایت ها می توانند مقدار مورد نیاز خود را سفارش داده و در محل کار خود با قیمت مناسب تحویل بگیرند.

فروش دستکش ایمنی ضد برش nocry به قیمت استثنایی

خصوصیات بارز دستکش ایمنی ضد برش

خصوصیات بارز دستکش ایمنی ضد برش دستکش ضد برش در کنار سایر تجهیزات و ابزار ایمنی مورد نیاز صنعتگران در واقع به یک ضرورت تبدیل شده است؛ دستکش ایمنی و دستکش ضد برش با ویژگی ها و مزیت های بارزی که دارند مانع آسیب رساندن در حین کار با اجسام نوک تیز و برنده یا دستگاه های برش می شود.

مزیت های استفاده از انواع دستکش ضد برش عبارتند از: مقاومت در برابر مواد شیمیایی و مخرب پوست، قیمت بسیار مناسب، ضد لغزش بودن انواع دستکش ضد برش، مقاوم در برابر انواع ساییدگی، دستکش ضد برش واقعی با الیاف اچ پی پی ای، پوشش دادن تمام ناحیه دست و غیره می باشند که در دو نوع دستکش ضد برش فلزی ساق کوتاه و ضد برش فلزی ساق بلند طراحی و تولید می شوند.

برای انتخاب بهترین دستکش ضد برش ابتدا نوع اجسام تیزی که با آنها سر و کار داریم را مشخص و سپس با توجه به استاندارد ای ان سیصد و هشتاد و هشت دستکش مورد نظر را انتخاب کنیم و بایستی در نظر داشته باشیم که همه دستکش های ضد برش در برابر کاتر، شیشه و ورق های فلزی مقاوم نیستند بلکه فقط آنهایی مقاومند که دارای گرید پنج و از جنس الیاف اچ پی پی ای و مطابق با استاندارد 388هستند دارای مقاومت در برابر برش هستند.

این دستکش ایمنی در بالاترین سطح از مواد مقاوم موجود در بازار ساخته شده که چهار برابر از چرم قویتر است. طول این محصول از قسمت سرآستین کش‌باف تا نوک انگشتان، ۲۱۰ میلی‌متر است. کاربرد: کار با اجسام تیز و برنده، ورق کاری، صنایع سنگین، پروفیل سازی، ایده ال برای برش،لایه برداری از چوب، کار در آشپزخانه، شستشو اجسام تیز، شیشه، حکاکی چوب و نجاری و… این محصول در دو مدل عرضه می‎شود: معمولی و کف چرم ویژگی و مزایا: دستکش آنتی باکتریال مقاومت برشی عالی چنگش مناسب جلوگیری از تعریق مقاومت سایشی عالی سبک، راحت و چسبان انعطاف‌ پذیر و راحت تولید شده از پلی استر کاربری و استفاده آسان عمر بسیار طولانی مقاوم در برابر برش و اجسام تیز دارای بالاترین سطح حفاظتی استاندارد جهانی level5 قابل شستشو در ماشین لباسشویی و نرم ماندن حتی پس از شستشو و به سادگی مواد آلوده از آن پاک می‎شود. مناسب جهت استفاده در کارهای ساختمانی، ساخت‌ و‌ ساز، باغبانی، کارگاه‌، کارهای روزمره و عمومی مشخصات: ابعاد: ۵*۱۱۹*۲۱۰ میلی‎متر وزن: ۴۰ گرم ساق: کشبافت کمپانی سازنده: NoCry

دستکش های ضد برش ایمنی با استفاده از سه روش میزان خطرات ناشی از بریدگی را کاهش می دهند : روش اول : افزایش قطر و ضخامت دستکش تا حد استاندارد برای ایجاد خاصیت ضد برش بودن روش دوم : استفاده ار ترکیبات و موادی که مقاومت برشی بالایی در برابر اجسام برنده دارند روش سوم : استفاده از توری های فلزی، الیاف کامپوزیتی ساخته شده از فولادهای ضد زنگ ، فایبر گلاس و الیاف سنتتیک برای فزایش مقاومت برشی دستکش های ضد برش تولید شده با هر یک از سه روش فوق برای کاربرد خاصی مناسب است .

معمولا درون دستکش ها را با لایه ای از مواد مختلف نظیر لاتکس ، پلی اورتان، نیتریل و … برای ایجاد چنگش بهتر می پوشانند . دستکش ها دارای استاندارد EN388 بوده که این استاندارد برای تجهیزات ایمنی می باشد که در برابر خطرات مکانیکی و فیزیکی در اثر سایش، برش ، پارگی ، سوراخ شدگی و ضربه مقاوم هستند .

کاربرد دستکش های ضد برش کار با سیم های مسی و فلزی مناسب برای جابجایی مواد مختلف انجام کارهای تعمیراتی و ساختمانی انجام کارهای باغبانی مونتاژ قطعات کوچک بسته بندی و انجام اموری که نیاز به دقت دارند آشپزی قصابی ساخت فلز و کار با شیشه دستکش های ضد برش فلزی دستکش های ضد برش فلزی یا همان دستکش زنجیری که دارای مفتول های آهنی هستند و مانند زنجیر در هم پیچیده شده اند .

از این دستکش در کارهایی مانند قصابی، کار در کشتارگاه ها ، حمل جام های شیشه و در مواجهه با خطرات مکانیکی و فیزیکی سنگین استفاده می شود. از ویژگی های دستکش های ایمنی ضد برش فلزی میتوان به وزن کم ، انعطاف پذیری بالا ، گستره کاربری بالا و خاصیت ضد زنگ بودن آن اشاره کرد .

دستکش ضد برش هانیول دستکش ضد برش هانیول از بافت‌های زنجیری تولید شده است که کیفیت فوق العاده بالایی را برای این دستکش‌ها رقم می‌زند. این حرکت در حین مقاومت بالا، هیچ اختلالی در کار کردن ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید تمامی فعالیت‌های روزانه خود را با استفاده از این دستکش انجام دهید. دستکش‌های هانیول در برابر برش و سایش مقاومت بالایی دارد و در قسمت مچ آن کمربندی طراحی شده است که می‌توانید سایز دستکش را تنظیم کنید. این دستکش‌های ایمنی بر اساس استانداردهای خاصی تولید می‌شود و ایمنی بسیار بالایی دارد.

دستکش ضد برش تانگ وانگ شرکت تانگ وانگ به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع دستکش‌های ایمنی فعالیت می‌کند. این دستکش انعطاف پذیری بالایی دارد و به راحتی در دست شکل می‌گیرد. دستکش ضد برش تولید شده در تانگ وانگ لایه‌‌ای نازک دارد و شما می‌توانید به راحتی نازک‌ترین محصولات را نیز بردارید. از جمله مشخصات دستکش‌های ایمنی تانگ وانگ می‌توان به ضد لغزش بودن، مقاوم در مقابل بریدگی و پارگی، بهره مندی از کفی لاتکس ضخیم و… اشاره کرد. تمامی ویژگی‌ها و مشخصات این دستکش‌ها باعث محبوبیت بالای این ابزار ایمنی شده است.

راهنمای خرید دستکش ایمنی

استفاده از دستکش ایمنی بسته به نوع مشاغل بسیار متفاوت است دستکش ایمنی جزء وسایلی است که شما باید بر اساس خطرات و ریسک ها موجود در محل کار آن را انتخاب و استفاده کنید؛ در زیر به برخی از ویژگی های دستکش ایمنی اشاره می شود که بایستی حتما در زمان انتخاب نوع دستکش مد نظر قرار داد.

دستکش ایمنی فردی که در محیط های سرد مشغول به کار است با فردی که کنار کوره ایستاده متفاوت است؛ دستکش ایمنی مناسب افرادی که در محیط های شیمیایی و اسیدی مشغول به فعالیت هستند باید عایق مواد شیمیایی باشند. زمانی که دست در مجاورت این مواد قرار می گیرد می تواند آسیب های جدی وارد کند و باعث به وجود آمدن حساسیت های پوستی شود.

بهترین جنسی که می توان با دستکش ایمنی را برای این محیط ها تولید کرد مواد پلیمری است. این مواد هم از ورود مواد شیمیایی جلوگیری می کند و هم تغییر شکل نمیدهد و حالت اصلی خود را از دست نمی دهد. سعی کنید دستکشی برای این محیط ها انتخاب کنید که ساق بلندتری داشته باشد تا مساحت بیشتری از دست را بپوشاند.

دستکش ایمنی برای افرادی که با اجسام داغ کار می کنند از جنس چرم غالبا چرم گاو، بز و آهو است، چرم در برابر حرارت مقاوم است و دستکش با ساق بلندتری را انتخاب کنید می توانید تا ساعد دستتان را نیز در برابر پرش، اصابت اجسام و ذرات داغ به دستتان جلوگیری کنید.

اگر در محیطی مشغول به فعالیت هستید که سطوح تیز و برنده وجود دارد و امکان بریدن دست وجود دارد بهتر است از دستکش های ایمنی ضد برش استفاده کنید. این نوع دستکش دارای پارچه ای است که در برابر سطوح تیز بسیار مقاوم است. برای اینکه میزان مقاومت را بالا ببرند رو روی سطح دستکش تورهای فلزی قرار می دهند.

ضخامت این نوع دستکش بیشتر است و با ایجاد یک لایه قطور روی دست از آن محافظت می کند. مهمترین نکته در مورد انتخاب دستکش ایمنی ضدبرش این است که سبک باشد و انعطاف بالایی داشته باشد تا کارایی فرد را کاهش ندهد. مناسب ترین جنس برای تولید این گونه دستکش ها نیتریل است که در برابر بریدگی مقاوم است. دقت کنید دستکش ایمنی ضد برش فقط در برابر اجسام تیز مقاوم است مثلا در برابر سوراخ شدن توسط سوزن مقاومت بالایی ندارد

اگر شما در محیط فعالیت تان با جریان برق سروکار دارید باید نوع دستکشی انتخاب کنید که عایق و نارسانا باشد. برای مثال دستکش های ضد برش به دلیل داشتن قسمت های فلزی اصلا مناسب فعالیت شما نیست.

کشورهای صادرکننده دستکش ایمنی کار

کشورهای صادرکننده دستکش ایمنی کار کشور های صنعتی با طراحی دستکش ایمنی کار همانند جوشکاری آرگون، نیتریل گیلان، کف دوبل، ضد اسید میداس و غیره را تولید نموده اند و به کشور های دیگر نیز صادر می نمایند از جمله کشور های صادر کننده می توان به آمریکا، ژاپن، چین، روسیه، ایران و غیره اشاره نمود.

با توجه به امکانات و دانش فنی تولید دستکش، ایران جزو کشور های برتر منطقه، در تولید دستکش های صنعتی محسوب می شود؛ شرایط صادرات انواع دستکش صنعتی عبارتند از: قبل از صادرات محصولاتی همانند دستکش صنعتی به کشور های هدف باید ویژگی ها، قوانین و استاندارد های بین المللی آن کشور را بشناسید. اگر این قوانین را رعایت نکنید ممکن است کالای صادراتی شما مرجوع شود. برای دریافت مجوز صادرات باید مدارکی همچون اخذ کارت بازرگانی معتبر، اخذ مجوز صدور،گواهی استاندارد، گواهی مرسوم و… با توجه به کالای صادراتی، ضروری است.

قبل از صادرات دستکش ایمنی به چه نکاتب باید توجه داشت

قبل از صادرات دستکش ایمنی بایستی نکات زیر را در نظر گرفت: دستکش ایمنی برای محافظت از دست به وجود آمده است و دست برای ساعت های طولانی درون آن قرار می گیرد. جنس داخلی آن نباید حساسیت زا باشد و خودش باعث ایجاد بیماری های پوستی شود. گرما اضافه ایجاد نکند و موجب تعرق بیشتر دست نشود. در این حالت در فرد احساس کلافگی ایجاد می کند و شخص رغبتی برای پوشیدن دستکش ایمنی نخواهد داشت.

در انتخاب دستکش کار دقت کنید که باید فیت دستتان آن را انتخاب کنید. اگر سایز دستکش از سایز دست هایتان بزرگتر بود می تواند حین فعالیت از دست شما خارج شود و شما دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه دست شوید. برای اینکه دستکش ایمنی محل تجمع باکتری و آلودگی نشود باید آن را مرتب بشویید. کیفیت و کارایی دستکش ایمنی در شست و شو های مکرر نباید از بین رود.

توزیع دستکش ایمنی ضد برش nocry به صورت عمده ای

توزیع دستکش ایمنی ضد برش nocry به صورت عمده ای دستکش ایمنی NoCry با نام دستکش ضد برش شناخته می‌شود و در مقابل سایش و اجسام تیز مقاومت مناسبی دارد. با دستکش ضد برش NoCry می توانید بدون هیچ ترس و استرسی با تیزترین و برنده‌ترین وسایل آشپزخانه تان کار کنید و نگران بریده شدن و زخمی شدن دستانتان نباشید.

دستکش ضدبرش با نام تجاری NoCry cut resistant محصولی خلاقانه و ساخت کشور ایالات متحده آمریکا بوده که دارای استانداردهای لازم برای عرضه در اروپا و آمریکا می باشد. این محصول دارای گرید سطح 5 مقاومت در برابر برش است. این دستکش از جنس پلی اتیلن کاملاً سازگار با مواد غذایی، فایبرگلاس و اسپاندکس ساخته شده و ۴ برابر قدرتمندتر از چرم طبیعی می باشد. به عبارتی یعنی این دستکش ضد برش و ضد سوراخ است! پلی استر بکار رفته در دستکش ضد برش NoCry مانند پوششی از دستان شما دربرابر خراش، بریدگی و… محافظت می نماید. مچ دست این دستکش ایمنی حالت کشبافت دارد و به‌ خوبی روی دست سوار می شود.

خرید دستکش ایمنی ضد برش nocry از تولید کننده

برای خرید دستکش ایمنی ضد برش nocry از تولید کننده می توان به نمایندگی های سراسر کشور به صورت حضوری مراجعه نمود و وارد کنندگان این نوع دستکش ها با راه اندازی سایت های فروش محل مناسبی را برای داد و ستد بین کارفرمایان و بازرگانان فراهم آورده اند که مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها علاوه بر اطلاع از ویژگی ها و قیمت این دستکش ها نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کرده و در اسرع وقت در محل کار خود تبدیل بگیرند.

عرضه دستکش ایمنی ضد برش nocry به صورت اینترنتی

عرضه دستکش ایمنی ضد برش nocry به صورت اینترنتی دستکش‌های ضد برش ابزاری بسیار قدرتمند است که ایمنی را در محیط کاری چندین برابر می‌کند. در مشاغلی همچون شیشه بری، فلز کاری، قصابی، آهنگری و… بروز حوادث امری است که باید با استفاده از دستکش‌های ضد برش از آن جلوگیری کرد کار با اجسام برنده و تیز در صنایع فولاد خطرات بسیاری به دنبال دارد.

دستکش‌های ضد برش Nocry حالتی کشی دارد و می‌تواند به راحتی حرکت را برای شما فراهم کنند. مقاومت بسیار بالای این دستکش ایمنی در برابر برش و سایش ایمنی بالایی در حین کار برای شما رقم می‌زند. از جمله ویژگی و مزایای دستکش ضد برش Nocry می‌توان به قابلیت آنتی باکتریال، مقاومت سایشی بالا، وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، جلوگیری از تعریق، عمر بسیار طولانی، ایمنی بالا، مقاوم در برابر برش و… اشاره کرد.

دستکش ایمنی ضد برش NoCry به صورت اینترنتی به صورت جزئی یا عمده عرضه می شود و صنعتکاران می توانند با مراجعه به این سایت ها نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نموده و در اسرع وقت براساس نوع کیفیتی که انتخاب نموده اند تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *