صادرات کلی دستکش کار سفید


دستکش کار سفید از انواع دستکش کار صنعتی می باشد که توسط تولیدکنندگان این محصولات با بهترین متریال های روز دنیا تولید می‌ شود و کیفیت عالی دارد. فروش این محصولات هم در بازار داخلی کشور و هم در بازارهای بین المللی بالا می باشد. صادرات کلی دستکش کار به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی هم موجب رونق در چرخه تولید این محصولات گردیده است. این نوع دستکش ها از سوی تولیدکنندگان قیمت‌گذاری می‌ شوند و در نمایندگی ‌های فروش این کالاها با نرخ مناسب به فروش می رسند.

صادرات کلی دستکش کار سفید

مدل های مختلف دستکش کار براساس ضخامت

مدل های مختلف دستکش کار براساس ضخامت دستکش های کار که همان دستکش های ایمنی هستند به هنگام کار کردن با ابزار یا دستگاه های صنعتی خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد. همان‌طور که خود نیز می دانید اولین عضو از بدن هنگام کارکردن که در معرض خطر قرار می گیرد دست انسان ها می باشدژ که استفاده از محصولاتی مانند دستکش موجب کاهش آسیب به دست ها می گردد.

مدل های مختلف دستکش ها بر اساس ضخامت متفاوت هستند که ما در این مقاله به برخی از مدل‌های این دستکش ها اشاره می‌کنیم. باید بدانید که این نوع کالاها بر اساس جنس در دسته بندی های گوناگون شامل چرم طبیعی، پلاستیکی و پلیمری، دستکش های پنبه ای و پارچه‌ های کتان تقسیم بندی می گردند که نوع با ضخامت آنها جنس چرمی طبیعی داشته و در برابر حرارت و سرما هم مقاوم بوده و خراب نمی شود.

دستکش ساختمانی جزء دستکش هایی است که از چرم ساخته می‌شود و به هنگام استفاده در مصالح ساختمانی هم آسیب نمی بیند. به طور کلی باید عنوان نمود که این نوع کالاها هر چه میزان ضخامت بیشتری داشته باشند، از دست ها بیشتر محافظت می کنند ضمن اینکه ماندگاری بالاتری هم دارند. بنابراین به هنگام خرید این کالا حتماً محصولاتی را خریداری کنید که میزان ضخامت بیشتری داشته و همچنین از لحاظ وزن هم مقداری سنگین هستند.

همه چیز درباره دستکش کار و انواع آن

همه چیز درباره دستکش کار و انواع آن انواع دستکش مصالح ساختمانی از دستکش‌ های کار بوده که میزان ایمنی بالایی دارند و به هنگام کار با مواد شیمیایی از دست ها محافظت می کنند‌. همچنین باید اذعان نمود که این نوع دستکش ها بر اساس طراحی، متفاوت با دستکش های معمولی تولید می گردند که در نوع ساق کوتاه و ساق بلند می باشند که از تمامی قسمت های دست به هنگام کار محافظت می نمایند.

این نمونه دستکش ها در نوع ویسکوز، باغبانی، استاد کار و ضد برش می باشند که هر کدام از لحاظ ظاهر و کیفیت با هم متفاوت می باشند.دستکش های کار ویسکوز ضد لغزش بوده و ضد آب هستند و مناسب برای کارهای سنگین می باشند که می توان آنها را به مدت طولانی مورد استفاده قرار داد.

دستکش ‌های کار باغبانی هم ضد لغزش و ضد آب بوده و مناسب برای باغبانی هستند که سر انگشتان آنها پلاستیکی است. همچنین نوع دیگر از این دستکش دستکش استاد کار می باشند که از دستکش های ساختمانی هستند که ضد لغزش نیستند اما ضد آب بوده و برای تولید آنها از لاتکس های طبیعی با پوشش پنبه استفاده می شود.

مراکز تولید دستکش کار سفید

مراکز تولید دستکش کار سفید بزرگترین مراکز تولید دستکش کار سفید برای تولید این محصولات از بهترین متریال های موجود در بازار استفاده می‌کنند و کالاهایی که تولید می نمایند از سوی سازمان استاندارد تایید شده هستند و گزینه مناسب برای خرید و استفاده به هنگام کار می باشند. این مراکز تولیدی بهترین نمونه از این کالا را در تعداد انبوه تولید و به بازار عرضه می‌کنند، تا خریداران دسترسی راحتی برای تهیه این محصولات داشته باشند.

فروشنده اصلی و معتبر دستکش کار هم نمونه های گوناگون از این کالا را از برندهای مختلف دارا بوده و آنها را با قیمت خرید به مشتریان ارائه می دهد، بنابراین افرادی که به دنبال خرید ارزان قیمت از این محصول هستند می توانند به این فروشنده مراجعه نموده و در مورد انواع مختلف دستکش پرس و جو نمایند و کالای مورد نظر خود را با نرخ استثنایی خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *