خرید مستقیم دستکش کار بنایی


با توجه به لزوم استفاده از دستکش کار بنایی برای کارگران ساختمانی و تقاضای بالا برای این محصول، توزیع کننده اقدام به توزیع انواع دستکش های بنایی متناسب با نیاز مشتریان نموده است. خرید مستقیم این محصول از فروشنده باعث کاهش هزینه های جانبی برای مشتریان شده و فرصت مناسبی برای یک خرید مطمئن و آسان فراهم می کند.

خرید مستقیم دستکش کار بنایی

موارد مصرف دستکش های کار

موارد مصرف دستکش های کار یکی از تجهیزات به ظاهر ساده اما پر اهمیت برای انجام کارهایی که ارتباط مستقیم با پوست دست انسان دارد، دستکش می باشد. دستکش های کار از رایج ترین انواع دستکش در مشاغل مختلف هستند که در ادامه به برخی از موارد مصرف این دستکش ها می پردازیم.

  • ساختمان سازی: کارگران ساختمانی از عمده ترین گروه های مصرف کننده دستکش کار هستند زیرا ارتباط مستقیم دست کارگران با مصالح ساختمانی علاوه بر ایجاد آلودگی و نیاز به شست و شوی مکرر و در نتیجه خشکی پوست دست، ممکن است باعث ایجاد آسیب و خراش روی سطح پوست دست آنها شود.
  • باغبانی: استفاده از دستکش کار در هنگام باغبانی دست را از آلودگی با خاک و یا خراشیدگی ناشی از برخورد با شاخه ها و خار های گیاهان مصون نگه می دارد.
  • کشاورزی: کشاورزان از جمله افرادی هستند که به علت تماس مستقیم با خاک و انواع کودهای شیمیایی و نیز جلوگیری از آفتاب سوختگی، ضرورت دارد که از دستکش کار استفاده کنند.
  • کارگاه های صنعتی: در انواع مشاغل صنعتی بسته به مواد اولیه مورد استفاده و نیز ماشین آلاتی که با آنها سر وکار دارند، کارگران ملزم به استفاده از دستکش به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی هستند.
  • تعمیرکاران خودرو: آلودگی دست با روغن خودرو و سیاه شدن آن هنگام تعمیر خودرو برای بسیاری از افراد ناخوشایند است و بهترین راه برای جلوگیری از کثیف شدن دست در برای تعمیرکاران استفاده از دستکش مناسب کار است.

فاکتورهای ضروری هنگام انتخاب دستکش کار بنایی

فاکتورهای ضروری هنگام انتخاب دستکش کار بنایی ضرورت دارد کارگران ساختمانی برای حفظ سلامت دستان خود از دستکش بنایی مناسب استفاده کنند.اما اینکه چه نوع دستکشی برای این افراد مناسب است و چه فاکتور هایی را برای خرید این محصول باید در نظر بگیرند موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • بدیهی است دستکش بنایی لاستیکی مناسب ترین انتخاب برای کارگران ساختمانی است اما در هنگام خرید دستکش بنایی نباید از این نکته غافل شد که قسمت داخلی دستکش باید از جنسی باشد که باعث تعریق و یا ایجاد حساسیت برای پوست دست نشود. به همین خاطر لایه داخلی دستکش بنایی اغلب از جنس کتان و یا الیاف پنبه ای تولید می شود.
  • سطح خارجی دستکش باید ناهموار باشد تا با ایجاد اصطکاک لازم مانع از سر خوردن اجسام از دست افراد شود. دستکش هایی که سطح خارجی آنها حالت مشبک دارد دقیقا به همین منظور طراحی شده اند.
  • ارتفاع دستکش باید به اندازه ای باشد که بسته به نوع کاربرد دستکش قسمت مچ دست را به خوبی پوشش دهد.
  • در قسمت لبه مچ دستکش باید از جنسی استفاده شود که قسمت مچ را به خوبی ثابت نگه دارد و لبه دستکش جمع نشود و نیز کش به کار رفته در آن باید اطراف مچ را کاملا بپوشاند و مانع از ورود هر گونه آلودگی یا جسم خارجی به داخل دستکش شود.
  • در هنگام خرید دستکش بنایی حتما به سایزبندی آن توجه کنید انتخاب سایز اشتباه باعث ایجاد ناراحتی برای دست و کاهش عملکرد طبیعی فرد می شود.

فروش عمده دستکش کار بنایی

فروش عمده دستکش کار بنایی مرکز توزیع انواع دستکش کار، بهترین و با کیفیت ترین انواع دستکش بنایی نظیر دستکش بنایی گیلان و دستکش بنایی یزد را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب عرضه نموده است. این مجموعه ظرفیت های لازم برای تامین دستکش بنایی مورد نیاز مشتریان را به تعداد و کیفیت دلخواه آنها دارد.

از آنجا که فروش اینترنتی محصولات این مرکز امکان ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده را فراهم کرده است، خریداران بدون هیچ محدودیتی می توانند در سریع ترین زمان ممکن سفارشات خود را ثبت نموده و محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت فراهم نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *