خرید عمده دستکش کار ضدسایش درجه یک


دستکش های کار و ایمنی از جمله وسایل حفاظتی و ایمنی می باشند که برای حفاظت از دستان فرد در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی استفاده می گردند. این دستکش ها در انواع مختلف و جهت امور مختلف تولید و عرضه می گردند. مجموعه ما در زمینه عرضه عمده دستکش کار فعالیت دارد و متقاضیان جهت خرید عمده دستکش کار ضدسایش درجه یک و سایر دستکشهای ایمنی صنعتی، می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری به مجموعه ما مراجعه نمایند.

خرید عمده دستکش کار ضدسایش درجه یک

شناخت انواع دستکش کار

شناخت انواع دستکش کار همانگونه که اشاره شد هر کدام از دستکش های کار، برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند بنابراین بهتر است ابتدا مشخص شود که دستکش مورد نظر برای کدام شغل، مد نظر می باشد. هر کدام از این دستکش ها از مواد خاصی تهیه شده‌اند و بنا به مقدار تراکم آنها، با هم متفاوت می باشند. مواد مورد استفاده در این دستکش ها، پنبه، پشم، پلی اتیلن و ایندکس می باشد. دستکش هایی که برای شغل های سنگین مورد استفاده می باشد از تراکم بالای مواد اشاره شده برخوردار می باشند.

دستکش ضد سایش دارای ساختاری مانند دستکش ضد برش می باشد و بدنه این نوع دستکش از جنس پارچه کشی تولید شده است. این دستکش ها هنگام به دست کردن، به طور کامل به دست میچسبد و شکل دست را به خود گرفته و به راحتی استفاده می گردد. قسمت وسط این دستکش که کف دست می باشد، با لایه ضخیمی از لاتکس پوشیده شده است که در برابر ساییدگی و پاره شدن، مقاوم میباشد. معمولاً قسمت پارچه ای این دستکش ها سفید و قسمت لاتکس آن رنگی می باشد.

دستکش های بوتیل نیز از دیگر انواع دستکشهای کار می باشد که در مقابل گازهایی مانند گاز کلر استفاده می گردد. دستکش های جوشکاری نیز از معروفترین دستکش های کار می باشند و در هنگام جوشکاری از این دستکش ها جهت حفاظت دست در برابر مواد پراشه ای از عمل جوشکاری، استفاده می گردد. به عنوان مثال آخر به دستکش‌های ویتون می پردازیم که از گرانترین نوع دستکش ها می باشند. این دستکش ها بسیار مفید و کارآمد می باشند و از آنها در کارهای بسیار سنگین و خطرناک استفاده می گردد.

شرکت توزیع دستکش کار ضدسایش درجه یک

شرکت توزیع دستکش کار ضدسایش درجه یک مجموعه ما شرکت توزیع دستکش کار ضد سایش درجه یک می باشد و انواع دستکش های ایمنی صنعتی را با کیفیت بالا و قیمتی ارزان عرضه می نماید. کیفیت بالا و تنوع محصولات ما باعث شده است تا بتوانیم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان عزیز را حاصل نماییم. متقاضیان جهت مشاهده و خرید از محصولات ما می‌توانند به صورت حضوری به این شرکت مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *