خرید عمده دستکش جراحی شفاف


دستکش لاتکس بدون پودر مکستر دارای دو نوع دستکش های جراحی و دستکش های معاینه هستند این دو نوع دستکش از نظر جنس با هم متفاوتند و به چند دسته تقسیم می شوند :دستکش های پزشکی وینیل و دستکش های نایلونی.باید دقت داشته باشید که معیار انتخاب دستکش بستگی به جنس، هزینه ،راحتی، مقاومت، سایز و دقت در لمس دارد. استفاده از دستکش جراحی شفاف باعث می‌شود که پزشکان از عفونت ها و بیماری های موجود در بدن بیمار مصون مانده و از انتقال ویروسها و عفونت های دیگر به بدن بیمار جلوگیری کنند موارد استفاده این دستکش توسط پزشکان، داروسازان و پرستاران و همچنین در آزمایشگاه ها و دندانپزشکی می‌باشد. خرید این محصول به صورت عمده از سایت ما امکان پذیر است.

خرید عمده دستکش جراحی شفاف

راهنمای صادرات دستکش های جراحی

راهنمای صادرات دستکش های جراحی صادرات دستکش لاتکس بسته ای ایرانی ارز آوری زیادی برای تولیدکنندگان این کالای پر کاربرد دارد. دستکش های جراحی یکی از تجهیزات بیمارستانی سراسر جهان است، از این رو صادرات این دستکش ها به کشورهای مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است.

با توجه به اینکه کشورهای همسایه ایران جزء مصرف کنندگان دستکش های جراحی می باشند صادرات این کالا برای تولیدکنندگان ایرانی سود زیادی دارد.از جمله دستکش های جراحی که می‌توان به صادرات آنها اقدام نمود دستکشهای پزشکی مانند :دستکش جراحی ترب و دستکش جراحی شفاف و آبی می باشد.

همچنین دستکش های آشپزخانه و دستکش کار نیز به کشورهای دیگر صادر می‌شود. با توجه به صادرات زیاد دستکش صادرکنندگان باید به قوانین و استانداردهای هر کشور توجه کنند ؛مثلا برای ورود کالا به کشور عراق باید برچسب لاتین و عربی بر روی محصول درج شود.

ایران می‌تواند دستکش های جراحی را از طریق راه های آبی و بین‌المللی و از راه گمرک به کشورهای دیگر صادر کند. شما هم می توانید در صورت نیاز به این دستکش ها آنها را به صورت آنلاین و مستقیم از سایت ما خریداری کنید.

فروش ویژه دستکش جراحی شفاف

فروش ویژه دستکش جراحی شفاف شرکت های توزیع و پخش دستکش های جراحی اقدام به تولید دستکش های جراحی آبی کرده‌اند و این محصول را با درجه کیفیت بالا و قیمت مناسب به خریداران عرضه می کنند.

خرید دستکش جراحی آبی به صورت عمده باعث می شود که هزینه این کالا به طور چشمگیری کاهش یافته و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

این دستکش ها تا میزان زیادی آلودگی را از محیط دور کرده و مانع انتقال ویروس ها و عفونتها به فضای بیرون می شوند. این نوع دستکش ها دارای جنس خوب و دوام بالایی هستند که انعطاف پذیری خوبی دارند به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

فروش ویژه دستکش های جراحی بسته به قیمت و کیفیت محصول متفاوت می باشد.امروزه از طریق سایت ما این کالا به صورت عمده و تکی در بسته بندی های مناسب و با قیمت پایین بدون واسطه و دست به دست شدن با ارسال درب منزل قابل خریداری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *