خرید دستکش نیتریل رنگی


دستکش های نیتریل یک نوع دستکش پلیمری خاص هستند که مقاومت و ضخامت نسبتا خوبی دارند و از آن ها در زمینه کار با مواد اسیدی، شیمیایی و انواع روغن ها استفاده می شود از این رو یک نوع دستکش ایمنی به حساب می آیند، برای ثبت سفارش و خرید دستکش نیتریل رنگی می توان از مراکز اصلی پخش و فروش این محصول استفاده کرد که آن را با نرخ مقرون به صرفه ای به مردم ارائه می دهند.

خرید دستکش نیتریل رنگی

فاکتورهای ضروری در انتخاب دستکش نیتریل

فاکتورهای ضروری در انتخاب دستکش نیتریل دستکش های نیتریل یک نوع دستکش ایمنی و محافظتی مخصوصی هستند که می توانند از پوست دست ها در مقابل عوامل حساسیت زا و بیماری زای مختلف محافظت کنند، برای انتخاب کردن یک دستکش نیتریل مناسب باید حتما به فاکتور های مختلفی توجه نشان دهید که ما در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از آن ها اشاره کنیم، لطفاً تا انتها ما را همراهی نمایید:

  1. در زمان خرید دستکش نیتریل سیاه یا آبی باید به این نکته دقت کنید که میزان مقاومت حرارتی این دستکش ها چقدر است و بر اساس نوع کار خود در میان آن ها دست به انتخاب بزنید تا دستکش دچار آسیب نشود.
  2. در ضمن شما باید مدل های مختلف دستکش های رنگی نیتریل را از نظر میزان ضخامت و مقاومت فشاری مورد بررسی قرار دهید و دستکشی را انتخاب کنید که با حرفه شما هماهنگی داشته باشد.
  3. یکی دیگر از فاکتور های انتخاب این دستکش ها توجه به میزان مقاومت آن ها نسبت به پارگی، ساییدگی و خراشیدگی است و بهتر است در اموری که به طور مداوم با وسایل نوک تیز و برنده سر و کار دارند از انواع مرغوب تر این وسایل استفاده کنید تا مقاومت کافی را داشته باشند.
  4. نکته مهم دیگری که حتما باید در نظر بگیرید، برند این محصول است و توصیه می شود که از محصولاتی که مارک معتبر دارند استفاده کنید.

قیمت عمده دستکش نیتریل رنگی

قیمت عمده دستکش نیتریل رنگی به روز ترین قیمت دستکش نیتریل سیاه و رنگی بر اساس فاکتور های مختلفی تعیین می شود، مثلاً توجه به تعداد لایه های دستکش، میزان ضخامت آن و شرکت تولید کننده دستکش نیتریل خیلی مهم است و می تواند تاثیر مستقیم بر روی نرخ آن داشته باشد، اما برای کاهش نرخ محصول می توان از مراکز پخش اصلی استفاده نمود.

این مراکز این مزیت را دارند که نماینده های اصلی تولید کننده ها در کشور هستند و محصولات آن ها را با سود کمی به دست مصرف کننده ها خواهند رساند، پس موجب می شوند نرخ دستکش کاهش یابد و از هزینه های مردم می کاهند، به همین دلیل بیشتر مورد توجه مصرف کننده ها قرار می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *