خرید مستقیم دستکش طبی پزشکی از مراکز تولید


برای خرید مستقیم دستکش ضد برش فلزی از مراکز تولید راه های مختلفی وجود دارد. به عبارت دیگر، علاوه بر خرید به صورت حضوری می توانید دستکش های باکیفیت طبی را به صورت غیرحضوری و آنلاین هم سفارش دهید. در روش اینترنتی علاوه بر آنکه از خود تولید کننده مستقیما خریدتان را انجام می دهید، می توانید از کیفیت محصول انتخابی هم اطمینان کافی حاصل کنید. برای خرید بی واسطه و آنلاین می توانید به سایت ما مراجعه نموده و سفارشات خود را ثبت کنید.

خرید مستقیم دستکش طبی پزشکی از مراکز تولید

معیارهای انتخاب یک دستکش پزشکی مناسب

معیارهای انتخاب یک دستکش پزشکی مناسب

همانطور که می دانید، دستکش مخصوص جوشکاری یک نوع پوشش محافظ بوده که برای در امان ماندن دست از آسیب های احتمالی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مشاغلی که در آن از دستکش به صورت مداوم استفاده می شود، علم پزشکی است.

دستکش های پزشکی انواع و اقسام مختلفی دارند. از انواع دستکش های یکبار مصرف، حریر گرفته تا انواع دستکش های لاتکس برخی از انواع دستکش های مورد استفاده در پزشکی هستند. همچنین این دستکش ها دارای سایز بندی هستند که از پرمصرف ترین سایزها می توان به سایز ۹ اشاره نمود.

معیارهای مختلفی برای انتخاب دستکش مناسب برای پزشکی وجود دارد. اولین معیار با توجه به نوع کاری است که قرار است به کمک این دستکش ها صورت گیرد. به عنوان مثال نوع دستکشی که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد با انواع دستکشی که در بخش های دیگر مراکز درمانی استفاده می شود، متفاوت است.

سایز دستکش یعنی کوتاه و بلندی ساق و جنس دستکش معیار دومی است که در زمان انتخاب و خرید مورد توجه است. برای کارهای حساس و مهم دستکش هایی که دارای جنس ضد رطوبت، ضد پرز و انعطاف پذیر هستند بیشترین استفاده را دارند.

قیمت فروش دستکش طبی پزشکی در داروخانه ها

قیمت فروش دستکش طبی پزشکی در داروخانه ها

قیمت فروش دستکش طبی پزشکی در داروخانه ها متغیر است. تفاوت ها و قیمت ها می توانند دلایل مختلفی داشته باشند که از جمله مهم ترین آنها می توان به کیفیت، سایز و نوع دستکش اشاره نمود.

معمولا دستکش هایی که سایز بزرگتر دارند یا جنس آنها ضخیم تر است، از دیگر انواع دستکش های طبی قیمت بالاتری دارند. همانطور که می دانید دستکش های طبی مدل های مختلفی داشته و کاربردهای آنها با یکدیگر فرق می کند.

به همین دلیل زمانی که برای خرید به داروخانه مراجعه می کنید، قیمت انواع دستکش طبی که در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد با یکدیگر فرق می کند. البته نحوه توزیع هم بر قیمت نهایی محصولی که ارائه می شود اثرگذار است. به عبارت دیگر زمانی که دستکش های طبی بی واسطه و به صورت عمده به دست مصرف کننده می رسد قیمتی کمتر خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *