خرید مستقیم دستکش لاتکس


با توجه به اینکه کارکنان مراقبت های بهداشتی به طور منظم با خون و مایعات بدن مواجه می شوند همه این موارد به عنوان عامل انتقال بیماری های عفونتی شناخته میشوند ، کارفرمایان وظیفه دارند که از دستکش صنعتی گیلان به عنوان وسیله ای برای ایجاد محیط کار ایمن استفاده کنند . برای خرید دستکش لاتکس و انتخاب بهترین دستکش مهم ترین موضوع مدنظر قرار دادن این نکته است که شما چه سطحی از محافظت را نیاز دارید. با انتخاب های فراوانی که داریم، انتخاب و تصمیم گیری می تواند کمی سخت باشد، پس لازم است در این مورد بیشتر تحقیق کنیم.کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستکش ها به ما این توانایی را می دهد تا روند انتخاب دستکش ها بسیار ساده تر بنظر آید. انواع دستکش ها شامل دستکش های نایلونی، لاتکس، وینیل، دستکش لاتکس نیتریل ، دستکش لاتکس جعبه ای و جراحی می شود.

خرید مستقیم دستکش لاتکس

کیفیت انواع دستکش لاتکس

کیفیت انواع دستکش لاتکسدستکش لاتکس امروز : یکی از پرکاربردترین انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی، دستکش لاتکس است. این دستکش ها برای انجام کارهای متوسط پزشکی مانند معاینات عمومی، کارهای عادی دندانپزشکی از دستکش لاتکس دندانپزشکی و نمونه‌برداری طراحی شده است و مورد استفاده قرار میگیرد. این دستکش‌ها اغلب ماندگاری بالایی دارند و می‌توانند در برابر انواع آلودگی‌ها از تیم پزشکی محافظت کنند. دستکش لاتکس از لاتکس طبیعی ساخته‌شده و در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاومت بسیار بالایی دارد. دستکش های لاتکس در رنگ‌های مختلف و با ضخامت‌های متفاوت تولید می‌شوند تا علاوه بر کارهای پزشکی برای استفاده در صنایع دیگر نیز مفید باشند.

اصول کلی پوشیدن دستکش های یکبار مصرف

در راهنمای خرید دستکش یکبار مصرف، علاوه بر معرفی انواع دستکش، بایستی نحوه پوشش هم بیان گردد.اصول پوشیدن دستکش های یک بار مصرف به شرح زیر است.

دستکش ها باید بلافاصله قبل از انجام یک کار پوشیده و بلافاصله بعد از انجام آن تعویض یا پرت شوند.

قبل از پوشیدن دستکش دست های خود را تمیز کنید و دیگر ب هیچ جسمی دست نزنید.

( تجهیزات باید اول جمع آوری و برای استفاده در بستر بیمار قرار گیرند غیر از این اگر تجهیزات را جمع آوری نکنیم دستکش آلوده می شود )

دستکش را از نظر عدم وجود هر گونه زدگی یا سوراخ بررسی نمایید

ابتدا دستانتان را بشویید ، خشک کنید و سپس از دستکش استفاده کنید.

دستکش های یکبار مصرف باید پس از اتمام کار برای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی در ابزار خاص این کار دور انداخته شوند . دستکش های یکبار مصرف باید برای هر بیمار تعویض شوند چرا که می توانند عامل ابتلا به یک عفونت باشند.

چگونگی تولید دستکش لاتکس بدون پودر

چگونگی تولید دستکش لاتکس بدون پودر دستکش معاینه لاتکس بدون پودر دارای سطوح ریزی است که مانع لغزش میشوند، اصطلاحا به این سطوح میکرو تکسچر (Micro Texture) میگویند. این دستکش موجب کاهش عوامل حساسیت زا میشود .با استفاده از فرایند D.C.P، تولید شده از لاتکس طبیعی، غیر استریل و یکبار مصرف بودن از ویژگی های این دستکش میباشد. از دستکش معاینه لاتکس بدون پودر در پزشکی عمومی استفاده میشود.

دستکش های معاینه به دو گروه کلی ساخته شده از لاتکس طبیعی و فاقد لاتکس طبیعی تقسیم می شود

البته خود دستکش های فاقد لاتکس طبیعی نیز به دو گروه نیتریل و وینیل تقسیم می شوند که عاری از عوامل آلرژی زا نوع I (آلرژی به لاتکس) میباشد. در تولید دستکش های لاتکس طبیعی حریر ایران از فرآیند Low Protein Technology جهت کاهش میزان پروتئین های پایه آب که عامل اصلی ایجاد حساسیت می باشد، استفاده شده است. کنترل میزان پودر دستکش ها مطابق روش استاندارد ASTM میباشد. ابعاد و طراحی بسته بندی های کارآمد، باعث کاهش هزینه های حمل و فضای مورد نیاز جهت انبارداری گردیده است

دستکش های پزشکی در دسته بندی های مختلفی شامل دستکش لاتکس، نیتریل، پلی ایزوپرن، نئوپرن، وینیل و چرمی قرار می گیرند. انواع دستکش لاتکس نیز در دو گروه دستکش لاتکس پودری و بدون پودر تولید می شود که کاربردهای متفاوتی دارند. مایعی شیری رنگی که از درخت Hevea Brasiliensis گرفته می شود طی فرآیندی منجر به تولید لاتکس طبیعی می گردد. قدمت استفاده از دستکش های لاتکس به سال ۱۸۸۹ میلادی می رسد.

تولید دستکش

روش های مختلفی مانند استفاده از پودرهای گرد (شامل نشاسته، پودر تالک، کربنات کلسیم و ترکیبی از پودر لیکاپدیم، هاگ و تالک ) و خیس کردن برای راحت پوشیدن این دستکش ها مورد استفاده قرار گرفت. از لیکاپدیم برای اولین بار به عنوان یک روان کننده در دستکش های پزشکی به منظور راحت به دست رفتن در آن ها استفاده شد. طی زمانی مشخص شد که این ماده برای سلامتی مضر است و عوارضی چون چسبندگی و گرانولوما را به دنبال دارد؛ بنابراین به مرور استفاده از آن در تولید دستکش لاتکس متوقف گردید. در سال ۱۹۷۴ استفاده از نوعی پودرمبتنی بر آرد ذرت که خاصیت غیر قابل تحریک و جذب را داشت برای تولید انواع دستکش لاتکس به کار گرفته شد؛ در نهایت دستکش لاتکس در دو نوع پودری و دستکش بدون پودر ساخته شد.

موارد تاثیر گذار بر قیمت دستکش لاتکس

موارد تاثیر گذار بر قیمت دستکش لاتکس قیمت این نوع دستکش های محافظتی و مراقبتی ب عوامل گوناگونی مانند جنس رنگ نوع کارایی، فراوانی ، سطح محافظت و نوع استفاده مربوط است

این دستکش ها برای مصرف های پزشکی توسط FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) تایید شده اند و از انسان در برابر عوامل بیماری زا قابل انتقال از هر طریق جلوگیری میکند

بر روی بسته بندی این دستکش های یکبار مصرف پزشکی برچسب “گرید پزشکی ” به این مفنی که آنها برای مصارف پزشکی از طرف FDA تایید شده اند کاملا مشخص است .

دستکش های آزمایشگاهی لاتکس ب دو دسته با پودر و بدون پودر یافت میشوند و کاربرد های بسیاری در پزشکی و دندانپزشکی ، مراقبت از کودک و سالمندان، دامپزشکی و موارد دیگر دارند .

فروشگاه پخش دستکش لاتکس

فروشگاه پخش دستکش لاتکس دستکش لاتکس در انواع معاینه و جراحی بصورت با پودر و بدون پودر تولید می شود. دستکش های معاینه بصورت ۱۰۰ عدد در یک بسته و ۱۰ بسته در یک کارتن بسته بندی می شود. اما دستکش لاتکس جراحی به دلیل استریل بودن آن بصورت جفتی در یک پاکت و ۴۰۰ پاکت در یک کارتن بسته بندی می شوند. نمایندگی پخش دستکش لاتکس عاملیت فروش این دستکش ها در ایران است. قیمت دستکش لاتکس حریر (قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت) در ایران بسیار مقرون به صرفه است. این دستکش ها نسبت به دستکش نیتریل ارزان تر و نسبت به دستکش وینیل گران تر هستند. در بین محصولات موجود دستکش نیتریل مشکی بیشترین قیمت را دارد.

نمایندگی پخش دستکش لاتکس در دفتر مرکزی خود نمایندگی های مختلفی را جای داده است. از جمله می توان به نمایندگی دستکش لاتکس biomax، نمایندگی فروش دستکش وینیل، نمایندگی دستکش نیتریل و نمایندگی دستکش spa و همچنین مرکز خرید دستکش دندانپزشکی اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *