خرید ویژه دستکش دوپوش کوهنوردی با پایین‌ترین قیمت


کوهنوردی یکی از ورزش های بسیار پر طرفدار در سراسر می باشد، افراد کوهنورد حتماً باید از بهترین پوشش استفاده نمایند، دستکش یکی از مهمترین وسایل شناخته شده می باشد، که باعث محافظت انگشتان دست نیز می‌شود، خرید دستکش دوپوش کوهنوردی با پایین ترین قیمت برای تمامی مشتریان داخلی و خارجی امکان پذیر می باشد، علت اصلی کاهش قیمت خرید دستکش ضخیم صادراتی در این مرکز حذف تمامی واسطه ها می است، بنابراین شما می توانید دستکش کوهنوردی را با قیمت تولیدی خریداری نمایید.

خرید ویژه دستکش دوپوش کوهنوردی با پایین‌ترین قیمت

انواع دستکش کوهنوردی را بشناسیم

انواع دستکش کوهنوردی را بشناسیم کوهنوردی و همچنین صخره نوردی از جمله ورزش های پر طرفدار می باشد که اگر شما به ایمنی توجه نداشته باشید امکان آسیب به بدن بسیار زیاد خواهد بود، انواع دستکش های کوهنوردی متناسب با کاربردی که دارد، در ضخامت ها و همچنین مدل های متفاوت ارائه می‌شود.

دستکش کوهنوردی چرمی؛ گران قیمت ترین نوع دستکش می باشد که بزرگترین کوهنوردان در کشورهای اروپایی و آسیایی از آن استفاده می‌کنند،مهمترین ویژگی این نوع دستکش سازگار بودن با تمامی اقلیم های آب و هوایی می باشد.

دستکشهای چرمی در فصل سرد سال باعث جلوگیری از نفوذ سرما به درون دست شده و همچنین در فصل گرم سال نیز به دلیل تبادل هوای درون با هوای بیرون باعث جلوگیری از تعریق شدید انگشتان می شود، از اینرو قیمت این دستکشها بسیار بالا بوده و برندهای بزرگ در زمینه تولید دستکش های کوهنوردی از پارچه چرم استفاده می کنند.

از جمله انواع دستکش پرطرفدار کوهنوردی می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • دستکش ضد آفتاب؛ مخصوص فصل تابستان و همچنین مناطق گرم و خشک می باشد که باعث جلوگیری از آفتاب سوختگی بر روی دست کوهنوردان می شود‌
  • دستکش ضد آب؛ همانطور که از نام محصول مشخص می باشد این محصولات در برابر آب و همچنین باران و برف مقاومت بالایی دارند.
  • دستکش دوپوش؛ از جمله قدیمی‌ترین نوع دستکش های کوهنوردی می باشد که بیشتر افرادی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارند از این دستکش استفاده می کنند.
  • دستکش کاموایی؛ این دستکش ها نیز در مدل های مختلف و متنوع تولید می شوند و بیشتر در فصل پاییز و زمستان کاربرد دارند.

تامین کنندگان دستکش دوپوش کوهنوردی

تامین کنندگان دستکش دوپوش کوهنوردی تامین کنندگان دستکش دو پوش کوهنوردی برای تامین نیاز بازار اقدام به تولید این محصول به صورت انبوه نموده اند، البته کیفیت محصولات ایرانی بسیار بالا بوده و همین موضوع سبب شده است که صادرات انواع دستکش دوپوش کوهنوردی به کشورهای مختلف رونق بگیرد‌.

مراکز تامین کننده دستکش کوهنوردی ایرانی پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد آن را به کشورهای دیگر صادر می نمایند، شما می توانید برای آگاهی از قیمت دقیق دستکش دوپوش کوهنوردی به صورت آنلاین نیز با کارشناسان در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *