فروش دستکش ایمنی اطلس به صورت مستقیم


همانطور که مستحضر هستید دستکش بدنسازی بدون مچ بند صنعتی یکی از وسایل ایمنی خیلی مهم در مشاغل مختلف هستند و در مدل های مختلف متناسب با مشاغل متنوع تولید و در بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می گردند تا به دست مصرف کننده ها برسند، واحد های پخش و فروش دستکش ایمنی اطلس این محصولات را به صورت کاملا مستقیم و در تعداد انبوه عرضه می کنند و آن ها را با نرخ خیلی مناسبی به مردم ارائه می دهند.

فروش دستکش ایمنی اطلس به صورت مستقیم

شناخت بهترین انواع دستکش ایمنی در اصفهان

شناخت بهترین انواع دستکش ایمنی در اصفهان اگر بخواهیم قبل از هر چیزی مقدمه ای را در خصوص دستکش عایق برق ۲۰ کیلوولت ایمنی خدمت شما عزیزان عرض کنیم، باید به این نکته اشاره نماییم که این محصولات در اصل جزء لباس کار کارگران در حرفه های مختلف به حساب می آیند و بیش از همه در کار های سخت، حساس و پرخطر از آن ها استفاده می شود، چرا که در چنین اموری احتمال وارد آمدن آسیب به دست کارگران زحمت کش وجود دارد و از این رو باید تمهیداتی را برای مراقبت از آن ها در نظر گرفت.

بر همین اساس صنعت گران و تولید کننده های دلسوز در استان اصفهان، با استفاده از متریال های مرغوب دست به ساخت نمونه های مختلفی از این محصولات زده اند، تا بتوانند خدمتی به جامعه کارگری ایران کرده و به تامین نیاز های داخلی کشور ما به این محصولات کمک کنند، اما اگر قصد شناخت بهترین نوع دستکش های محافظتی تولید شده در شرکت های این منطقه را دارید، باید به فاکتور های مختلفی توجه کنید که در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شوند:

  • اولین نکته در مورد این محصولات که باید در نظر بگیرید این است که، این دستکش ها با چه موادی تولید شده اند و آیا این مواد همخوانی کافی با موادی که در حین کار با آن ها سر و کار دارید را خواهند داشت یا نه، به عنوان مثال دستکش های نیتریل به خوبی می توانند در مقابل نفوذ کردن مواد شیمیایی و روغنی به درون خودشان مقاومت نشان دهند.
  • در ضمن باید به این فاکتور توجه کنید که آیا دستکش مورد نظر می تواند به خوبی فشار، ضربه، ساییدگی و خراشیدگی را از دست شما دفع کند یا نه؟ به عنوان مثال دستکش های حوله ای و چرمی به خوبی جلوی بریدگی و ساییدگی دست ها در زمان کار با وسایل نوک تیز را می گیرند.
  • در ضمن به این مساله دقت کنید که دستکش ایمنی مورد نظر شما ویژگی استریل و آنتی باکتریال بودن دارد یا نه؟ این ویژگی از ایجاد التهاب و حساسیت در پوست جلوگیری می کند و احتمال درگیر شدن با انواع بیماری ها را به حداقل می رساند و بهترین دستکش ها از این نظر، محصولات ساخته شده با مواد اولیه طبیعی مثل پنبه یا چرم اصل هستند.

نکاتی هنگام خرید دستکش ایمنی استاندارد

فعالان حرفه های مختلف مانند صنایع و تولیدات، باید برای مراقبت کردن از سلامتی دست های خود از مدل های مختلف دستکش های مخصوص کار که وسایل ایمنی مهمی هستند استفاده نمایند و توصیه می شود که در زمان انتخاب کردن و خرید این دستکش ها به نکات مهمی توجه کنند، که ما در ادمه این مطلب قصد بررسی کردن این نکات را داریم و از شما می خواهیم که حتما آن ها را مورد مطالعه قرار دهید:

  • اولین ویژگی یک دستکش کار مناسب این است که از نظر سایز همخوانی کامل با دست های شما داشته باشد و کاملا در داخل آن ها جای بگیرد، این ویژگی از لق زدن و بیرون آمدن دستکش در زمان کار جلوگیری کرده و موجب حفظ ایمنی بیشتر می شود.
  • در ضمن خوب است که به بلندی ساق یا آستین این وسایل هم دقت نمایید، به عنوان مثال دستکش های ساق بلند چرمی هم از پنجه و مچ دست ها مراقبت می کنند و هم حفاظی برای ساعد دست به شمار می روند و از این نظر درصد ایمنی آن ها بیشتر می شود.
  • همچنین به این موضوع دقت کنید که دستکش کار مورد نظر شما این ویژگی را دارد که از عرق کردن و گرم شدن بیش از حد دست های شما جلوگیری کند، این ویژگی به حفظ بهتر بهداشت، سلامتی و آرامش شما در زمان کار کمک خواهد کرد.
  • یکی ویژگی خیلی مهم که تمام دستکش های ایمنی باید داشته باشند این است که، در عین ضخیم و مقاوم بودن از انعطاف پذیری خیلی خوبی برخوردار بوده و حالت ارگونومیک داشته باشند، به این ترتیب امکان حرکت بهتر انگشتان دست شما را فراهم می نمایند و این ویژگی بسیار مهم است.

عواملی که بر کیفیت دستکش ایمنی کار تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت دستکش ایمنی کار تاثیر دارد اگر شما هم یکی از مصرف کننده های انواع دستکش صنعتی ایمنی هستید و این مساله برای شما مهم است که چه عواملی بر روی کیفیت این محصولات تاثیر دارند، ما در این قسمت قصد داریم که به طور مختصر به بررسی عوامل تاثیر گذار بر مرغوبیت این وسایل بپردازیم و از شما دعوت به عمل می آوریم که با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید:

  1. اولین و مهم ترین فاکتور تاثیر گذار بر مقاومت و کیفیت این وسایل نوع مواد اولیه ای است که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته اند، هرچه تراکم سطحی این مواد بیشتر باشد و خلل و فرج های کمتری در آن ها وجود داشته باشد، در نتیجه بهتر از دست ها محافظت به عمل خواهند آورد.
  2. دومین ویژگی مهمی که این وسایل باید داشته باشند، ضخامت مطلوب و چند لایه بودن آن ها است، این خصوصیت موجب می شود که میزان نفوذ پذیری این محصولات در برابر انواع مایعات، سموم و روغن ها بیشتر شود، بهتر ضربات را از دست دفع کنند و مقاومت بیشتری نسبت حرارت از خود نشان دهند.
  3. تولید دستکش ها بر اساس استاندارد ها و قوانین روز دنیا یکی از عواملی است که موجب می شود کیفیت این محصولات به حداکثر ممکن برسد و از نظر بهداشتی نیز در سطح ایده آل قرار بگیرند، چون برای دریافت این استانداردها، دستکش ها تحت انواع آزمایش های کیفی قرار خواهند گرفت و تست می شوند.
  4. شرکت تولید کننده محصول مورد نظر و برندی که بر روی آن درج می شود، یکی از نکات تعیین کننده درجه کیفی آن هستند، پس خیلی مهم است که شما در زمان خرید به این ویژگی ها دقت کنید و تا حد امکان از دستکش هایی که به برندهای معتبر دنیا تعلق دارند استفاده نمایید، چون امتحان خود را پس داده و تایید شده اند.
  5. در ضمن مهم است که دستکش های کار ضدآب و گرما باشند، بر این اساس در حین کار از خیس شدن دستان شما یا سوختن پوستتان جلوگیری به عمل می آورند و بهتر از سلامتی شما محافظت می کنند.

میزان صادرات دستکش ایمنی در ایران

کشور ما یکی از تولید کننده های برتر انواع و اقسام دستکش های صنعتی مانند دستکش عایق برق و دستکش فلزی ضد برش در سطح جهان است و به دلیل استفاده کردن از مواد اولیه مرغوب در ساخت این محصولات به شهرت زیادی در دنیا رسیده و دستکش های تولیدی آن رونق فراوانی در بازار های خارجی دارند، از این رو میزان صادرات خارجی این محصولات نسبتا زیاد است و این مساله موجب جذب درآمد ارزی به کشور ما می شود.

خوب است بدانید که بیشترین صادرات این محصولات به کشور های همسایه و هم مرز ایران از جمله عراق و افغانستان، کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های آسیای میانه و شرق دور انجام می شود که با ایران مبادلات تجاری گسترده ای داشته و به یکی از قطب های اصلی خرید و فروش کالای ایرانی تبدیل شده اند و از این رو نقش عمده ای در رشد صنعت و اقتصاد ما دارند.

در ضمن در بین انواع دستکش های ایمنی تولید شده در ایران، انواع دستکش های استریل، بهداشتی و بیمارستانی مانند دستکش های لاتکس، وینیل و نیتریل بیشتر به این مناطق ارسال می گردند، که نیاز خیلی زیادی به آن ها در دنیا احساس می شود، به ویژه در این دوره حساس که با مشکل شیوع بیماری کووید۱۹ در جهان مواجه شده ایم و بیش از پیش به کاربرد دستکش های محافظ اهمیت داده می شود، گسترش تولید و صادرات این محصولات اهمیت زیادی برای ما دارد.

توزیع دستکش ایمنی اطلس به قیمت تولید

توزیع دستکش ایمنی اطلس به قیمت تولید خوب است بدانید که برخی از شرکت ها در سطح کشور ما فعالیت می کنند، که به صورت دو جانبه با تولید کننده های دستکش ایمنی همکاری کرده و به عنوان دفتر نمایندگی رسمی آن ها به امر توزیع محصول مورد نظر در اقصی نقاط کشور می پردازند، تا هم به فروش این محصولات و کسب درآمد برای آن ها کمک کنند و هم موجب تامین بهتر و سریع تر نیاز هم میهنان ما به انواع دستکش کار گردند.

چنین شرکت هایی دستکش های اطلس را مستقیما از جلوی درب کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در حجم انبوه خریداری کرده و سپس آن ها را در داخل شعبه های متعدد خود در سطح کشور پخش می کنند و با در نظر گرفتن کمترین میزان ارزش افزوده و به قیمت تولید به دست مصرف کننده های عزیز می رسانند، چون فروشنده بدون واسطه محصولات مورد نظر هستند و موجب ارتباط مستقیم بین مصرف کننده ها و تولید کننده ها می شوند.

این امر موجب می شود که دست واسطه های فروش از چرخه معاملات بازار کوتاه شود و سود های دو یا سه برابری که آن ها برای عرضه محصول دریافت می کنند هم حذف گردند، به این ترتیب تا حد زیادی از نرخ تورم داخلی ایران کاسته خواهد شد و بازار تنظیم می گردد که نتیجه این امر افزایش قدرت خرید مردم و سطح رضایت مندی آن ها خواهد بود، که مسلما در نهایت به نفع همه تمام می شود.

خرید دستکش ایمنی اطلس به صورت عمده

فروشگاه های عرضه جزئی مدل های مختلف دستکش کار ایمنی اطلس باید برای تامین کردن بار مورد نیاز فروشگاه های خود و خدمت رسانی بهتر به مصرف کننده ها، این محصولات را در حجم عمده و به صورت یکجا از واحد های پخش کننده یا حتی کارخانه ها خریداری کنند و برای این کار اغلب به سراغ شرکت های عمده فروشی فعال در سطح کشور می روند.

این شرکت ها که دستکش ها را بدون هیچ سودی از تولید کننده ها خریداری کرده اند، در صورت دریافت سفارش خرید عمده، آن ها را با در نظر گرفتن تخفیف های ویژه ای به دست خریداران می رسانند و با این کار موجب صرفه جویی در هزینه های آن ها می شوند، پس صاحبان فروشگاه ها نیز در زمان فروش این محصولات ارزش افزوده خیلی کمی را در نظر می گیرند و آن ها را با قیمت کمتری به مردم عرضه می کنند.

با این اوصاف درمی یابیم که خرید وفروش عمده این محصولات صرفه اقتصادی خیلی زیادی دارد و عاقلانه تر است که آن ها را در حجم بالا و بدون بسته بندی خاصی خریداری کنید تا کمترین هزینه را برای آن ها پرداخت نمایید، چون امر بسته بندی کردن دستکش ها برای تولید کننده ها مخارج بالایی در پی دارد که آن را بر روی قیمت فروش محصولات خود اضافه می کنند و خریداران ملزم به پرداخت آن خواهند بود.

عرضه دستکش ایمنی اطلس با کمترین قیمت

عرضه دستکش ایمنی اطلس با کمترین قیمت دستکش ایمنی ممتاز اطلس در دوره های مختلفی از سال، به ویژه در پایان هر سال کاری که محصولات قبلی انبار خالی شده و تولیدات جدید وارد آن می شوند، با کمترین قیمت ممکن در بازار های مصرف عرضه می شود و این دوره ها بهترین فرصت برای واحد های پخش و تمام خریداران به حساب می آیند، چون می توانند نیاز خود را با کمترین هزینه برطرف کنند.

عرضه این دستکش های مرغوب به روش های مختلفی انجام می شود تا تمام مردم بتوانند آن ها را از هر جایی به سادگی خریداری کنند و محدودیتی در مورد انجام دادن این کار نداشته باشند، یکی از این روش ها به کار گیری فروشگاه های مختلف حضوری در شهرهای مختلف است که به مردم امکان خرید محصول به صورت سنتی را می دهد، که در کنار مزایایی که دارد یک روش وقت گیر و سخت به حساب می آید.

راه دیگری که برای فروش آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، بهره گرفتن از درگاه های آنلاین است که به مردم امکان سفارش محصول از راه دور و به شکل غیر حضوری را می دهند و تمامی مرزها را از بین مصرف کننده ها و فروشنده ها برمی دارند و سرعت زیادی به پروسه خرید و فروش می بخشند، از این رو این روش ها در حال حاضر خیلی محبوب هستند.

خوب است بدانید که شما عزیزان در صورت تمایل می توانید این محصولات را همین حالا و از طریق همین وب سایت به سادگی سفارش داده و از هر جایی تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *